Chevrolet Corvette - 1
Chevrolet Corvette - 2
Chevrolet Corvette - 3
Chevrolet Corvette - 4
Chevrolet Corvette - 5
Chevrolet Corvette - 6
Chevrolet Corvette - 7
Chevrolet Corvette - 8
Chevrolet Corvette - 9
Chevrolet Corvette - 10
Chevrolet Corvette - 11
Chevrolet Corvette - 12
Chevrolet Corvette - 13
Chevrolet Corvette - 14
Chevrolet Corvette - 15
Chevrolet Corvette - 16
Chevrolet Corvette - 17
Chevrolet Corvette - 18

1 / 19

Chevrolet Corvette - 1
Chevrolet Corvette - 2
Chevrolet Corvette - 3
Chevrolet Corvette - 4
Chevrolet Corvette - 5
Chevrolet Corvette - 6
Chevrolet Corvette - 7
Chevrolet Corvette - 8
Chevrolet Corvette - 9
Chevrolet Corvette - 10
Chevrolet Corvette - 11
Chevrolet Corvette - 12
Chevrolet Corvette - 13
Chevrolet Corvette - 14
Chevrolet Corvette - 15
Chevrolet Corvette - 16
Chevrolet Corvette - 17
Chevrolet Corvette - 18

27 kwietnia 2024 13:50

ID: 6122186580

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Chevrolet

Model pojazdu

Corvette

Rok produkcji

1977

Przebieg

36 618 km

Pojemność skokowa

5 733 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

162 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Zarejestrowany jako zabytek

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Sprzedam auto Chevrolet Corvette C3. Auto wyprodukowanie przez General Motors w St. Louis, USA. Automat, rocznik 1977; rocznik Adama Małysza (równie mistrzowski), Mariusza Pudzianowskiego (równie mocny) i Shakiry (równie szalony). Auto sprowadzone do Polski w 2007 roku. Wpisane do rejestru zabytków przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie. Garażowany w suchym, zaciemnionym, wentylowanym miejscu. Samochód używany przez prywatnego kolekcjonera. Sporadycznie prezentowany na pokazach pojazdów amerykańskich. Na żywo prezentuje się bardzo spektakularnie. W pełni na chodzie, jeździ, skręca, hamuje i wykręca szyje przechodniów. Lokata kapitału na słoneczne lato i lata podwyższonej inflacji. Do obejrzenia w Warszawa-Mokotów. _______________________________ Opis i charakterystyka techniczna: Auto klasy wyższej o dużym litrażu, luksusowy 2-osobowy samochód przeznaczony do dalekiej turystyki. Produkowany z wykorzystaniem najnowocześniejszych wówczas rozwiązań technicznych. Masa własna pojazdu 1430 kg. Dopuszczalna masa całkowita 1680 kg. Samochód posiada silnik benzynowy widlasty, czterosuwowy, ośmiocylindrowy umieszczony z przodu o pojemności skokowej 5733 (350 cid) i mocy 119 kW (162 KM-DIN) przy 4200/min. Nadwozie: Otwarte (targa) z zakładanym 2-częsciowym twardym dachem, 2-drzwiowe, z karoserią opartą na ramie skrzynkowej z poprzeczkami. Układ nośny: Zawieszenie przednie niezależne na wahaczach poprzecznych i sprężynach śrubowych. Zawieszenie tylne: sztywny most z piórowym resorem poprzecznym. Przednie i tylne amortyzatory hydrauliczne teleskopowe. Koła metalowe wzajemnie wymienne + koło dojazdowe. Ogumienie pneumatyczne o wymiarach 232/30/R15 firmy Goodrich. Silnik: gaźnikowy, ośmiocylindrowy, widlasty, czterosuwowy, górnozaworowy o pojemności skokowej 5733 ccm i stopniu sprężenia 8,2:1. Moc 119 kW (162 KM DIN) przy 4200 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 40 kgm przy 2800 obr/min. Tłoki ze stopu lekkiego. Wał rozrządu umieszczony centralnie, napędzany za pomocą łańcucha. Silnik zasilany pompą paliwową o napędzie mechanicznym, gaźnik opadowy, czterokanałowy firmy Rochester, filtr powietrza suchy. Olejenie pod ciśnieniem 2,3-4,0 atm z pompą olejową zębatkową i szeregowym filtrem oleju. Chłodzenie cieczą o przymusowym obiegu z pompą wirnikową i termostatem. Układ napędowy: Na tylną oś. Automatyczna skrzynia biegów systemu Hydra-matic sterowana dźwignią w podłodze. Trzy biegi do przodu i jeden wsteczny. Przekładnia główna hipoidalna. Układ hamulcowy: Hamulec główny hydrauliczny, dwuobwodowy, tarczowy z podciśnieniowym wspomaganiem. Hamulec awaryjny ręczny, mechaniczny, sterowany dźwignią między fotelami, działający na tylnym kole. Hamulec postojowy - blokada skrzyni biegów w pozycji "Parking". Układ kierowniczy: Maksimum 3,5 obroty kierownicy do skrajnych położeń, przekładnia kierownicza kulkowa ze wspomaganiem hydraulicznym. Instalacja elektryczna: Marki AC-Delco, napięcie 12V, biegun ujemny na masie. Akumulator o pojemności 75 Ah. Alternator o mocy 630 W. Aparat zapłonowy z odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem. Światła drogowe, zespolone, asymetryczne. Sygnał dźwiękowy jednolity, elektryczny. Dwie wycieraczki szyb przednich. 

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów