Wersja przejściowa - buda przed lift ta najładniejsza, kultowa z okrągłymi światłami z tyłu a środek już poliftowy - bardziej nowoczesny.
Produkowana tylko w 1990 roku dlatego bardzo rzadka i poszukiwana!
UWAGA!
Auto do jazdy - nie jak to niektórzy ładnie piszą - "świetna baza do odrestaurowania" która za zwyczaj jest struclem w który trzeba włożyć worek pieniędzy i dwa lata czasu!
Jeśli ktoś myśli, że kupi sobie "bazę" i szybciutko i tanio ją zrobi - to życzę powodzenia!
w skrócie:
Silnik pracuje rewelacyjnie - kompletny serwis - faktura na 13.000 zł
Nowy olej w automatycznej skrzyni biegów
Nowy płyn hamulcowy, chłodniczy,
4 nowe tarcze hamulcowe oraz 4 komplety klocków / 2.000 zł
Nowe łączniki i gumy stabilizatorów przód i tył / 700 zł
Nowa tapicerka - siedzenia oraz kierownica obszyte piękną naturalną skórą, / 4300 zł
Wszystkie wykładziny nowe / 4100 zł
Nowe uszczelki karoserii / 1500 zł
Nowa pompa paliwowa + filtr / 500 zł
Nowy lakier / 12 000 zł
Sportowy filtr powietrza K&N
Oryginalny spojler tylni
Piękne i poszukiwane chromowane felgi typu "saw blde" które dodają jeszcze więcej uroku!
i jeszcze masa drobiazgów...
Przyjacielu!
Jeśli szukasz takiego auta - bardzo Cię proszę, jedź najpierw obejrzeć inne egzemplarze, tak żebyś po przyjeździe do mnie widział różnicę pomiędzy "bazą" a "autem do jazdy"!!!