Chevrolet Cruze rocznik 2009, Sedan, Benzyna, 1598 cm3, 113 KM, przebieg: 196 tys skrzynia manualna.
Wyposażenie:
Nawigacja fabryczna, klimatyzacja, 6 poduszek, wspomaganie, kierownica ze sterowaniem radia, kontrola trakcji, 4x el. szyby, el. lusterka, ABS, ESP, czujniki parkowania tył, centralny zamek,
dwuletnie opony wielosezonowe na aluminiowych felgach 16 (dodatkowo felgi stalowe),
Polisa do 04.06.2025
Przegląd do 05.2026
Auto jest w ciągłym użytkowaniu i przebieg może się niewiele różnić od podanego w opisie.
Historia i opis:
Samochód sprowadziłem osobiście z Niemiec w 2014 roku przy przebiegu 102 tys km.
Jeszcze w Niemczech, przed moim zakupem, był malowany prawy tylny błotnik.
W 2021 roku zostało poprawione malowanie tylnej prawej strony – (nie spowodowane kolizją!), dysponuję zdjęciami z przebiegu tej operacji.
Wszystkie naprawy mechaniczne były wykonywane na bieżąco.
Olej wymieniany co 10 tys, a nawet częściej. Ostatnio został dodany do oleju środek przywracający elastyczność uszczelkom.
Pasek rozrządu wg instrukcji wymienia się co 10 lat lub 150 tys. - tutaj był wymieniony kompletny rozrząd przy przebiegu 127 tys i ze względu na zakres prac na warsztacie jeszcze raz pasek przy 147 tys.
Z większych prac mechanicznych min. wykonano przy przebiegach:
127 tys. - kompletny rozrząd
147 tys. - koło zmiennej fazy rozrządu, paski: rozrządu, wieloklinowy, wielorowkowy
150 tys. - tarcze, klocki przód, chłodnica oleju
177tys. - akumulator, klocki, tarcze tył, łożysko koła, czujnik parkowania
182 tys. - świece, cewka zapłonowa, tłumik środkowy
183 tys. - wymiana klocków przód (na ceramiczne), amortyzatory, wybierak (lewarek), poprawki konserwacji podwozia.
Samochód ma swoje lata i posiada normalne ślady użytkowania.
Po ostatniej zimie pojawiły się ślady (widoczne na zdjęciach), którym trzeba się przyjrzeć pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego. Oprócz tego zdarza się, że regulacja temperatury nawiewu wentylacji manualnym pokrętłem zimne/ciepłe niewłaściwie steruje klapami nawiewów po stronie kierowcy, ale po kilkukrotnych obrotach pokrętłem w końcu jest dobrze – są prawdopodobnie wodziki klap do naprawy.
Załączone zdjęcia przedstawiają rzeczywisty obraz pojazdu.
W związku z powyżej opisanym stanem pojazdu podana cena jest obniżona w stosunku do średniej na rynku uwzględniając ewentualny pozakupowy wkład finansowy i wg mnie odpowiada jego aktualnej wartości.
Zapraszam.