Samochód pochodzi z Niemiec, kupiłem go w 2018 r. i jestem pierwszym właścicielem w kraju. Kupowałem z przebiegiem ok. 139 tys. km i regularnie wymieniałem olej po przejechaniu ok. 11-12 tys. km.
Ważniejsze naprawy przeprowadzone przeze mnie:
- styczeń 2019 – wymiana tarcz hamulcowych przedniej i tylnej osi,
- grudzień 2019 – wymiana cewki i świec,
- marzec 2021 – wymiana sprężyn zawieszenia na tylnej osi,
- maj 2022 – wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
- lipiec 2022 – wymiana chłodnicy i kompresora klimatyzacji,
- listopad 2022 – wymiana akumulatora,
- sierpień 2023 – wymiana tarcz hamulcowych na tylnej osi,
- listopad 2023 – wymiana sprzęgła,
- styczeń 2024 – wymiana termostatu, sondy lambda i naprawa zbiornika płynu chłodnicy,
- październik 2024 – wymiana klocków hamulcowych i wyczyszczenie hamulców w tylnej osi, wymiana plecionki układu wydechowego.
Stan samochodu określam jako dobry. Na przednim i tylnym zderzaku ma delikatne zarysowania (bez wgnieceń). Na tylnych szybach drzwi, po obu stronach, listewki oddzielające szyby mają trochę rdzy i miały już je jak samochód kupowałem. Nic z tym nie robiłem. Poza tym nie działa klimatyzacja. Nie wiem z jakiego powodu, rzadko nim ostatnio jeżdżę. Mam stary kompresor, który wymieniałem, może znów to on się zepsuł, więc dorzucam go. Nie próbowałem go regenerować tylko kupiłem nowy, więc może się da coś z nim zrobić.
Przegląd oraz ubezpieczenie OC i NNW ważne do 09.10.2025 r.