Sprzedam Chevroleta Volt ll. PREMIER następca Opla Ampery. Jest to Hybryda w niekonwencjonalnym wydaniu. Auto posiada agregat spalinowy, który się uruchamia z chwila kiedy bateria trakcyjna ma tylko 20% swojej pojemności. Bateria ma stałą kontrole temperatury – chłodzenie płynem, a pojemność 18,4 kWh zapewnia tanią eksploatację. Aktualnie 1,6 l/100km benzyny to średnie spalanie agregatu na przestrzeni całego przebiegu. Napęd Volta to silnik elektryczny. Samochód ma przebieg 115500 km. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Najbogatsze wyposażenie i tania eksploatacja daje poczucie komfortu i sprawia wielką frajdę z jazdy. Po zakończeniu jazdy wstawiam do garażu i podłączam do gniazda 230 V, po naładowaniu bateria trakcyjna daje zasięg 80 – 130 km w zależności od temperatury zewnętrznej i ew. garażu, wszystko kontroluje komputer. Koszt rocznej eksploatacji 20 tys. Km codzienne ładowanie ll taryfa noc 22 – 06 za kWh zużyłem 2400 kWh – 930 zł. Posiadam wszystkie czeki kasowe CPN W momencie spadku naładowania akumulatorów, silnik spalinowy zadba o ich naładowanie. W zestawie mamy też ładowarkę, poprzez którą podpinamy auto w garażu ew. gniazdka na parkingu. Auto posiada dźwignię rekuperatora która naciskamy w momencie kiedy potrzebujemy hamować, dzięki temu doładowujemy baterie, a tarcze hamulcowe i klocki amortyzatory są jak nowe. Auto nie posiada sprzęgła, pasków, alternatora etc. Auto po wymianie oleju i po przeglądach następny za 50 tys km. Po wyczerpaniu baterii auto przełącza się na zasilanie z agregatu i nawet tego nie raz nie zauważymy. Zapraszam do oglądania i zakupu. Auto posiada dźwignię rekuperatora energii. Autko posiada komplet nowych opon . Wyprodukowany 07/2018 . W USA uszkodzony tylny zderzak wymieniony i polakierowany mam zdjecia . Kamera przod z rejestracja obrazu. Wszystko tlomaczone na polski Częstotliwosci radia parzyste i nieparzyste Wszystkie stacje radiowe nawet USA , aplikacje z telefonu . Byl to koszt 1600 zl . Baterie chlodzone plynem jak nowe .
Więcej informacji udzielę telefonicznie. Jestem fanem motoryzacji 87 lat. Rożnica w kosztach eksploatacji do Diesla to w skali 20 tys przebiegu ok 10 tys zl