Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 1
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 2
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 3
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 4
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 5
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 6
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 7
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 8
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 9

1 / 10

Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 1
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 2
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 3
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 4
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 5
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 6
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 7
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 8
Citroën C-Crosser 2.4 Exclusive - 9

Najważniejsze

Przebieg

256 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 360 cm3

Moc

170 KM

Opis

Citroën C-Crosser 2.4 benzyna + LPG • 4x4 z blokadą • 256 000 km • 18 500 PLN

Szukasz dużego, dzielnego SUV-a, któremu niestraszny las, błoto ale i autostrada, a przy dystrybutorze nie wyciska łez? Oto on: C-Crosser – bliźniak Mitsubishi Outlandera, składany w Japonii. Chwalony za solidność rodem z Mitsu i bezproblemowy napęd 4x4 z trybami 2WD/Auto/Lock. Czyli nie żaden „pseudo-SUV”, tylko sprzęt, który w śniegu i na mokrym robi robotę i potrafi się zapiąć „na sztywno”, kiedy trzeba.

W moich rękach od 5 lat, jeżdżony spokojnie, ~10 tys. km rocznie. Nie jestem handlarzem.

Najważniejsze atuty:

LPG – prawie cała instalacja wymieniona (poza butlą) → tanie kilometry bez wyrzutów sumienia.

4x4 z blokadą – trzy tryby (2WD/Auto/Lock). W śniegu i błocie jedzie jak trzeba, a system działa lepiej niż w wielu „miejskich” crossoverach.

Hak – łódka, przyczepka, rowery… co chcesz.

Koła – alufelgi, letnie po jednym sezonie, zimówki prawie nowe.

Komfort – skóra, grzane fotele, klima; na forach chwalą, że jest przestronnie z tyłu i „w trasie miękko”.

Konserwacja podłogi i profili 3 lata temu – spód przygotowany na polski klimat.

Rodowód – bliźniak Outlandera = mechanika prosta i trwała, co podkreślają testy używanych: „porządnie zrobiony, sensowny zakup”.

Serwis – robione na bieżąco (i mam na to rachunki z serwisu Mitsumaniaków):

Oleje i płyny co 10 tys. km, olej w skrzyni co 30 tys. km.

243 tys. km – kompletny rozrząd.

W zeszłym roku – nowe zawieszenie przód.

Ostatnie faktury ~15 000 PLN – wszystko do wglądu.

Minusiki – uczciwie i z uśmiechem :-):

Lusterka się nie składają (ale dalej widzą:-))

Delikatnie wgniecione drzwi i tylny błotnik do roboty ( moja wina).

Lakier: ryski, na tylnych drzwiach lekko się łuszczy.

Wydech ma małą nieszczelność (słychać); był spawany – pewnie warto wymienić w najbliższym czasie.

Podsumowując: mechanicznie dopieszczony japoński bliźniak z prawdziwym 4x4 i LPG, wizualnie do ogarnięcia – i cena to uczciwie uwzględnia.

Cena-18 500 PLN – specjalnie nisko, żeby nowy właściciel na spokojnie zrobił kosmetykę/wydech i miał świetnego 4x4 za rozsądne pieniądze.

Chcesz obejrzeć, przejechać się, sprawdzić u mechanika? Zapraszam – auto gotowe do jazdy.

PS. Na ryby i po grzyby dowozi bez marudzenia – testowane wielokrotnie

 

13 października 2025 18:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C-Crosser

Wersja

2.4 Exclusive

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2008

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni