Citroen pozostawiony u dealera, przez pierwszego właściciela w rozliczeniu przy zakupie nowego samochodu.
Zostałem drugim właścicielem pojazdu w październiku 2020 roku.
Na początku nasz bohater był użytkowany w Polsce. Następnie po mojej przeprowadzce do Niemiec, samochód przeprowadził się wraz ze mną - został przerejestrowany na Niemcy i z marszu sprostał wymaganiom TUV.
Podczas próby dokonania Bożonarodzeniowych odwiedzin w Polsce A.D. 2024 silnik dokonał żywota.
Gniazdo i tłok nr 1 w rozsypce.
Wcześniej nie miałem poważniejszych problemów z tym samochodem.
Prócz oczywistych ingerencji jak wymiana oleju, filtrów, świec czy klocków hamulcowych...:
- Zaraz po zakupie wymieniałem rozrząd i uszczelki.
- W 2022 roku nowa pompa wtrysku i prawy kierunkowskaz na lusterku.
- 2023r. opornik wentylatora wewnętrznego (kabinowy).
Jest na zimówkach "Hankook WiNter i*cept RS3 W462 205/60R16 92 H (3PMSF)".
Na których przejechał niespełna 2 sezony.
Samochód jest wyrejestrowany i w stanie jak na zdjęciach, znajduje się w okolicach Opola.
Idealne dla rodziny z małymi dziećmi z racji możliwości instalacji, aż 3-ch fotelików ISOFIX w drugim rzędzie.
A pojemność bagażnika jest wprost legendarna. W tym egzemplarzu nie przewidziano składanych foteli 3-ciego rzędu. Za to miejsce na nie jak najbardziej istnieje i jest niezwykle pojemne.