Sprzedam swojego Citroen C4 grand Picasso 2.0i 140km 7 osobowy z LPG /(idealny na dojazdy do pracy w kilka osób). 2006 rok przebieg 270000km ze skrzynią 6 biegową MCP ( czyli automat 6 biegowy z robotem). W samochodzie jest zamontowana instalacja gazowa 4 gen. Butla pod autem wchodzi około 40-42 litrów gazu. Starczy to na około 300-400 km w zależności od stylu jazdy i czy miasto/trasa. Kompresor przesunięty aczkolwiek dalej znajduje się w aucie. Tylne poduchy zastąpione sprężynami. 2 lata w kwietniu temu miałem przygodę z zającem. Wtedy też były wymieniane chłodnice plastiki z przodu na dole zostały sklejone, lakier na przednim zderzaku ucierpiał. W sierpniu 2023 roku czyli półtora roku temu ( przy przebiegu około 245000) samochód miał wymienione: żarniki xenon Osram DS1, kompletne sprzęgło wraz z wysprzęglikiem, uszczelkami, olejem w robocie oraz przyuczeniem skrzyni, olej skrzyni biegów,regenerację koła zamachowego, kompletny rozrząd z pompą wody, oryginalne uszczelki pod pokrywy zaworów wahacze lewy i prawy, końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze, osłony drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, sworznie wahacza, poduszki mcpersona, mocowania amortyzatorów przód z łożyskami, termostat, obudowa termostatu, pasek wielokolorowy z rolkami, czujnik temperatury wody chłodzącej, czujnik stop, poduszka skrzyni biegów, poduszka silnika, koło pasowe wału korbowego, świece zapłonowe. We wrześniu 2023 wymieniona pompa paliwowa. W październiku 2024 po uderzeniu kamyczka wymiana szyby czołowej Pilkington (posiadam paragon).
Olej silnikowy wraz z filtrem oleju wymieniany co 12-15 tysięcy kilometrów Shell Helix Ultra 5w40. Wiadomo nie jest to samochód nowy, posiada swoje bolączki i kilka rzeczy do naprawy/wymiany. Przy odpaleniu porannym muszę najpierw włączyć zapłon bez odpalania silnika, wyłączyć zapłon i wtedy normalnie odpalić samochód i można jechać. Jeśli odpalę od razu to silnik się tak jakby dławi kilka sekund i jakby mu paliwa brakowało. Jedni mówią że cewka zapłonowa inni że sonda lambda. Ubezpieczyciel wycenia samochód na około 15500zł. 2 lata temu były wymieniane uszczelki pod pokrywą zaworów o niestety znowu jest nieszczelność. Po stronie pasażera błotnik koło koła jest pęknięty (chciałem strącić śnieg podczas mrozu nogą i niestety plastik nie wytrzymał). Podczas wymiany pasa przedniego ( tego co jest montowana chlodnica na nim) jedna ze śrub nie była dostatecznie mocno dokręcona i z tego powodu trzeba nabić klimatyzację. Zamknięcia schowków kleiłem, niestety jeden znowu wymaga klejenia. Prawy schowek ma uszkodzone zamknięcie, może można łatwo naprawić albo wymienić ten przycisk co się otwiera. Jeden z czujników parkowania odmówił posłuszeństwa .
Jest to wersja exclusive, posiada między innymi 7 miejsc, przednia szyba solarna z czujnikiem deszczu i zmierzchu, składane elektrycznie lusterka boczne, fotochromatyczne lusterka boczne i wsteczne, podgrzewane lusterka, kolorowe radio RT3 z wbudowanym telefonem, fotele welurowe, bi-xenon skrętny, czujniki parkowania przód tył oraz wyszukujące lukę na parkowanie (boczne czujniki), oświetlenie ambient, sygnalizację niezamierzonego opuszczenia toru jazdy ( Afil), 2 komplety kół (letnie na alufelgach). Dużo się rozpisałem ale chciałbym żeby było wiadomo co boli ten samochód. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt. Samochód do kupienia w Kostrzynie nad Odrą województwo lubuskie. Pozdrawiam serdecznie Rafał.