Silnik: 2.0 HDi Diesel – 163 KM (120 kW)
Skrzynia: Automat, 6 biegów
Przebieg: 220 000 km
Rok produkcji: 2011
Pierwsza rejestracja: 16.03.2011
Kolor: Czarny metalik
Nadwozie: Sedan
VIN: VF7RDRHHAAL558342
Numer rejestracyjny: PWR819EA
Sprowadzony z Francji w 2018 roku
Zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce
Przegląd i OC ważne do 08.2025
Stan techniczny
Auto garażowane, aktualnie w pełni sprawne i użytkowane na co dzień.
W maju 2024 (przy przebiegu ~213 tys. km) wykonano duży serwis:
- wymiana rozrządu na pasku,
- wymiana oleju silnikowego i w automacie,
- nowe filtry,
- nowe klocki hamulcowe przód.
W maju 2025 odgrzybiona i nabita klimatyzacja – chłodzi bardzo dobrze.
Nowy akumulator – zakupiony w 2024 roku.
Opony wielosezonowe Kumho 17” – nowe, z 2024 r. (data produkcji: 2023).
Zawieszenie klasyczne (nie pneumatyczne) – komfortowe i tańsze w serwisie.
Uczciwie o stanie
Turbosprężarka ma wyciek – działa, ale mechanik ocenił koszt regeneracji na ok. 1500 zł. Naprawa planowana, ale nie została jeszcze wykonana.
Brak oznak korozji z zewnątrz, ale nie sprawdzano dokładnie podwozia – auto garażowane, użytkowane normalnie.
Zderzak tył (prawa strona) – przetarcie lakieru, lampa cała.
Boczna listwa plastikowa z prawej – też przetarta.
Felgi aluminiowe w dobrym stanie – widoczne ślady użytkowania.
Stan ważnych podzespołów
Filtr cząstek stałych (DPF) i zawór recyrkulacji spalin (EGR) działają poprawnie, bez znanych usterek czy konieczności wymiany.
Dwumasowe koło zamachowe oryginalne, bez informacji o problemach lub wymianach.
Szyby
Przednia – wymieniona w Polsce w 2022 r. (uszkodzona przy wymianie wycieraczki).
Tylna – z 2016 r.
Mała tylna lewa – z 2013 r.
Nie znam powodów wymian, poprzedni właściciel we Francji nie informował mnie o żadnych szkodach.
W danych zagranicznych figuruje zapis „uszkodzony: tak” – nie znam szczegółów.
Auto jeździ równo, nie ściąga, nie wykazuje oznak napraw powypadkowych.
Wyposażenie
Klimatyzacja automatyczna – sprawna, świeżo odgrzybiona
Tempomat i ogranicznik prędkości
Wspomaganie kierownicy
Elektryczne szyby i lusterka
Asystent parkowania
Czujniki parkowania tył
Radio CD, sterowanie z kierownicy
Komputer pokładowy
ABS, ESP, 6 poduszek powietrznych
Aluminiowe felgi 17”
Dodatkowe informacje
Zgadzam się na sprawdzenie auta na dowolnej stacji diagnostycznej.
Samochód nie wymaga obecnie wkładu finansowego poza planowaną turbiną.
Silnik i skrzynia działają płynnie, automat nie szarpie.
Cena: 18 900 zł – do rozsądnej negocjacji na miejscu