1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
296 600 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 560 cm3
Moc
110 KM
Opis
Samochód zakupiony przeze mnie w 2017 roku i użytkowany prywatnie do grudnia 2025. Jestem drugim właścicielem, auto kupiłem z udokumentowanym przebiegiem. Stan licznika w dniu zakupu 170 000 km.
Samochodem woziłem rodzinę, więc wszystko było naprawiane i serwisowane na czas lub z wyprzedzeniem. Wymiana oleju i filtrów obowiązkowo co 10 000 - 12 000 km , naprawy zawsze na częściach oryginalnych lub bardzo wysokiej jakości zamiennikach.
Citroen C5 jest doskonałym ‘łykaczem kilometrów’. Realne spalanie w trasie na poziomie 5.4l/100km, super komfortowe zawieszenie, bardzo wygodne fotele, cicha praca silnika, ogromny bagażnik i fabryczne relingi - to wszystko sprawiło, że był dla naszej rodziny (poruszającej się nieustannie na trasie Warszawa-Kraków-Zakopane) idealnym wyborem, godnym polecenia każdemu.
Auto ma bardzo niskie koszty eksploatacji. Pali tyle co nic, naprawy nie są drogie. Oczywiście ma już swoje lata i przebieg więc podczas przeglądów raczej będą pojawiały się części eksploatacyjne do wymiany ale jako, że zjechało z taśmy koncernu PSA to części na rynku jest mnóstwo i dla chcącego oszczędzić znajdzie się wiele dobrych i niedrogich zamienników. Zazwyczaj przegląd z wymianą filtrów, serwisem klimatyzacji i koniecznymi naprawami kosztował mnie w granicach 1000 PLN.
Na samochód wystawiam FV23%, kupujący zwolniony z PCC.
Co zostało zrobione
170 000 km - wymiana rozrządu, pompy wody, DPF, EGR
190 000 km - wymiana wtrysków, wymiana na oryginalne nowe wtryski Siemens
230 000 km - wymiana akumulatora
250 000 km - regeneracja przekładni kierowniczej
280 000 km - kompleksowa naprawa blacharsko-lakiernicza z wymianą tylnych prawych drzwi. Wszystkie mankamenty wynikały z parkingowych przycierek + jeden człowiek nie wyhamował na światłach i oparł się lekko na zderzaku.
Do tego z ostatnich napraw eksploatacyjnych wymieniłem większość elementów przedniego zawieszenia przy 280 000 km (sworznie, tuleje wahacze, końcówki drążków)
Co jest do zrobienia
Od ostatniego przeglądu (wrzesień 2025) pojawiło się z tyłu stukanie - brzmi jak tuleje tylnej belki (300-400 PLN)
Osłona przekładni kierowniczej dostała chyba kamieniem - można to zrobić przy kolejnej naprawie przedniego zawieszenia bo chociaż osłona kosztuje grosze to trzeba rozpiąć zawieszenie więc dochodzi koszt zbieżności. Mechanik powiedział, że sprawa może poczekać.
Pranie tapicerki z tyłu - tylną kanapę zajmowało regularnie dwóch małych ludzi. Uprana we własnym zakresie wciąż chętnie skorzystałaby z pomocy specjalisty :)
Karoseria
Blacharsko auto jest w bardzo dobrym stanie, zero korozji. Ewentualną pełną listę niedoskonałości prześlę zainteresowanej osobie mailem.
UWAGA Bagażnik rowerowy i belki poprzeczne nie są przedmiotem oferty.
Zapraszam do oględzin w Warszawie, okolice PKP Włochy.
14 grudnia 2025 8:14
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Citroën
Model pojazdu
C5
Kolor
Złoty
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2011
Generacja
III (2008-)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Wojciech
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie