Dzień dobry,
sprzedaję swój samochód, użytkowany prywatnie, kolor KPSD (granatowy perłowy). Auto z końcówki 2010 roku, sprowadzone osobiście przez poprzedniego właściciela z Niemiec w 2017 r., ja jestem jego trzecim właścicielem (drugim w PL). Auto mam od dwóch lat i zrobiłem nim 34 kkm. Sprzedaję ponieważ dostałem z auto z pracy, a potrzebuję kasy na wykończenie nowego mieszkania, poza tym C5 dla żony jednak trochę za duże :)
Auto sprawne, bezwypadkowe, gotowe do jazdy, bardzo przestronne, wygodne i pojemne. Posiada komfortowe zawieszenie hydropneumatyczne HA3+. Auto dobrze wyposażone, m.in. w tempomat, radio z nawigacją i bluetooth, podgrzewane fotele, elektryczne szyby, światła do jazdy dziennej, doświetlanie zakrętów, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, czujniki parkowania przód i tył, czujniki deszczu i zmierzchu.* We własnym zakresie dołożyłem moduł bluetooth do słuchania muzyki - fabryczne radio ma możliwość tylko prowadzenia rozmów przez bluetooth. Auto spełnia normę Euro5. Klima sprawna, nabita. Do auta są dwa komplety dywaników - welurowe oraz gumowe na zimę. W bagażniku roleta oraz siatka odgradzająca przestrzeń bagażnika od pasażerskiej. Do bagażnika daję też wkładkę plastikową, bardzo praktyczną. W cenie koło zapasowe oraz lewarek, gaśnica i siatka na rzepy do bagażnika. Kamerka widoczna na zdjęciach (Mikavi PQ5 Dual) nie jest przedmiotem ogłoszenia - chyba, że ktoś się bardzo uprze to możemy się pochylić nad tematem.
*Wersję wyposażenia opisałem jako Exclusive, tak jak poprzedni właściciel, ale wiem, że występują rozbieżności - nie potrafię zaklasyfikować go do żadnej z wersji.
Spalanie przy jeździe w mieście około 7-8 l, w trasie około 5,5-6,5 l/100 km. Z tych dwóch lat średnie spalanie wyszło mi dokładnie 7,5 litra. Bardzo duży zbiornik (72 litry, faktycznie najwięcej zatankowałem 69l)
Znane mi usterki:
- świece żarowe do sprawdzenia/wymiany (P1351)
- odma przepuszcza lekko olej (standard w tym silniku) - do wymiany lub założenie dodatkowego separatora (ja jeździłem z separatorem własnej roboty więc dolot praktycznie suchy)
- pół roku temu w serwisie usłyszałem, że za rok trzeba będzie się przymierzyć do "tylnych tulei wahaczy wzdłużnych tylnego zawieszenia", ale póki co nic nie stuka nic nie puka, auto płynie :)
- grzanie fotela kierowcy do naprawy (siedzisko)
Wizualnie stan jak na zdjęciach, auto do poprawek lakierniczych. Tapicerka wewnątrz poza fotelem kierowcy uważam, że wszystko w bardzo dobrym stanie, świeżo po praniu. Z tego co pamiętam poprzedni właściciel wymieniał tylna klapę bagażnika, lusterko kierowcy, szybę kierowcy.
Od początku bardzo chciałem doprowadzić auto do stanu idealnego, starałem się serwisować auto tylko u specjalistów od Citroenów.
Za mojej kadencji chronologicznie wymienione [co/przebieg]:
- Sprężyna gazowa bagażnika x2 - 278462
- Zestaw łożyska koła tylnego BTA x2 - 278410
- Końcówka drążka kierowniczego Febi Bilstein x2 - 278410
- Silentblock wahacza przód Lemforder x2 - 278410
- wiązka do wycieraczki i podgrzewania tylnej szyby - 280560
- poduszka silnika górna (łącznik) - 280560
- poduszka skrzynki biegów - 280560
- rozrząd Eurorepar z pompą wody + pasek osprzętu + płyn chłodzący (3l) + uszczelniacz wału korbowego - 280560
- wymiana pompy wstępnej przy pompie WC, regeneracja pompy WC, regeneracja zaworków we wtryskiwaczach x4 - 280800
- wymiana lewego przegubu - 287000
- tuleja zwrotnicy, wahacza, naprawa układu chłodzenia (wężyk), uzupełniony i wpisany dodatek FAP - 296932
- regeneracja turbiny i uszczelnienie wału od strony skrzyni - 297081
- silnik wycieraczek pasażera (używany, z 2010 r) - 300100
- regulator ciśnienia paliwa - 302000
- tarcze przednie, klocki przód ceramika, klocki tył (wszystko ATE), płyn hamulcowy - 301400
- tuleja zwrotnicy LP, nowe sfery przód x2, nowy akumulator ciśnienia, sprawdzenie sfer, serwis klimatyzacji 470g r134a, pianka, ozon, kalibracja ham. ręcznego, ustawienie wysokości zawieszenia - 303539
- czyszczenie dolotu, EGR, chłodnicy spalin, czujnika powietrzna dolotowego, intercoolera, w tym nowe uszczelki kolektora i przy chłodniczce spalin - 305500
- odbojnik tył, uszczelki tylnej gruszki, zbieżność przód+tył, wysokość korektor tył + łącznik, wysokość korektor przód, poziom LDS, konserwacja przewodów i el. hydr., podkładki pod linki, kontrola luzów zawieszenia - 306923
- nowy akumulator Grom Premium - 308000
- wymiana zacisku tył prawy (kupno regenerowanego Ate oryginał, odesłanie starego, wymiana) - 310400
- rezystor wentylatora chłodnicy (9827870080), montaż samodzielny 310600
Z grubszych serwisów poprzedniego właściciela:
- 232 kkm wymienione kompletne sprzęgło + dwumas LUK, nowa łapa skrzyni biegów oraz nowe łożysko wałka skrzyni
- 266 kkm naprawa wtryskiwaczy, wymiana pompy wstępnej na pompie CR oraz pełna regeneracja alternatora + wymiana paska i napinacza
Oprócz tego na bieżąco oleje i filtry. Olej i filtr ostatnio zmieniany 5 kkm temu, filtr paliwa 2 kkm, tarcze nowe Ate, klocki Ate 10 kkm temu, myślę, może zużyte w 20-30%.
Auto sprzedaję na oponach zimowych Zeetex WP1000 225/60R16102V XL na felgach stalowych.
Opcje dodatkowo płatne:
- do auta mam komplet prawie nowych opon Falken Ziex ZE310 Ecorun 225/60 R16 102 V na stalowych felgach - przejechały tylko jeden sezon, ok 5 kkm. - 1500 zł
- bagażnik dachowy aluminiowy ze stopami (cross bary) Atera RTD 048522 - 122 cm - 700 zł
Data ważności polisy: 17.07.2024
Okresowe badanie techniczne ważne do 11.07.2024
Cena do ROZSĄDNEJ negocjacji. Zapraszam do kontaktu telefonicznego (codziennie 9-21) i oglądania auta (pn-pt 17-21, weekendy po umówieniu) - ul. Broniewskiego, Warszawa
Pozdrawiam!