Witam. Posiadam na sprzedaż Citroena C5 X7 w wersji Kombii z silnikiem 2.2 HDi 170KM.
Samochód praktycznie w najwyższym wyposażeniu. Z pełnej opcji brakuje jedynie panoramy.
Najważniejsze wyposażenie:
Skórzane elektryczne fotele z grzaniem i masażami. (Wszystko w pełni sprawne)
Elektryczna klapa bagażnika
Nagłośnienie Philips Hi-Fi z subwooferem w bagażniku.
Osobiście dołożyłem radio Android dzięki czemu można w pełni korzystać z systemu Android auto - mapy Google Yanosik Spotify YouTube i wiele innych (radio fabryczne posiadam jednak jest uszkodzone)
Reflektory bi-xenon z funkcją skrętu + dodatkowe doświetlanie zakrętów + follow me home (świeca po zgaszeniu auta)
Klimatyzacja dwustrefowa w pełni sprawna
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka z funkcją składania podczas zamykania auta. Lusterka oczywiście fotochromatyczne.
Tempomat
Komputer pokładowy.
Zawieszenie hydroactive - sprawne, samochód się dźwiga i opuszcza.
ISOFIX także w przednim fotelu.
Samochód został zakupiony przez firmę w Krakowie pod koniec 2008 gdzie jeździło do 2010 roku. Następnie wykupił go pracownik tej firmy i jeździł nim do 2019 roku. Z tego co wiem sprzedał go dalej do rodziny i w 2023 kupiłem go ja. Także samochód z polskiego salonu serwisowany w ASO do 2019. Posiadam stos faktur na różne naprawy.
Sam osobiście dokonałem takich napraw jak
Wymiana koła dwumasowego oryginalne + kpl sprzęgło w październiku 2023.
Wymiana oleju w skrzyni biegów.
Zregenerowany rozrusznik
Wymiana przekładni kierowniczej (regenerowana) w styczniu 2024
Wymiana pompy wspomagania układu kierowniczego w styczniu 2024
Wymiana elementów zawieszenia (większy remont był w styczniu 2024 - różne tulejki sworznie kurze łapki)
Wymiana rury od turbiny w czerwcu 2024
Wymiana klocków hamulcowych tylnych w październiku 2024
Wymiana tylnego wahacza w marcu 2025
W między czasie co najmniej parę razy oleje i filtry (wymiana oleju co około 10 tysięcy plus komplet filtrów) Obecnie jeździ na oleju Total 5w40 - od wymiany do wymiany bez dolewek.
Oryginalna łapka do otwierania maski.
Zregenerowane felgi aluminiowe (odmalowane) plus nowe opony letnie
Do auta dorzucam także koła zimowe z ładnymi oponami Continental + kpl śrub i kołpaków oryginalnych.
Przegląd do 19.08.2025
Ubezpieczenie do 23.09.2025
Wady:
Postarałem się ukazać wady na zdjęciach
Na pewno prawy przedni błotnik przetarty jak na zdjęciach jeszcze przez poprzedniego właściciela.
Korozja na przednim lewym błotniku.
Pokazuje się coś na drzwiach pod lusterkami.
Delikatne ślady na dachu po gradobiciu (tylko na dachu)
Auto ogólnie nie jest nowe, gdzieniegdzie jakieś ryski wgniotki odpryski. W miarę możliwości starałem się takie rzeczy zabezpieczać zaprawkami.
Stuki z lewego przedniego zawieszenia. Byłem sprawdzać na stacji kontroli pojazdów, nic konkretnego nie wyszło prawdopodobnie stuka siłownik zawieszenia.
Jakieś tam zapocenia na silniku - bez większych wycieków.
Auto osobiście jak kupowałem mierzyłem miernikiem lakieru wygląda na to, że większych uszkodzeń nie było gdzie nie gdzie pomiary wyglądają na drugą warstwę lakieru. Podłoga i progi ok.
Sprzedaję ponieważ zakupiłem już peugeota 5008 ze względu na powiększająca się rodzinę i ten stoi nie używany. Samochód na pewno wymaga dopieszczenia ale ogólnie jest bardzo w porządku. Mnie nigdy nie zawiódł, też obawiałem się przebiegu ale zupełnie niepotrzebnie. Tak na prawdę samochód nie zdradza swojego przebiegu, środek ładny nie zniszczony. Przed kupnem byłem oglądać różne inne które niby miały 200 tysięcy i wyglądały gorzej niż mój który ma ponad 400.
Po złożeniu tylnych siedzeń robi nam się mały autobus. Silnik chodzi bardzo ładnie ma swoją moc i to bardzo konkretną, dzięki układowi Bi-Turbo samochód ma moc od samego dołu aż do samego końca. Dzięki czemu nie jednego zaskoczy.
Myślę, że auto warte uwagi.
Cena oczywiście do negocjacji.