1 / 24
Najważniejsze
Przebieg
208 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 992 cm3
Moc
241 KM
Opis
O konkretach dotyczących silnika 3,0 HDi poczytasz na stronach konkurencji i tam również znajdziesz inne samochody Citroen C6.
Informacje na temat aktualnie dostępnych samochodów do uzyskania przez telefon.
Osobom szukającym Citroena C6 nie trzeba specjalnie opisywać co będzie oferował ten pojazd. Jeśli szukasz samochodu który zapewni niesamowity komfort, będzie wyróżniał się na drodze i będzie samochodem oryginalnym to właśnie C6 będzie tym samochodem.
Pytanie czy chcesz taki samochód? Jeśli chcesz to kolejne pytanie, a może za rok?
Samochód mojego klienta, trafił z uwagi na awarię silnika.
Krótko na temat samochodu:
Samochód C6 z 3,0 HDi V6 z 2010 roku w pięknym niebieskim metalicznym kolorze. Samochód w 100% jest egzemplarzem bezwypadkowym. Użytkowany od 2017 w Polsce. Nosi normalne ślady użytkowania. Kilka zadrapań na dolnych elementach zderzaka przedniego i tylnego, Delikatne obtarcia na prawych drzwiach. Jak na 15 letni samochód nie jest tragicznie. Wiadomo że są samochody z tego samego roku w idealnym stanie lakierniczym, albo bardzo zadbane albo pomalowane. Środek czarne skórzane wnętrze. Wnętrze w bardzo ładnym stanie, nic nie po uszkadzane, poprzecierane, nie ma dziur w tapicerce, przetarć. Wszystkie plastikowe elementy w ładnym stanie. Z zauważalnych minusów to wytarty lewy górny przycisk na kierownicy od obsługi tempomatu. Dywaniki nieoryginalne ale uszyte na wymiar z niebieskim otokiem. Felgi oryginalne 18” z czterema identycznymi oponami, rocznik 21. Stan bieżnika około 80%. Wszystko w samochodzie działa, elementy elektroniki – wyposażenia.
Co jest pod maską. Silnik złożony od podstaw. Wiem, wiem, znajdą się tacy którzy stwierdzą że to nie będzie jeździć. Hmmm, robię ten motor i tylko ten motor od 10 lat i bez przykładów popartych technicznymi wskazaniami raczej staraj się nie zabierać mojego czasu. Na miejscu oczywiście postaram się wszystko wyjaśnić.
Blok silnika: nominalny, usunięte fabryczne wady, doszlifowane stopy pod oryginalne nominalne łożyska ślizgowe z zamkami. Tak, w citroenie C5 z końcem 2012 roku pojawiały się już silniki gdzie występowały zamki na panewkach.
Wał korbowy: nominalny, oryginalny, wypolerowany.
Panewki: główne nominalne oryginalne z zamkami. Tylko w oryginalne występują z zamkiem. Żadna firma nie produkuje panewek z zamkami, tylko oryginał. W zamienniku dobrą firmą jest King i tylko to mogę polecić. Panewki korbowodowe, nominalne oryginalne.
Pompa oleju: nowa. W oryginale występuje FoMoCo. Kto na ten moment produkuje te pompy? Montowałem już kilku producentów, niemieckie, włoskie, angielskie. Każda byle nie te chińskie. O wadliwym złożeniu dwóch elementów w pompie nie wspomnę, nie dokręcone śruby płyty pompy. Niestety takie czasy gdzie jakość produkowanych części jest … no właśnie.
Simering wału korbowego: na pompę reinz. Na tył corteco. Dlaczego? Opowiem na żywo.
Uszczelka karteru: reinz, koniecznie nowa, silikon to możesz załadować ale pod kran. I tutaj jest miejsce na oring smoka. Ten którego wiele osób uważa za głównego winowajcę. Ten który fabrycznie jest tak zamontowany że jest w jednym miejscu podwinięty na rurkę smoka. Spokojnie, to nie pompa go zasysa że się podwija. Tylko i wyłącznie fabryczny spartolony montaż. O tym jak to działa też chętnie opowiem.
Uszczelka misy: nowa, reinz.
Chłodnica oleju: nowa, nissens
Uszczelki głowic: nowe, reinz.
Rozrząd: Na głowicach nowe łańcuszki, napinacze. Nowe simeringi wałków rozrządu. Jeśli spotkałeś się z silnikiem który zaraz po odpaleniu tak cyka przez kilka sekund to to właśnie jest napinacz łańcuszka rozrządu. Nie pompa wydaje takie odgłosy tylko właśnie napinacze łańcuszków. Pasek, rolki prowadzące i rolka napinająca oczywiście oryginał Dayco ze wzmocnionym paskiem. Pasek pompy paliwa i rolka napinająca również nowa.
Uszczelki pokryw na głowicach: nowe, reinz. Podkładki pod wtryskiwacze: nowe, bosch. Wtryskiwacze: wymienione wszystkie końcówki na 6 wtryskiwaczach? Po co? Tak zrobił użytkownik samochodu. Moc, trochę więcej niż w serii 275 KM oraz 570 Nm, udostępniam wykres z hamowni. Dużo? W Jaguarach w serii z tego silnika robią 300 KM i 700 Nm.
Dodatkowo: ustawiono interwał olejowy na 12 miesięcy i 10 tys km. Z napraw doszło jeszcze: osłona lewego zewnętrznego przegubu półosi. Wymiana pomarańczowych żarówek w przednich oraz tylnych lampach. Z rzeczy na plus, nowa pompa do układu zawieszenia, powtarzam nowa, nie jakaś regenerowana. Dodatkowo wymieniono płyn chłodniczy oraz sprawdziłem wadliwe plastikowe elementy układu chłodzenia. Klimatyzacja po kompletnym serwisie, gaz, filtr.
Ubezpieczenie OC do sierpnia 2026, przegląd techniczny do grudnia 2025.
Krótko o mnie:
Od kilku lat wyszukuję samochody z 3,0 HDi V6. Silnik możemy spotkać w C5, C6 oraz 407 i takie samochody można obejrzeć u mnie, pojeździć, przetestować. Silnik montowany w Peugeot 407 Coupe w latach 2009 do 2011, w C5 w latach 2009 do 2013, w C6 w latach 2009 do 2012. Staram się aby przy zakupie maksymalnie sprawdzić samochód. Wszystkie samochody posiadają odpowiednią dokumentację fotograficzną. To co jest do zrobienia wykonują ze staranności jak dla siebie. Prawie zawsze udaje się pozyskać dokument z przeglądu technicznego na którym zapisany jest ostatni przebieg oraz data. Wszystko przed sprzedażą przygotowuję aby nie było niespodzianek. Na życzenie wykonuję praktycznie każdy serwis. Zapraszam osoby poważnie zainteresowane, jeśli będzie decyzja to możemy negocjować w każdej kwestii. Nie zajmuję się naprawami blacharsko lakierniczymi, nie naprawiam obitych rantów na błotnikach (jeśli oglądałeś już C5 to jest to praktycznie na każdej no chyba że jest już po kolejnym lakierowaniu). Wykonuję natomiast każdy serwis odnośnie silnika 3,0 HDi V6. Pomagam również w kwestiach technicznych związanych z tym silnikiem. Jeśli nie odbieram telefonu to zostaw wiadomość. Oddzwaniam w wolnej chwili.
Informacje na temat aktualnie dostępnych samochodów do uzyskania przez telefon.
5 października 2025 15:06
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Citroën
Model pojazdu
C6
Wersja
3.0 HDi 24V Exclusive
Kolor
Niebieski
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2010
VIN
Oblicz
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Wyświetlacz typu Head-Up
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie