Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 1
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 2
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 3
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 4
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 5
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 6
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 7
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 8
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 9
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 10
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 11
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 12

1 / 13

Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 1
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 2
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 3
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 4
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 5
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 6
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 7
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 8
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 9
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 10
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 11
Citroën C6 2.7 HDi 24V Exclusive - 12

24 kwietnia 2024 11:11

ID: 6120698051

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C6

Rok produkcji

2007

Przebieg

185 000 km

Pojemność skokowa

2 720 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

204 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

12 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Opis

Przebieg auta ok.185000.C6 posiadam od prawie 4 lat .Po zakupie wykonany został tzw.duży pakiet startowy.Komplet hamulców przód -tył,tuleje i łożyska zwrotnic, komplet drążków kierowniczych, osłony przegubów, świece żarowe, gruszki-kule komplet przód, oczywiście zbieżność i geometria całości, wymiana opon zimowych i dokupienie drugiego kompletu alu+ich polerka,statyczna wymiana oleju w skrzyni biegów,kompletna wymiana rozrządu z nowym paskiem wielorowkowym, usunięcie problemu EGR i uzupełnienie płynu w FAP ,wymiana obudowy termostatu z obudową i kilkunastu innych plastików i węży na nowe (w tym sławetna rura przy lewej podłużnicy), ustawienia i regulacja wysokości zawieszenia,wymiana zapoconych olejem przewodów hydraulicznych,nowe przewody przelewu wtryskiwaczy,wymiana oringu smoka pompy oleju,nowa uszczelka miski olejowej i nowa osłona dolna silnika, nowy akumulator.Auto jeździ tylko na oleju 5W40 PENRITE ENVIRO+wymiana średnio co praktycznie 5000km, gdyż takie robię przebiegi roczne (morze, góry),auto cały czas w garażu podziemnym nie używam praktycznie w zimie,bo to drugie auto i hobby.Teraz wady : nie grzeje mata grzewcza fotela kierowcy oraz występują niekiedy problemy z nawiewem po stronie pasażera, znany temat niedomagania klapy lub silnika motoreduktora,w zależności od ustawienia kierunku nawiewu ,raz dmucha cieplej raz chłodniej,a niekiedy jest całkiem ok.koszt naprawy przy demontażu deski ok 1000zl, zaś szybsza metodą inwazyjną połowę tej kwoty.Wiecej grzechów nie pamiętam,a rzeczy porobionych znalazło by się znacznie więcej jeszcze . Zapraszam państwa do poważnych rozmów i negocjacji . 

Informacje o sprzedającym

Johnny

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie