Citroën Inny - 1
Citroën Inny - 2
Citroën Inny - 3
Citroën Inny - 4
Citroën Inny - 5
Citroën Inny - 6
Citroën Inny - 7
Citroën Inny - 8
Citroën Inny - 9
Citroën Inny - 10
Citroën Inny - 11
Citroën Inny - 12
Citroën Inny - 13
Citroën Inny - 14
Citroën Inny - 15
Citroën Inny - 16
Citroën Inny - 17
Citroën Inny - 18
Citroën Inny - 19
Citroën Inny - 20
Citroën Inny - 21
Citroën Inny - 22
Citroën Inny - 23

1 / 24

Citroën Inny - 1
Citroën Inny - 2
Citroën Inny - 3
Citroën Inny - 4
Citroën Inny - 5
Citroën Inny - 6
Citroën Inny - 7
Citroën Inny - 8
Citroën Inny - 9
Citroën Inny - 10
Citroën Inny - 11
Citroën Inny - 12
Citroën Inny - 13
Citroën Inny - 14
Citroën Inny - 15
Citroën Inny - 16
Citroën Inny - 17
Citroën Inny - 18
Citroën Inny - 19
Citroën Inny - 20
Citroën Inny - 21
Citroën Inny - 22
Citroën Inny - 23

20 kwietnia 2024 14:50

ID: 6113390209

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

2000

Przebieg

1 000 km

Pojemność skokowa

1 294 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

133 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Citroen Saxo przygotowany do amatorskiego ścigania. Samochód jest bardzo mocny, konkurencyjny w klasie do 1400, na lotniskach bez problemu objeżdżałem nim Hondy. Auto dwukrotnie wyjeździło tytuł mistrza w klasie S1400 zawodów Rallysprint Challenege w latach 2020-2021 po tym zakończyłem ściganie i auto nie jeździło. Modyfikacje: Silnik zbudowany od podstaw do pojemności 1294ccm na oryginalnym kutym wale od TU2 z rallye. 133km, 124NM, Oryginalny dolot ITG wraz z aluminiowym kolektorem również ori z rallye. Duże wtryski od Audi 2,7T. Ostry wałek 285st. Skrzynia biegów BE, 1-2,63; 2-1,87; 3-1,51; 4-1,28; 5-1,148; główne 4,52. Zbudowany wraz ze skrzynią przez Artura Woszczyka, całość wystrojona na Emu classic z modułem BT przez Hampel Motorsport. Wydech przelot z katem sportowym, przechodzi bez problemu badanie głośności. Wzmocnione półosie. Jeździł zawsze na oleju Motul V300 chrono, wymieniany co drugi start. Zawias przód typu challenge Billstein gruba laga z gwintem, pochylenia ustawione na stałe w negatywie (przespawane klielichy), bardzo fajne rozwiązanie - auto się nie rozjeżdża i trzyma kąty. Poliuretany z przodu, rozpórki dolne i górna. Zawias tyl, belka od s16 z amortyzatorami Billstein by Tomek Gieral, wszystkie gumy zastąpione aluminium. Klatka 6pkt Scheffler, Fotel kierowcy Mirco RS2 homo 2023, Pasy kierowcy 6pkt TBRacing homo 2022, Kierwonica Ori OMP, deska flok, panele na drzwiach, wybierak zmiany biegów na unibalach toczony na cnc, przesunięty 5cm do tyłu z bardzo krótkim skokiem (można jeszcze wymienić sierżanta na uniball, będzie jeszcze bardziej precyzyjny). Fotel i pasy dla pasażera są. Maska laminat bardzo lekka (LenArt). Do auta posiadam bardzo dużą ilość felg 13' oraz 15', trochę opon, na pewno dobry komplet deszczy WS, dużą ilość dystansów do kół 15-35mm. Waga auta około 820kg z paliwem. Do samochodu dorzucam komplet nowych szyb poliwęglan, których nie zdążyłem założyć (całość da -30kg), polecam montaż wraz z tylną klapą z laminatu (LenArt) Jest pewnie jeszcze wiele rzeczy o których teraz zapomniałem dlatego chętnie poopowiadam o samochodzie przez telefon. i kilka ujęć jak to jeździ: https://www.youtube.com/watch?v=qmSeCV6pESQ&ab_channel=MikoGT https://www.youtube.com/watch?v=LdwSIiJeg8I&ab_channel=MikoGT https://www.youtube.com/watch?v=39Dg6TRaQAk&ab_channel=MikoGT 

Informacje o sprzedającym

Miko

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Grunwald