Mam na sprzedaż swój prywatny Dodge Challenger 3.6 Pentastar 309km benzyna. Auto sprowadziłem z USA w 2024 roku, w zimie stał w garażu, jeżdżony tylko w słoneczne dni. W samochód włożone sporo pieniędzy wyszedł mnie 70 tysięcy złotych, był robiony pod siebie, ale zmiana priorytetów w życiu wymusza na mnie decyzję o sprzedaży. Po sprowadzeniu z USA auto przystosowałem do europejskich warunków (lampy tył konwersja migają na pomarańczowo, dołożone tylne przeciwmgłowe, przednie lampy wymienione na vLand LED asymetryczne). Samochód był uderzony w prawy tył, na końcu opisu zostawiam link do dysku google, gdzie dostępne są zdjęcia auta jak wyglądało po sprowadzeniu, a jak teraz, jest tam też raport carfax. W samochodzie malowałem praktycznie każdy element poza dachem maską i bagażnikiem, ponieważ miał dużo obcierek z każdej strony. W zderzaku przednim pękł niedawno prawy zaczep dlatego tak on odstaje od maski, mam już zakupiony nowy zderzak marki jgd attack! trzeba go tylko polakierować i założyć - zdecydowanemu kupującemu dokładam go gratis do auta razem z oryginalnymi lampami przednimi halogenowymi. Prawe lusterko drga przy większych prędkościach, można je wymienić bądź próbować podkleić, w jeździe po mieście nie przeszkadza. W środku pasuje wyprać tapicerkę, oraz pozszywać fotele w paru miejscach. Felgi są trochę poobdzierane, pasuje je oddać do renowacji. Na tylnej szybie zostały resztki kleju z folii przyciemniającej która była niechlujnie założona przez kogoś w USA. Po za tym auto w pełni sprawne, nic nie trzeba w nim grzebać. Na przestrzeni paru miesięcy wymieniłem w nim dużo elementów mechanicznych, z najważniejszych to:
- wymiana wahaczy dolnych przednich, drążków kierowniczych, zrobienie zbieżności
- wymiana wszystkich świec Champion CCH9407
- wymiana chłodnicy wody, chłodnicy klimatyzacji, chłodniczki oleju przy silniku, belki pod zderzakiem przednim (w USA ktoś przywalił w krawężnik i belka była wygięta, przez to też chłodnice lekko lały), wymiana płynu chłodniczego, nabicie klimatyzacji
- wymiana wszystkich dźwigienek zaworowych (koników), popychaczy, oraz jednego wałka rozrządu, wymiana uszczelek pokrywy zaworów
- wymiana oleju w silniku wraz z filtrami Mopar 5w20, wymiana oleju w skrzyni biegów Mopar ATF wraz z filtrem oryginalnym, wymiana oleju w moście 75w90
- dezaktywacja czujników TPMS, adaptacja skrzyni biegów
Masa innych mniej znaczących rzeczy o których zapomniałem.
Przegląd i OC do stycznia 2026 roku.
Jakbym nie odbierał, to proszę o SMS na pewno oddzwonię.
Link do większej ilości zdjęć i raportu Carfax:
https://drive.google.com/drive/folders/1686s2l7yUwafN41n8IurI8fzFbwuULXX?usp=drive_link