Oferuję na sprzedaż Dodge Challenger 2020 r. z silnikiem 5.7 HEMI z fabrycznym Shakerem w fantastycznym kolorze Go Mango, który w zależności od kąta patrzenia i oświetlenia przybiera odcienie od czerwonego do pomarańczowego.
Bardzo niski przebieg, obecnie ok 23 000km. Od sprowadzenia olej w silniku wymieniony 2 - krotnie.
Wydech został zmodyfikowany przez poprzedniego właściciela w USA. Na biegu jałowym i podczas przyspieszania emituje rasowy bulgot, ale podczas jazdy w trasie z równą prędkością wydechu nie słychać.
Zawieszenie fabrycznie na żółtych amortyzatorach Bilstein, na którym samochód jest sztywny, ale też dzięki kołom 20" drobne ubytki w nawierzchni, czy nawierzchnia żwirowa nie są odczuwalne.
Obecnie na oponach wielosezonowych 245/45/R20 w bardzo dobrym stanie, DOT 40/22.
Fotele i pozycja za kierownicą są bardzo komfortowe. Mój podstawowy samochód to Volvo S60 z fabrycznymi kubełkowymi skórzanymi fotelami - Dodge jest bardziej komfortowy. Prowadzi się i manewruje łatwo, ma mniejszą średnicę zawracania niż Volvo. Chociaż na ulicy jest bardzo postawny i zwraca uwagę. Czasem widać, jak ludzie odwracają się lub machają :)
Z istotniejszych elementów wyposażenia to: Super Trak Pak - wyczynowe parametry jazdy, launch control z regulacją obrotów, ma "funkcję" do palenia gumy, dostęp bezkluczykowy, 2 kluczyki, przednie fotele z podgrzewaniem siedzenia i oparcia, zdalne odpalanie, Android Auto, duży wyświetlacz, klimatyzacja 2-strefowa.
W środku jest przestronny, z tyłu mogą podróżować komfortowo 2 dorosłe osoby. Bagażnik również wiele pomieści, nie udało mi się go w pełni zapakować walizkami i torbami, a jeździłem nim do Białki Tatrzańskiej. Tu odniesienie do Forda Mustanga i Chevroleta Camaro, w których z tyłu dorosłe osoby raczej nie zmieszczą się.
Realne spalanie w trasie przy przepisowej jeździe wynosi ok 11l / 100km. Przy cięższej nodze sky is the limit.
Przystosowany do europejskich przepisów: pomarańczowe kierunkowskazy, światła przeciwmgielne, menu po polsku, nieparzyste częstotliwości radia, licznik w km/h. Badanie techniczne przeszedł bez problemu.
Poza wymienionymi zaletami są też pewne minusy.
Samochód sprowadzony z USA. Jak każdy tego typu model uczestniczył w kolizji. Była wgięta karoseria i wystrzelona prawa kurtyna i poduszka fotela pasażera. Skala uszkodzeń widoczna na ostatnim zdjęciu. Został naprawiony na oryginalnych częściach. Naprawa karoserii ograniczona była do wymiany poszycia, a poduszek na sprawne. Nie wymagał prostowania, zbieżność ustawiono bez problemu, koło po stronie kolizji nie było wygięte.
Na oparciu fotela kierowcy jest delikatne rozdarcie materiału widoczne na jednym z ostatnich zdjęć.
Podczas oględzin wyrażam zgodę na badanie na dowolnej stacji diagnostycznej. Jazda próbna na fotelu pasażera.
Jest to mój drugi samochód, w ostatnim czasie poważnie zainteresowałem się wersjami SRT i Hellcat i to jest powód sprzedaży mojej zabaweczki.
Zapraszam do kontaktu :) Jeśli akurat nie mogę odebrać, oddzwonię.