Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Apple CarPlay
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Dostęp do internetu
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
Tapicerka skórzana
Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
Podgrzewany fotel kierowcy
Podgrzewany fotel pasażera
Fotele przednie wentylowane
Kierownica skórzana
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie
Kierownica ogrzewana
Keyless Go
Czujnik deszczu
Tempomat adaptacyjny ACC
Lampy bi-ksenonowe
Kontrola odległości z tyłu (przy parkowaniu)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Asystent (czujnik) martwego pola
Asystent świateł drogowych
Lampy przeciwmgielne
Felgi aluminiowe 20
Zawieszenie pneumatyczne
System ostrzegający o możliwej kolizji
Opis
DODGE CHALLENGER SRT WIDE BODY HELLCAT w kolorze GOMANGO!!!!!
Najważniejsze cechy mojego samochodu to najbogatsze wyposażenie gdzie HELLCAT w moim posiadaniu posiada dosłownie wszystko. Grzana kierownica, wentylowane oraz grzane fotele, bananowe wnętrze jeśli chodzi o tapicerkę foteli, szyberdach, pełen interfejs sterowania układem napędowym auta, tj. regulacja obrotów do odcinki, lunch control, regulacja ładowania boostu kompresora przy procedurze startu, ustawienia dotyczące układu kierowniczego, zawieszenia, ustawienia dotyczące pracy skrzyni biegów, dwa subwoofery w bagażniku, nagłośnienie HAMRAN KARDON i naprawdę sporo jeszcze innych ciekawostek pomagających kierowcy sprecyzowanie ustawień pod swoją „nogę”.
Ponadto kolor GOMANGO, który wyrywa oczy z czaszki a jest to bardzo rzadka specyfikacja kolorystyczna spotykana na drogach, w połączeniu z obniżonym zawieszeniem oraz WIDE BODY robi z kotka naprawdę prawdziwą bestię o potężnej tłustej dupie. Do tego założone felgi VOSSEN EVO5-R warte 65 tyś zł naprawdę robi robotę . Auto jednak sprzedaje na felgach ori SRT z kompletem opon zimowych oraz letnich a VOSSENY mogę dołożyć w drodze negocjacji wraz z oponami Toyo PROXES R888R.
Auto poza obniżonym zawieszeniem, zmienionym wydechem oraz dołożonym filtrem stożkowym jest nie skalane modyfikacjami bo po co? Moc blisko 800 koni i moment obrotowy wynoszący 950 Nm jakby nie wymaga już modyfikacji. Auto osiągnie pierwszą „setkę” w 3.4 sekundy wiec nie ma potrzeby walczyć o większą moc, ponieważ HELLCAT ma to do siebie, iż wymaga od kierowcy umiejętności, pokory i pewności siebie to naprawdę nie jest to auto dla każdego.
Mogę się tu rozpisywać, tworzyć eseje, czarować jaki to cudowny samochód, ale w dobie internetu, ogromnej ilości informacji o tym modelu na platformie youtube, to nie widzę takiej potrzeby. Każdy kto szuka tego modelu auta na 100% zgłębił tajniki jego nadzwyczajności, budowy, właściwości jezdnych w ogólnodostępnych źródłach. Ja nic nowego nie wymyślę. Zakuty motor w serii, kute tłoki, ostry wałek naprawdę tworzą z tego auta samochód o iście wyczynowym charakterze i też właśnie takiego nowego właściciela ten samochód poszukuje.
Co do negocjacji, umysł mam otwarty ale rozsądny, preferuje gotówkę, jednak mogę rozważyć również jakieś mocno porąbane auta na zamianę z dopłatami w obie strony.
PS. Po wpisaniu numeru VIN w google wyskoczą jego zdjęcia z aukcji ze stanów. Auto z mianem BEZWYPADKOWE, a to istotna informacja, przynajmniej dla mnie. OSTATNIE 4 ZDJECIA ZE STANÓW
WOSK MICHAŁ