ZDJĘCIA CHWILOWO WSADZIŁEM STARE Z TEL.KOM.NIE DOŚĆ DOBRZE ODDAJĄCE POJAZD - WKRÓTCE BĘDĄ NA BIERZĄCE WYKONANE W OFERCIE...
Do oferty sprzedaży wystawiłem swój prywatny samochód jeden z kilku Moparów w posiadaniu ,a moj 8-my w historii modelu do którego wsiadłem w 2008 roku ciesząc się całkiem nowym i tak mi zostało! Wystawiłem doinwestowanego technicznie od A do Z - kompletnego ,skrupulatnie serwisowanego wg moich rygorystycznych wymogów ,doświadczeń i wiedzy zdobytej prze lata ujeżdżania tym modelem swoje nietuzinkowe ,absolutnie rzucające się w oczy i uszy ,mega szybkie ,mega dynamicznie przyśpieszające i doskonale hamujące - co najważniejsze w tym aucie - świetnie się prowadzące ,doskonale ubrane ponad standartowo tak zewn.jak i wewnątrz - przy tym wszystkim śmiesznie ekonomiczne - doskonale jeżdżące na mega wydajnej nowoczesnej instalacji gazowej ,z niskim 100% przebiegiem 55 tyś.km - sądzę ,że jedyne takie ,kręcące pod 300km/h z przyśpieszeniem poniżej 4 sekund / 100km za 60zł na 100km kosztów!!!! w moich rękach jako auto do codziennej jazdy ,którym w zasadzie w okresie od lutego do listopada najwięcej jeżdżę bo daje mi absolutny upust oczekiwań - bez palenia gumy ale w sposób godny licencji do czego go stworzono ,przedstawiam jednego ze swoich Muscle Car - DODGE CHALLENGER SRT SHAKER SCAT PACK Racing Premium Edition 6,4 v8 HEMI o mocy uzyskanej na benzynie 95oct. niespełna 560KM co przy jezdzie na LPG daje minimalną różnice w zasadzie nie odczuwalną przy codziennej jezdzie ale ekonomia jazdy za grosze sprawia ,że nie będziesz szukał tych brakujących 10KM koni bez potrzeby szukania jazdy pełnej adrenaliny ,która i tak jest jej pełna przy lataniu na LPG. Model tu przedstawiony z pewnością nie powinien trafić w nie doświadczone ręce młodego gniewnego kierowcy bo powinna nim być osoba objechana na mocnych wozach. Auto jest w pełni sportowe ,jazda nim w pełni usatysfakcjonuje najwybredniejszych objeżdżaczy i daje tyle samo radości ile uczy pokory do niego. Muszę wspomnieć iż wozem tym da się normalnie jezdzić przepisowo i bezpiecznie tak zimą ,jak i latem oraz w deszczu ,godnie przyciągać spojrzenia wszystkich bo jest takie nie inne i orkiestra mocy jaką wydaje wpada w uszy i zwraca uwagę absolutnie. Warto podkreślić, że piękne brzmienie podkręconej V8-ki SRT o modyfikowanych wartościach ogółu tego wozu pozwala na komfortowe podróżowanie bez bólu głowy - wszystko jest tak w nim zrobione ,żeby auto cieszyło ,a nie męczyło i to jego największa zaleta. Po kupnie przed rokiem tego wozu największą uwagę zwróciłem na aspekty sprawności auta i zrobiłem max.fachowo przy nim wszystko co uważałem za stosowne by bezpieczne służyło do każdego typu jazdy. Na etapie ok.10 tyś.km wstecz do obecnego stanu licznika zostały wykonane serwisy olejowe transmisji (skrzynia autom.i most tylny) na najlepszych środkach ponad standartowych ,oliwa silnika zmieniana co 6 tyś.km plus zastosowanie świetnego dodatku uszlachetniającego olej i modyfikuącego skutecznie tarcie i temperature pracy silnika ,zmieniłem hamulce SRT Brembo na lepsze dedykowane sportowe DBA Racing zbijające z maxa do min.bez bicia i smrodu spalonych tarcz czy klocków + płyn hamulcowy (no silicon) DOT-5 Motul Racing RGB ,wymieniłem świece szt.16 na dubel iridium Racing ,zadbałem o stan zawieszenia ,w którym w zasadzie nie wiele było do zrobienia bo pracuje doskonale oraz wiadomo ,że geometrię 3D czy serwis klimy ,full serwis instalacji LPG wykonałem z dbałością o szczegóły. Zastosowana tu znakomita instal.gazowa (10.000zł) pracująca na dwóch elektrycznych tłokowych reduktorach najwyższej półki najnowszej dedykowanej dla takich mocy instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu firmy AG na najlepszych szybkich i trwałych wtryskach ,które do maxa możliwości bez zarzutu pracują na samym LPG bez konieczności wspomagania dotryskiem benzyny w trakcie pracy pod obciążeniem co dyskwalifikowało by ekonomie jazdy do min. Oczywiście wszelkie konwersje z USA na Europe są wykonane zgodnie ze sztuką tak dla oświetlenie (FULL LED) jak i dla audio i zegarów jest wszystko w PL MENU pod Europe skonwersowane. Auto bez problemu przechodzi co roczne badanie techniczne i nie szczuje niczym nie dopuszczalnym przyglądającej się Policji. Opony są w bdb stanie - bdb kleją i dbają o kontakt tylnej osi z drogą. Kontrola jazdy pracuje wzorowo - most posiada szperę ,a sam pojazd ma dużo eksperckich ustawień trybów jazdy by każdy pod swój styl i wygodę jazdy mogł wóz dopasować... Butla LPG jest pojemności 83 litrów usytułowana wygodnie w poprzek auta ,na tylnej osi pod podszybiem tylnym co znacznie polepszyło kontrole jazdy na tylnej osi ku bezpieczeństwu i nie zrujnowało miejsca w bagażniku ,w którym jest go dość by się wygodnie spakować na wakacyjny wyjazd. Wyposażenie jest pełne i ponad standartowe - auto jest doposażone wewnątrz w doskonale pasujące wykończenia Carbon ,z sportową Carbon kierownicą na czerwonym fabrycznie wnętrzu Premium z alcantary i sportowymi wygodnymi fotelami sygnowanymi logo ScatPack absolutnie robi robotę niepowtarzalnego modelu.
Dokumentację do auta pełna oraz 2 klucze zbliżeniowe.
Jest KEYLESS GO i jest odpalanie z pilota w kluczyku. Auto było sprowadzone po jednej szkodzie w USA w 2020r i zarejestrowane w Polsce ,gdzie zostało naprawione zgodnie ze sztuką co sprawia ,że do dziś jeżdzi bez uwag! Auto jest gotowe do jazdy od zaraz!
Możliwa zamiana przy rozsądnej cenie za oferowane auto - prezentów nie będzie mam najlepszą cenę na rynku, która jest podana pod klienta płacacego.
Kupiec nie płaci podatku od Pcc3 w U.S- 3000zl w kieszeni
Przed przyjazdem Proszę o kontakt bym przyprowadził auto z domu umyte do firmy