Na sprzedaż Dodge Charger R/T z niezawodnym silnikiem 5.7 V8 HEMI - klasyczny, pancerny, prosty w budowie i wytrzymały. Do tego automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP – szybka, płynna i jedna z najbardziej udanych i wytrzymałych skrzyń automatycznych, jakie trafiły do masowej produkcji, znana między innymi z BMW.
Auto zostało sprowadzone na moje zamówienie z Florydy (dzięki temu nie ma na nim ani grama rdzy) przez firmę Moto-Leader. Samochód miał regularny serwis w University Dodge (USA), co potwierdza CARFAX. Wszystko robione na czas – do momentu drobnej kolizji.
Szkoda nie była poważna – nie wystrzeliły poduszki, auto nie miało typowego "amerykańskiego dzwona". Mam zdjęcia z załadunku w lepszej jakości niż te z aukcji dostępne w Google – chętnie podeślę.
Uszkodzone było przednie prawe zawieszenie i przedni zderzak (wymienione m.in. sanki, drążki kierownicze, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora, poduszki stabilizatora, zaciski hamulcowe, przewody hamulcowe, wahacze, amortyzatory, tarcze i klocki). Zrobiona geometria i zbieżność – auto prowadzi się idealnie, nie ściąga, nie buja.
Oprócz tego:
- Zderzaki SRT – przód i tył,
- Felgi SRT 20” + opony letnie,
- Wymienione oleje i filtry,
- Akumulator,
- Zamglone obrysówki,
- Dystanse: 25 mm przód, 30 mm tył,
- Serwis klimatyzacji,
- Lampy dostosowane do przepisów UE + światło przeciwmgielne
Mechanicznie auto zrobione na 100%. Jeździ, hamuje i prowadzi się tak, jak trzeba.
Wyposażenie z ciekawszych rzeczy:
- Ekran Uconnect 8.4” z Apple CarPlay i Android Auto,
- Bluetooth, USB, AUX, radio SiriusXM,
- 6 głośników + wzmacniacz 276W marki Alpine Sound System,
- Dostęp bezkluczykowy (Keyless Go),
- Zdalne odpalanie,
- Seryjny aktywny wydech (taki jak w wersjach Scat Pack),
- Kamera cofania + czujniki parkowania tył,
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
- Elektryczne szyby przód i tył,
- Elektryczne fotele z regulacją odcinka lędźwiowego,
- Tryb SPORT,
- Łopatki zmiany biegów,
- Podgrzewane przednie fotele
To nadal 7-letni samochód, więc warto mieć świadomość, że nie jest to egzemplarz z salonu i jest kilka drobiazgów do ogarnięcia, jeśli ktoś jest perfekcjonistą. Gdybym miał zostać z Chargerem na dłużej, bym się tym zajął:
- Prawe tylne drzwi mają lekkie wgniecenie i odpryski. Widać to wszystko głównie z bliska, nie rzuca się w oczy z 2 metrów. Ogólnie lakier prezentuje się bardzo dobrze jak na ten wiek, ale oczywiście nie jest wolny od drobnych śladów użytkowania – co w takim aucie jest zupełnie normalne.
- Prawa przednia lampa jest lekko obtarta – nie jest pęknięta, nie paruje, jest w pełni sprawna.
- Po konwersji lamp na warunki UE pojawił się błąd kierunkowskazów, ale wszystko działa normalnie – kierunki świecą na pomarańczowo, tak jak powinny, więc to tylko błąd informacyjny w komputerze.
- Świeci się check engine od sondy lambda. (jak ktoś przesiada się z BMW, to ta pomarańczowa dioda nie robi na nim wrażenia :)). Sam check engine nie ma wpływu na pojazd. Samochód jeździ normalnie, przyspiesza dynamicznie, nic nie szarpie i spalanie jest w normie.
Wszystkie te rzeczy nie mają wpływu na jazdę ani odbiór auta. Nie będę pisał, że Charger robi wrażenie – bo to widać. Lubię ten samochód, ale to nie mój klimat. Gdyby nie to – zostałby u mnie.
Sprzedaż na umowę kupna–sprzedaży.
Cena do negocjacji.
PT i OC ważne do 02.2026
Jeżeli nie odbieram, proszę o SMS.