1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
206 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
5 654 cm3
Moc
350 KM
Opis
dzień dobry
mam na sprzedaż Dodga Chargera R/T z 2009 roku z silnikiem 5.7 Hemi Eagle (podniesiona moc, poprawione gniazda zaworowe w stosunku do aut z przed 2009
auto mechanicznie niemal idelane, mocno doinwestowane, zakupione z przebiegiem 192000tyś. km w kwietniu 2023, odrazu przeszło szereg modyfikacji i napraw:
-tuner DiabloSport i3 platinum w ciagu dwoch minut potrafi zrobic z niego 420 konnego gnoja albo okielznac go i zmusic do spalania 8l/100km przy predkosci autostradowej, masa opcji i modyfikacji w urzadzeniu wielkosci komorki, po wiecej informacji odsylam na strone producenta, sprzet kosztuje 4300zł
-nowe tarcze hamulcowe EBC Ultimax (przód i tył)
-nowe klocki hamulcowe EBC Yellow (przód i tył)
-zimny dolot K&N
-węglowy filtr kabinowy
-nowe katalizatory Magnaflow
-nowe sondy Lambda (4 sztuki)
-nowe świece zapłonowe Brisk LGS x 16szt
-nowy alternator
-nowy czujnik temperatury powietrza dolotowego
-nowy pasek osprzętu Contitech
-nowe łączniki stabilizatora i końcówki drążka na uniballach molibdenowych w obudowie z duraluminium (niezniszczalne, aczkolwiek są na dotarciu i wydają jeszcze dźwięk)
-nowa przekładnia kierownicza
-nowe czujniki ABS Meyle
-nowy konwerter skrzyni automatycznej
-nowa płyta zaworowa skrzyni biegów z ulepszonymi zaworami
-nowe uszczelnienia dyferencjału
-nowy akumulator
-nowe gumowe łączniki wały napędowego Febi od strony skrzyni i dyfra
-nowa podpora wału Febi
-nowy termostat Motorad
-nowy korek chłodnicy Motorad
-dołożony zawnętrzny regulator napięcia (oryginalnie jest w PCM i jest bardzo awaryjny, fabrycznie nowe auta mają z nim problem, a mi zależy na bezawaryjnej jeździe)
-oleje w skrzyni i dyferencjale od Royal Purple, silnik Millers 5w20, świeżo po wymianie, plyn wspomagania Royal Purple, plyn hamulcowy EBC DOT4+
-tłumiki Flowmaster FX
być może o czymś zapomniałem, ewentualnie potem uzupełnie opis
aktualny przebieg to ok 205tyś. km
na dzień dzisiejszy nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego, olej w silniku do wymiany przy 207tyśkm, świece, olej w skrzyni i dyferencjale do wymiany przy ok 230tyś., lać i jeździć.
Auto mimo pochodzenia amerykańskiego ma niemieckie korzenie. Płyta podłogowa, zawieszenie, skrzynia biegów, dyferencjał i elektronika (oprócz ECU) pochodzą z Mercedesa E klasy, części są tanie i łatwo dostępne.
Klimatyzacja w pełni sprawna
zawieszenie sztywne, prowadzi się bardzo pewnie
opony zimowe w dobrym stanie 245/45/20
podwozie bez grama rdzy, fabryczne zabezpieczenie
żeby nie było są i również wady ale tylko 2
-uszczelka szyberdachu do wymiany, poci sie w trakcie deszczu, mechanizm sprawny
-4 purchle na rancie prawego tylnego nadkola, nic strasznego
Oddaje wszystkie graty jakie do niego mam + jeszcze jakies czesci zapasowe, tak czy siak bagaznik bedzie zapchany
Przegląd do kwietnia 2026
OC do maja 2026 opłacone na rok z góry
Zamienie na Corvette C3/C4 lub Audi TT 3.2
Potrzebuje znacznie mniejszego auta niż Dodge ale z pazurem
18 sierpnia 2025 12:20
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Dodge
Model pojazdu
Charger
Wersja
5.7 V8 RT
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2009
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Gniazdo USB
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie