Na sprzedaż oferuję Dodge’a Durango Limited z 2016 roku w pięknym, czarnym perłowym kolorze. Auto prezentuje się agresywnie dzięki masce i zderzakowi z wersji SRT (6.4). Pojazd ma 300 KM, napęd 4x4 (AWD) i przebieg 144 210 km.
Samochód jest po konwersji świateł na EU – posiada wszystkie wymagane oświetlenie, a radio zostało przestrojone na europejskie częstotliwości. Auto wystawiam na fakturę VAT 23% – cena brutto.
⸻
Wyposażenie (wersja Limited – jedna z najbogatszych):
• 7 miejsc siedzących
• 20-calowe aluminiowe felgi
• Dostęp bezkluczykowy
• Skórzana tapicerka w bardzo dobrym stanie
• Elektrycznie sterowane fotele (kierowca i pasażer) z pamięcią ustawień
• Podgrzewane fotele (przód i tył)
• Podgrzewana kierownica
• Skórzana, wielofunkcyjna kierownica
• System multimedialny Uconnect
• Bluetooth z funkcją streamingu audio
• Kamera cofania i czujniki parkowania (tył)
• Nawigacja
• Klimatyzacja automatyczna, 3-strefowa z osobną regulacją dla tyłu
• Elektryczne szyby x4
• Przyciemniane szyby z filtrem UV (fabryczne)
• Lusterko fotochromatyczne
• Rozbudowany komputer pokładowy
• System kontroli ciśnienia w oponach
• Automatyczne światła
• 9 poduszek powietrznych
• ABS, ESP, immobilizer, autoalarm
• Relingi dachowe
• Hak holowniczy
• Ekrany z tyłu + DVD, Blu-Ray, HDMI
• 3 gniazda zapalniczki
• szyberdach
• zdalne odpalanie z kluczyka
⸻
Silnik i LPG:
Pod maską pracuje niezawodny 3.6 litrowy silnik V6 Pentastar z instalacją LPG (butla 92L, realnie 64L LPG, BRC z dodatkowym wtryskiem benzyny). Instalacja założona w lutym 2022 r. po sprowadzeniu auta – regularne przeglądy gazu co 15 000 km. Silnik pracuje równo na benzynie i gazie, nie stuka, nie puka, dynamicznie przyspiesza.
⸻
Hamulce:
Po imporcie wymienione wszystkie tarcze hamulcowe na Power Stop – do dziś nie mają rantów.
Auto świetnie hamuje, nawet awaryjnie – ABS działa prawidłowo.
W porównaniu do wersji 5.7 V8 – lżejszy samochód = lepsze hamowanie.
⸻
Spalanie:
• Trasa: 11 L / 100 km LPG
• Miasto: 15 L / 100 km LPG
• Na autostradzie potrafi zejść do 9,5 L / 100 km
⸻
Historia użytkowania:
Auto posiadam ponad 3 lata, przejechałem nim 70 000 km po Polsce i Europie – Niemcy, Francja, Włochy, Austria, Czechy.
W marcu 2025 przejechał 4000 km do Rzymu i z powrotem – bezawaryjnie.
To nie jest auto „na handel” – nie świeci się „check engine”, nic nie wyskakuje, nie skręcane na druty. Auto brało udział w zlotach Dodge Durango Polska.
⸻
Serwis:
• Olej + filtry: co km
• 120 000 km: wymiana oleju w skrzyni z miskofiltrem + oleje w mostach (z dodatkiem LS)
• 2024: nowe świece zapłonowe
⸻
Hak + możliwości holowania:
• Nowy hak montowany w 2023 r.
• DMC pojazdu: 2949 kg
• DMC zestawu: 5449 kg
• Możliwość ciągnięcia przyczepy do 2500 kg
• Wtyczka 13 PIN + adapter 7 PIN
⸻
Dodatkowo w zestawie:
• 2 komplety opon – letnie i zimowe od nowości
• OC do 22.02.2026
• Przegląd techniczny do 03.02.2026
⸻
Ciekawostki i dodatki:
• Auto sprowadzone z Kanady
• Karoseria zabezpieczona antykorozyjnie
• Elektronicznie sterowana przepustnica wydechu (na pilota): cichy tryb + „brzmienie Ameryki” na życzenie
• Końcówka wydechu Remus
⸻
Dlaczego warto wybrać Durango 3.6?
Silnik 3.6 V6 Pentastar to jednostka sprawdzona od lat, wolnossąca – brak turbiny to mniejsze ryzyko awarii.
Auto jest bezpieczne, masywne i komfortowe, jak przystało na amerykański SUV – „sunie” po autostradzie, a blacha to nie puszka po coli.
⸻
3.6 czy 5.7?
Jeśli dużo podróżujesz i zależy Ci na wyglądzie wersji SRT przy rozsądnym spalaniu – 3.6L to najlepszy wybór.
Jeśli szukasz pewnego auta od pasjonata marki, zapraszam do kontaktu.