Szukaliśmy, polowaliśmy… i w końcu mamy! Najnowsza odsłona Dodge’a Durango R/T wjeżdża do oferty samochodów dostępnych w transporcie AutoDiscover. Świeży rocznik, niski przebieg, mała szkoda i bogata specyfikacja – WARTO!
Oferta jest aktualna do mniej więcej do końca lipca! Dla chętnych oferujemy naprawę auta „na gotowo”, na mocy odrębnego kosztorysu. #prościejsięnieda
Dodge Durango to najchętniej wybierany przez Was typowo amerykański SUV. Piękne, funkcjonalne i oszczędne auto, dzięki możliwości instalacji zestawu LPG – także w silnikach HEMI! Wóz idealnie mieści się na europejskich miejscach postojowych i jest poręczny (mały promień zawracania), do tego wyposażony w szereg rozwiązań ułatwiających codzienną eksploatację (kamery, czujniki, BLIS, ACC itd…)
Nasz egzemplarz to świeżutka sztuka po trzecim faceliftingu modelu – z przeprojektowanymi zderzakami, reflektorami, a przede wszystkim – kokpitem (m.in większy ekran multimediów). Jest jeszcze lakier – kultowy Destroyer Grey, połączony z pakietem Blacktop (wyciemnione akcenty nadwozia)!
To bardzo fajnie skonfigurowana sztuka z fotelami kapitańskimi (wersja 6-osobowa), wentylowanymi fotelami przednimi, grzaną kierownicą i fotelami kapitańskimi, trzystrefową klimatyzacją, szyberdachem, nagłośnieniem Alpine, elektryczną klapą, reflektorami bi-LED… Są też relingi dachowe, tak rzadko spotykane w odmianach R/T, a także hak z instalacją 4/7 pin (wersja USA, wystarczy zastosować adapter EU) oraz wzmocnionym chłodzeniem pojazdu.
Mechanicznie, nowe Durango to „stare dobre” Durango, – z kultowym V8 Hemi pod maską, szybką skrzynią ZF8HP i napędem na cztery koła z dwuzakresową skrzynią rozdzielczą (4H / 4L) – w sam raz na kapryśną polską aurę!
SPECYFIKACJA SAMOCHODU (wybrane elementy):
- Silnik: 5.7 V8 Hemi MDS VVT (363 KM, 529 Nm) z chłodzeniem Heavy-Duty
- Skrzynia: aut. 8-biegowa ZF 8HP70 + łopatki
- Napęd: AWD + tryby jazdy ze Sport Mode (most 3.09) / skrzynia rozdzielcza dwuzakresowa (4H / 4L) / system stabilizacji pojazdu / asystent podjazdu pod wzniesienie
- Maska Performance z aktywną wentylacją komory silnikowej
- Akcesoryjny dyfuzor / dokładka tylnego zderzaka
- Tapicerka skórzana Black z czerwonymi akcentami, deska i boczki drzwiowe obszyte skórą, czarna podsufitka
- Fotele kubełkowe z przodu, sterowane elektrycznie w 12 kierunkach, z podparciem lędźwi i pamięcią ustawień, ogrzewane i wentylowane, fotel pasażera składany na płasko
- Fotele kapitańskie drugiego rzędu,pochylane, ogrzewane + mini konsola z uchwytami na napoje
- Fotele trzeciego rzędu składane na płasko w podłogę bagażnika, agłówki składane elektrycznie
Samochód kupiliśmy od firmy ubezpieczeniowej z niewielką szkodą lewego przodu (do dokładnej weryfikacji na miejscu). Auto ma oryginalną pirotechnikę, odpala i jeździ (Run & Drive).
Auto po pierwszym właścicielu, z niewielkim przebiegiem i potwierdzonymi serwisami olejowymi (pierwszy już po 5 tys mil, co bardzo ważne przy silnikach Hemi). Report CARFAX do wglądu dla zainteresowanych.
Podana CENA OBEJMUJE transport auta w USA oraz dostawę do portu w Rotterdamie wraz z rozładowaniem kontenera w porcie (cena do portu).
CENA NIE OBEJMUJE:
– opłat celnych (cło 10% i vat 21%)
– akcyzy (18.6% od wyceny rzeczoznawcy dla pojazdu uszkodzonego)
– transportu auta z Holandii do Polski (pod dom lub wybranego warsztatu)
– oraz naprawy samochodu…
… ale oferujemy Wam możliwość odbioru auta „na gotowo”, po naprawie w zaprzyjaźnionych warsztatach (na mocy odrębnego porozumienia i kosztorysu)
Macie nasze pełne wsparcie w zakresie logistyki transportowo-administracyjnej. Potrzebne są tylko konkretne decyzje dot zakupu (na firmę, prywatnie, odbiór samodzielny czy przez AD itd…).
Statek z kontenerem dotrze do portu w Rotterdamie w drugiej połowie lipca. Po kolejnych 2-3 tygodniach (m.in. procedura celna), auto będzie już w kraju – dostarczone w dowolnie wskazane przez nabywcę miejsce lub do warsztatu partnerskiego AD na naprawę!
POLECAMY EGZEMPLARZ!
Skontaktuj się z opiekunami oferty i zapytaj o szczegóły oferty, w tym o wstępny kosztorys naprawy auta – mamy już taki przygotowany!