RAM TRX 6.2 Kompressor
Auto sprowadzone z USA bez uszkodzeń.
Żadnych przygód blacharskich ani mechanicznych.
W Polsce wykonałem pełną diagnostykę mechaniczną, komputerową, wgrałem spolszczenie, wymieniłem wszystkie płyny filtry i oleje.
Auto w USA miało status Run&Drive, na desce nie świeciła się zadna kontrolka.
Auto w USA miało status "po zalaniu" - ale wszystko wskazywało, że auto jest po wyłudzeniu z ubezpieczalni. Brak śladów jakiejkolwiek wody na nadwoziu, w komorze silnika i w środku auta. Brak błędów, brak kłopotów mechanicznych.
Autem jeżdzę od jesieni 2024.
Dodatkowo w Polsce po sugestiach kolegów z forum wykonałem:
Programowanie skrzyni biegów oraz silnika w UNITRONIC Warszawa
Zakup TAZER DT w Custom 13
Dystanse kół 50mm.
LPG KME z 4 reduktorami i potencjałem podniesienia mocy do 1000KM
Autem poruszam się na codzień, spalanie benzyny w cyklu miejsko podmiejskim to 22-25L
Spalania LPG nigdy nie chciało mi się mierzyć.
Jakakolwiek jazda próbna po położeniu gotówki na stół.
Proszę tylko o poważne oferty.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży