Sprzedam samochód marki DS Automobiles - model DS4. Wersja po faceliftingu. Rok produkcji 2018, a więc auto jest z ostatniego roku produkcji tego modelu. Pierwsza rejestracja auta: wrzesień 2018. Niski i ORYGINALNY przebieg: 85 000 km (auto jest w trakcie użytkowania, więc przebieg powoli rośnie).
Jestem drugim właścicielem auta (ale pierwszym w Polsce).
Parę informacji co do tego konkretnego auta:
Silnik: pracuje równo, jest dynamiczny i ekonomiczny – średnie „długodystansowe” spalanie: 5,0 litra ON na 100 km (przedstawione na jednym ze zdjęć). Auto jak na swoje „tylko” 120 KM jest naprawdę fajnie zrywne i pozwala na komfortowe przyśpieszanie i wyprzedzanie. Silnik jest bezawaryjną i cenioną jednostką napędową (w przeciwieństwie do silników benzynowych dostępnych dla tego modelu auta) w całej grupie aut koncernu PSA.
Skrzynia biegów: manual, 6 biegów, chodzi luźniutko, biegi wchodzą bardzo lekko
Układ kierowniczy: czuły i bez żadnych luzów
Zawieszenie: komfortowe, żadnych stuków
Informacja dla bardziej „wtajemniczonych” ;) – przy obecnym przebiegu (niewiele ponad 85 000 km) aplikacja FAPlite pokazuje, że „FAP life” wynosi lekko ponad 100 000 km. Filtr FAP jest więc w bardzo dobrej kondycji.
Auto serwisowane na bieżąco. W bieżącym roku wykonane zostały:
- wymiana oleju silnikowego + filtr oleju, wymiana filtrów paliwa, powietrza,
- wymiana wszystkich tarcz i klocków hamulcowych (przód i tył),
- serwis klimatyzacji: czyszczenie układu, uzupełnienie czynnika chłodzącego R1234YF (dedykowanego do tej instalacji),
- wymiana sondy NOx: założona oryginalna sonda OE Citroen/Peugeot o nr 9821120980, a nie jakiś zamiennik – na tę część jest gwarancja producenta do czerwca 2027.
Na wszystkie w/w prace serwisowe posiadam faktury (do wglądu dla zainteresowanej osoby).
Ogólny stan auta oceniam na bardzo dobry. Brak oznak korozji.
Jeżeli ktoś miałby chęć zweryfikowania stanu auta w wybranej przez siebie stacji diagnostycznej, to jak najbardziej istnieje taka możliwość.
W bagażniku oryginalne koło dojazdowe oraz wszystkie niezbędne narzędzia (hak, podnośnik, klucz do kół).
2 oryginalne kluczyki.
Auto czyściutkie i zadbane. Garażowane.
Auto jest bogato wyposażone – wersja SoChic S&S. Do elementów wyposażenia, które uważam za najbardziej przydatne zaliczam:
• światła biksenonowe skrętne z doświetleniem zakrętów,
• światła dzienne,
• czujnik zmierzchu,
• czujnik deszczu,
• czujniki parkowania przód i tył (wraz z sygnalizacją wizualną na ekranie mutlimedialnym),
• czujnik martwego pola (sygnalizacja w lusterkach bocznych),
• czujniki ciśnienia w oponach,
• system głośno-mówiący Bluetooth,
• radio dotykowe,
• nawigacja samochodowa,
• system Mirrolink, aplikacje Apple CarPlay oraz Android Auto umożliwiające podłączenie smartfona z wyświetlaczem w samochodzie m.in. możliwość wyświetlania Map Google na ekranie,
• tempomat,
• oświetlenie coming/leaving home.
Auto wygląda bardzo atrakcyjnie. Posiada czarną podsufitkę oraz tapicerkę Alcantara. Z zewnątrz w ładnym szarym/stalowym metalicznym kolorze oraz z chromowanymi listwami. Brak wgniotek, obić itp. na karoserii czy zderzakach.
Koła: oryginalne felgi aluminiowe DS 17-calowe, bez uszkodzeń + opony letnie Pirelli P7 Cinturato z 2022 roku posiadające 6 mm bieżnika (opony z technologią Seal Inside, dzięki której można kontynuować jazdę po jej przebiciu, bez utraty ciśnienia). Auto więc jeździ na porządnych oponach klasy Premium.
Sprzedaję jako osoba prywatna.
I jeszcze moje ogólne wrażenia z jazdy autem marki DS4 :)
To już bardziej informacja, dla osób które nie miały styczności z tym modelem auta, ale biorą go pod uwagę przy zakupie – może nie kupisz akurat mojego auta, tylko znajdziesz sobie inną DS4-kę, ale warto ten model wziąć pod uwagę :)
Jest to drugi DS4 jakim jeżdżę. Poprzednio miałem wersję przedliftową (ze zwykłymi lampami na żarówki). Muszę przyznać, że światła które są w tym aucie (skrętne bi-ksenony) naprawdę „robią różnicę i dobrą robotę”. Widoczność po zmroku jest świetna. Auto z przodu ma dużo miejsca – mnie jako wysokiej wzrostowo osobie zawsze wygodnie i komfortowo kierowało się tym autem. Zresztą gdyby tak nie było, nie kupiłbym DS4 drugi raz ;) Pozytywne wrażenia także pod kątem wyciszenia – nawet przy prędkościach „autostradowych” nadal jest dość cicho i można sobie spokojnie rozmawiać (czy to w aucie czy telefonicznie przez Bluetooth) bez podnoszenia głosu – ani dźwięk silnika, ani pęd powietrza nie są zauważalnie głośniejsze. Sterowanie nawiewami/klimatyzacją jest szybkie i intuicyjne – wszystkie przełączniki i przyciski łatwo dostępne. Natomiast sam ekran multifunkcyjny do obsługi radia czy nawigacji czule reaguje na dotyk i działa szybciutko.
Zainteresowane zakupem osoby zapraszam do kontaktu. Chętnie odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania :)