Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 11

1 / 12

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic - 11

Najważniejsze

Przebieg

211 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

150 KM

Opis

Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 150 KM – po pełnym remoncie silnika, nowy rozrząd, LPG, nowy próg, czujniki parkowania, zadbany


Na sprzedaż Fiat Bravo II z dynamicznym i niezawodnym silnikiem 1.4 T-Jet o mocy 150 KM. Auto w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowane, gotowe do jazdy bez żadnego wkładu finansowego.


Silnik i mechanika


Końcem grudnia zeszłego roku został przeprowadzony pełen remont silnika, obejmujący m.in.:


praktycznie nową głowicę po pełnej obróbce prowadnic zaworowych, przylgni zaworów oraz z nowymi zaworami,


uszczelkę pod głowicą z najmocniejszej wersji Abartha,


cylindry po honowaniu,


nowe pierścienie i panewki,


nowy rozrząd


od remontu silnik przejechał zaledwie 3000 km.


Silnik pracuje cicho, równo, nie pobiera oleju i ma pełną moc.


Posiadam zdjęcia z remontu do wglądu


Instalacja LPG


Auto posiada instalację gazową, działającą bez zarzutu.

Dorzucam do samochodu nowe wydajniejsze wtryski oraz mieszalnik ponieważ te na samochodzie przepuszczają gaz.


Butla ważna do 2027 roku.

Jazda na gazie płynna i oszczędna – spalanie w granicach 10l LPG / 100 km.


Nadwozie


Prawy próg wymieniony na nowy i polakierowany w kolor nadwozia – prace wykonane profesjonalnie, bez śladów korozji.


Hamulce i zawieszenie


Przednie tarcze i klocki w bardzo dobrym stanie,


Tylne hamulce – praktycznie nowe, wymienione ok. 6000 km temu,


Zawieszenie bez luzów, prowadzi się pewnie i stabilnie.


Wyposażenie


Czujniki parkowania tylne,


Klimatyzacja,


Elektryczne szyby i lusterka,


Centralny zamek,


Radio / CD,


ABS, ESP,


Hill holder,


Wielofunkcyjna kierownica.


Dodatkowo


Drugi komplet kół zimowych w bardzo dobrym stanie


Wydajniejsze wtryskiwacze gazu oraz mieszalnik.


Podsumowanie


Auto po dużym serwisie i pełnym remoncie silnika z wymienionym rozrządem, nowym progiem i czujnikami parkowania. Zadbane, dynamiczne, ekonomiczne i gotowe do jazdy bez żadnego wkładu finansowego.


Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 150 KM – moc, oszczędność i niezawodność w jednym!


W razie pytań proszę dzwonić odpowiem na każde pytanie.


Istnieje możliwość zamiany za inny samochód bądź motocykl z dopłatą w dwie strony.

 

13 października 2025 23:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Bravo

Wersja

1.4 T-Jet 16V Dynamic

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

II (2007-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

15000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Błażej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni