Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 1
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 2
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 3
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 4
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 5
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 6
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 7
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 8
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 9
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 10
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 11
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 12
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 13
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 14
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 15
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 16
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 17
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 18

1 / 19

Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 1
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 2
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 3
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 4
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 5
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 6
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 7
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 8
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 9
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 10
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 11
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 12
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 13
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 14
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 15
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 16
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 17
Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V Sport - 18

Najważniejsze

Przebieg

242 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Moc

165 KM

Opis

  • Bardzo dynamiczny i rzadki silnik (gdzieś w trakcie swojej kariery samochód przeszedł zmianę w programie do serowania turbo i teraz ma jakieś +20KM, DPF elektronicznie odłączony), doskonale sprawdza się jako miejski kompakt oraz na trasy gdzie spalanie w obu przypadkach nie przekracza 7l/100km
  • Olej z filtrami wymieniany co roku, mniej więcej co 8-12tys. kilometrów (obecnie nowy + filtry)
  • Nowe opony Compasal Crosstop A/S II 225/45 R17, kupione i założone w styczniu bieżącego roku
  • Klocki i tarcze wymieniane w 2024 roku
  • Rozrząd był wymieniany przy dobijaniu do 200tys. kilometrów w 2022
  • Przez cały okres posiadania samochodu samochód był bardzo dopieszczany.
  • Samochód prowadzi się bardzo dobrze, funkcja city pozwala na skręcanie bez użycia jakiejkolwiek siły, samochód ma bardzo dobrze osadzony środek ciężkości, jazda jest bardzo komfortowa.
  • Samochód pochodzi z polskiego salonu Fiata i jest bardzo rzadką wersją.

    Z minusów to stan lakierniczy widoczny na zdjęciach, który po korekcie lakieru powinien być jak nowy.
    Gumowa osłona na przegubach zaczyna być słyszalna.
    Pękające nakładki na progi z tworzywa.
    Poza wyżej wymienionymi minusami samochód jest w stanie idealnym
    Nie planuje nic ukrywać, zapraszam na jazdę testową, drugiego takiego nie znajdziecie.


Wyposażenie:
Szyby przednie regulowane elektrycznie

Szyby tylne regulowane elektrycznie

Kolumna kierownicy regulowana

Przygotowanie do montażu radia

Poduszka powietrzna kierowcy

Koło zapasowe dojazdowe

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Podłokietnik siedzeń tylnych

Zderzaki w kolorze nadwozia

Antena radiowa

Kurtyny powietrzne boczne

Tarcze kół aluminiowe 17"

Fotele sportowe

Głośniki 4 szt.

Poduszka powietrzna pasażera z możliwością odłączenia

Fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego

Immobilizer

Poduszki powietrzne boczne

Siedzenia tylne dzielone asymetrycznie

Wspomaganie układu kierowniczego "Dual Drive"
ABS + EBD - system dystrybucji siły hamowania

Zagłówki przednie i tylne regulowane

Audio System Hi-Fi, 8 głośników, subwoofer

Klimatyzacja z filtrem p/pyłkowym

Sterowanie radiem i telefonem w kierownicy

System ESP + ASR/MSR + Hill Holder

Światła p/mgielne przednie z doświetlaniem zakrętów

Pakiet Radioodtwarzacz CD + MP3

Spoilery tylny i boczne

System Blue & Me

 

10 maja 2025 20:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Bravo

Wersja

2.0 Multijet 16V Sport

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

II (2007-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store