Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM (2008) – Zadbany i Warty Uwagi
Szukasz niezawodnego auta, które łączy świetne osiągi, bogate wyposażenie i przystępną cenę?
Mój Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM z 2008 roku jest idealnym wyborem! To samochód, który z pewnością spełni oczekiwania zarówno na co dzień, jak i w dłuższych podróżach.
Sprzedaje jako 3 właściciel (drugi w kraju). Auto służyło mi wiernie od 2015 roku. Przebieg oryginalny i udokumentowany. Zapraszam do kontaktu, celem przesłania książki serwisowej którą prowadziłem od zakupu auta.
Nr VIN: ZFA19800004158270
Data pierwszej rejestracji: 27.06.2008
Aktualny przebieg: 223 678 km
Dlaczego warto?
Samochód jest w dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany i bogato wyposażony. Oferuje wszystko, co potrzebne do wygodnej i bezpiecznej jazdy – od automatycznej klimatyzacji dwustrefowej, przez CarPlay i Android Auto, aż po nawigację GPS i czujniki parkowania.
Moc 120 KM oraz moment obrotowy 300Nm zapewnia doskonałą dynamikę zarówno w mieście jak i na trasie.
Stan i historia auta
Aktualny przebieg to 223 678 km.
Badanie techniczne ważne aż do 22 kwietnia 2026 roku, a polisa OC do 2 września 2025 roku.
Regularnie dbałem o auto – w ostatnim czasie wymienione zostały m.in.:
- Rozrząd z pompą wody (przy 222 149 km)
- Tłumik końcowy (221 770 km)
- Hamulce (tarcze, zaciski, klocki) tył wraz z linkami hamulca ręcznego (220 506 km)
- Łożyska i przewody dolotu powietrza (217 149 km)
- Szyba czołowa (216 341 km)
- Opony całoroczne – nowe (214 106 km)
- Skraplacz klimatyzacji i serwis klimatyzacji (213 336 km)
- Olej wraz z kompletem filtrów (212 668)
Lista napraw jest znacznie dłuższa, a szczegóły z chęcią omówię podczas rozmowy.
To auto zapewni Ci komfort dzięki nowoczesnym technologiom jak:
- Doświetlanie zakrętów,
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
- Nawigacja GPS, CarPlay i Android Auto,
- Bluetooth, USB, czujniki parkowania,
- Tempomat, elektryczne szyby, podgrzewane lusterka,
- ESP, ABS, ISOFIX, multimedialna kierownica,
- Kierunkowskazy w kolorze świateł,
- Możliwość instalacji kamery cofania - tył.
Rzeczy, które warto wiedzieć:
- Delikatna korozja na prawym progu i spodzie maski (widoczne na zdjęciach).
- Mała plamka z zeszlifowanym lakierem bezbarwnym na masce (średnica 3 cm) [widoczne na zdjęciach].
- Świeci się kontrolka Check Engine – mechanik potwierdził, że to drobny błąd sterownika sondy lambda bez uszkodzenia mechanicznego, który nie wpływa na działanie auta (najprawdopodobniej przez wyłączony EGR w ECU).
Do zrobienia w przyszłości:
- Łącznik między kolektorem wydechowym (plecionka).
- Koło dwumasowe – do wymiany w ciągu 2 lat (nie daje objawów, ale warto to zaplanować),
- Dostosowanie sterownika ECU,
- Korekty lakiernicze.
Auto jest w pełni sprawne i gotowe do jazdy. Auta używałem przez ostatnie 10 lat, dlatego zawsze starałem się o jego dobry stan techniczny aż nadszedł czas powiedzieć - arrivederci