Fiat Ducato - 1
Fiat Ducato - 2
Fiat Ducato - 3
Fiat Ducato - 4
Fiat Ducato - 5
Fiat Ducato - 6
Fiat Ducato - 7
Fiat Ducato - 8
Fiat Ducato - 9

1 / 10

Fiat Ducato - 1
Fiat Ducato - 2
Fiat Ducato - 3
Fiat Ducato - 4
Fiat Ducato - 5
Fiat Ducato - 6
Fiat Ducato - 7
Fiat Ducato - 8
Fiat Ducato - 9

22 kwietnia 2024 12:13

ID: 6122217920

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Ducato

Generacja

III (2007-)

Rok produkcji

2007

Przebieg

239 000 km

Pojemność skokowa

2 287 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

120 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

3

Kolor

Biały

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Opis

Fiat Ducato 2007 r. Z najbardziej poszukiwanym silnikiem o pojemności 2.3litra, 120 Multijet od Iveco kod silnika: F1AE0481D o mocy 120 km. Auto jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym, silnik w stanie doskonałym. Zakupiłem go już w pokrowcach na siedzenia, po sprawdzeniu pod spodem siedzenia są w stanie prawie idealnym, mam podejrzenia, że od nowości jeździ z ochroną na fotelach. - samochód posiada ubezpieczenie wykupione na rok w marcu 2024 r. - przegląd ważny do końca marca 2025 r. - adnotacja VAT-1 wbita do dowodu rejestracyjnego, - hak holowniczy, - radio na płyty CD, - elektryczne szyby, - paka obita OSB. Auto pod koniec 2023 roku przeszło kompletny remont silnika z planowaniem głowicy, wymienione zostały: - oba kompletne rozrządy, - świece żarowe, - wtryskiwacze, - popychacze zaworowe z dźwigienkami, - uszczelki odmy, pokrywy zaworów, głowicy, wtryskiwaczy, kolektora wydechowego, kolektora ssącego, EGRy, - podkładki pod wtryski. - śruby mocujące wtryskiwacze, głowice. Części było jeszcze więcej, ale już nie pamiętam. Łącznie w tym roku wymiana części oraz koszty mechaników wyniosły mnie około 20 tyś zł PONADTO w ostatnich dwóch latach wymieniłem: - alternator z paskiem, - pompa wspomagania, - zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego, - przepływomierz, - klakson, - części eksploatacyjne oleje, klocki itp. Auto do poprawek lakierniczych, ale mi zależało, żeby auto było przede wszystkim sprawne mechanicznie. Samochód sprzedaje, bo nie przydaję mi się na tyle, żebym go trzymał. 

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lubań, lubański, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie