1 / 39
Najważniejsze
Przebieg
198 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Auta małe
Pojemność skokowa
1 368 cm3
Moc
135 KM
Opis
Na sprzedaż krajowe Punto 2012 1.4 Turbo Multiair o mocy 135KM - seria.
Rocznik 2012.
Przebieg - blisko 198000 km.
Jestem jego 4 właścicielem, mam go od 5 lat.
Auto jest w pełni sprawne technicznie, ładne wewnątrz, ale z racji tego, że to fiat z tamtych lat produkcji a ja lakiernikiem ani blacharzem nie jestem - ma trochę mankamentów które pokazane zostały na zdjęciach.
Są drobne odpryski i widoczne ubytki na lakierze zwłaszcza co widać pod rantem maski i klapy bagażnika ale przynam - jeżdżę z tym od 4 lat i nie widzę aby coś się z tym działo.
Jeśli ktoś będzie chciał - można to sobie wyprowadzić - mnie to nie przeszkadzało.
Technicznie i mechanicznie jest wszystko OK.
Na bieżąco serwisowane.
Klimatyzacja działa i chłodzi - a nie, że jest do nabicia :), zresztą serwis był robiony pod koniec kwietnia tego roku.
Po zakupie auta wymieniłem zawieszenie, amortyzatory, wahacze, końcówki drążków, łączniki, tuleje itd itd - zarówno przód jak i tył.
Tarcze i klocki tył i przód były wymieniane pod koniec ubiegłego roku + linki hamulca ręcznego.
Wymienione zostały też elastyczne przewody hamulcowe na przewody w oplocie - auto ma nad wyraz świetne hamulce.
Olej i filtry oleju, powietrza + kabinowy w czerwcu tego roku.
Świece + cewki zapłonowe - około 20tys. km. temu.
Opony są wielosezonowe - rocznik 2021. Tył OK, przód wystarczy jeszcze na jeden sezon zimowy.
Felgi zachowane w bardzo ładnym stanie, proste - pomalowane proszkowo na czarno jeszcze przez poprzedniego właściciela.
Z racji tego, że w tym roku rozszczelniła się chłodnica wody - zostały wymienione: chłodnica wody, skraplacz klimatyzacji i intercooler - wszystko za jednym razem - aby był spokój.
Podłoga jest zdrowa, a w tej wersji wyposażenia jest dodatkowo osłonięta fabrycznymi osłonami.
Wszystkie szyby są oryginalne.
Moduł Multiair według faktur był wymieniany przy równych 100tys. km.
Od momentu gdy ja go posiadam filtr multiair jest zmieniany zawsze przy wymianie oleju - na nowy.
Sprzęgło bierze w połowie.
Samochód jest w najbogatszej wersji wyposażenia (fabrycznego i dołożonego fabrycznego), jaka wtedy była oferowana.
-Start-stop (wyłączany manualnie na desce - na żądanie, bez automatycznego powrotu po każdym zapłonie),
-ABS/ESP,
-Halogeny,
-Tempomat - dołożony - fabryczny,
-Specyficzne zegary - fabryczne z komputerem pokładowym i dużym wyświetlaczem,
-Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa,
-Radio Android, obsługuje AndroidAuto oraz CarPlay - dołożone, dedykowane do Punto 2012/Evo - oryginalne radio z Blue&me w dzisiejszych czasach jest niestety bardzo ubogie, oczywiście istnieje możliwość do powrotu do oryginalnego radia - wiązki i wszystko jest obecne,
-Podświetlenie ambiente - listwa ledowa nad schowkiem pasażera i podświetlenia klamek wewnętrznych - wszystko to seryjne fabryczne wyposażenie,
-Podłokietnik
-Fabryczny wzmacniacz i nagłośnienie FIAT HiFi System SIPE - 6 głośników + głośnik basowy (fabryczny) w bagażniku,
-Fotele kubełkowe
-Podgrzewane fotele
-Ścięta u dołu wielofunkcyjna kierownica - seryjne wyposażenie dla tej wersji,
-Elektrycznie regulowane podparcie lędźwiowe pleców kierowcy
-Panoramiczny otwierany szklany dach - fabryczny - sprawny w 100% - konserwowany i smarowany,
-Dokładki progów i lotka na klapie bagażnika - wyposażenie fabryczne dla tej wersji,
-Czujniki parkowania tył + kamera cofania,
-Coming/Leaving Home,
-System Hill Holder,
-Specyficzne lampy z czarnym wnętrzem dla tej wersji wyposażenia przód i tył,
-Lampy przednie są uzupełnione (główne i halogeny) o żarówki LEDowe, ale żadne chińskie tylko porządne markowe LEDy PHILIPSa w wersji EASY - czyli żarówka jest identycznej konstrukcji co standardowa H4 i pasuje do lampy jak zwykła bez żadnych radiatorów i dodatkowych kabli, ma konstrukcję pod oryginalną kostkę dla H4 - Plug&Play.
W halogenach są LEDY PHILIPSa H11/H8.
Żarówki świecą bardzo dobrze i jasno - nie oślepiają - bardzo to sobie chwaliłem podczas podróży w nocy,
-Lampy tylne zostały wymienione na nowe - oryginalne - z racji tego, że po 13 latach przestały świecić w nich paski LEDowe a na rynku części używanych lampy są w podobnym stanie,
-Tłumik końcowy jest REMUSa z kwasówki - oryginalny się skończył a nie było na stanie takich samych więc zdecydowałem się na opcję droższą ale bez zmiany dźwięku i głośności,
-Bagażnik doposażyłem w fabryczny uchwyt na gaśnicę,
-Podświetlenie wnętrza jest na żarówkach LED,
-Felgi 17" oryginalne pomalowane proszkowo na kolor czarny - jeszcze przez poprzedniego właściciela,
-Dokodowane doświetlanie zakrętów, miganie awaryjnymi podczas awaryjnego hamowania.
-Lusterko wsteczne fotochromatyczne - oryginał - niestety szyba jest pod zwykłe lusterko więc trzeba by ogarnąć oklejenie folią na czarno miejsca pod czujnik deszczu którego akurat w wyposażeniu nie było :(
Auto na bieżąco używane - dlatego przebieg rośnie mimo, że nie jest to jedyne auto w moim posiadaniu.
Przegląd był robiony w maju tego roku i ubezpieczenie tak samo.
Auto do obejrzenia w Mysłowicach lub Sosnowcu po umówieniu telefonicznie.
Handlarzom - dziękuję.
Szkoda naszego czasu - naprawdę.
31 sierpnia 2025 11:36
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Fiat
Model pojazdu
Punto 2012
Kolor
Inny kolor
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2012
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie