Kwestie ogólne:
Auto zakupione przeze mnie w salonie Ford Germaz we Wrocławiu. Zaraz po wyjechaniu z salonu, gdy dojechałem do Opola, auto zaparkowałem u auto detailera w celu położenia powłoki kwarcowej, która wytrzymała ok. 2 lata. Dodatkowo zostały zabezpieczone felgi, plastiki, tworzywa w środku i na zewnątrz, skórzana tapicerka, a na wszystkie szyby została nałożona niewidzialna wycieraczka. Oczywiście po jakimś czasie cała chemia wyparowała, ale zdecydowałem, że sam spróbuję utrzymać auto w idealnym stanie:
- powłoki nie zakładałem bo nie umiem
- skóra czyszczona oraz impregnowana co ok. 6 miesięcy odpowiednimi dedykowanymi profesjonalnymi środkami
- plastiki i tworzywa - 1-2 razy w miesiącu odpowiednią profesjonalną chemią
- UWAGA!!! Auto absolutnie NIGDY (!!!) nie było na myjni automatycznej ze szczotkami! Zawsze było myte na myjni bezdotykowej, a po zimie w salonie detailingowym; efekt - lakier 10/10, nie ma się czego przyczepić, zapraszam z czujnikami lakieru, lampami inspekcyjnymi, etc.
- dywany - prane i czyszczone również odpowiednimi środkami
- generalnie do wszystkiego miałem odpowiednie środki, pędzle, mikrofibry, itd.
- wycieraczki zmieniałem regularnie, przednia szyba idealna
- oprócz kilku śladów butów mojej córki, widocznych na tylnej kanapie (które zawsze się gdzieś pojawiają), środek auta 10/10
- aaa... w samochodzie nie pachnie nowością lecz Fresso Dark Delight, to lepszy zapach
Kwestie techniczne:
- auto z oryginalnym przebiegiem, lekko ponad 37 000 km, udokumentowane w książce elektronicznej Ford oraz w papierowej książce serwisowej
- auto bezwypadkowe, można śmiało lecieć wokół każdym rodzajem czujnika lakieru
- auto garażowane, trzymane w ciepłym podziemnym garażu
- auto jako drugie w rodzinie (mam służbowe), służy do dojazdów do i z przedszkola oraz czasem do wypadów za miasto do babci
- serwisowane w ASO Ford Germaz, lub ASO Ford Chwaliński co ok 10 000 km; Ford przewiduje pierwszą wymianę oleju po 30 000 km, ja to zrobiłem po 10 i co kolejne 10 jeździłem na serwis olejowo-filtrowy do ASO
- klocki, tarcze, rozrząd, amortyzatory - wszystko fabryczne, nie miało się kiedy zużyć, wymieniałem tylko oleje i filtry co 10 000 km i aku wymieniłem, bo padł ostatnio
- klima automat, działa, zawsze na wiosnę czyszczona i ozonowana
- wszystko co elektroniczne to działa - czujniki parkowania, kamera cofania, systemy multimedialne, tempomat, grzanie foteli i kierownicy, elektryka i grzanie lusterek, grzanie przedniej szyby, KeyLess GO i Entry, wszystkie przełączniki, guziki i inne cuda działają znakomicie
- do auta mam 2 kpl kół - zimowe Barum i letnie Vredestein - nówki praktycznie, dostałem w salonie
- mam jeszcze gumowe dywaniki Ford na zimę do przodu i tyłu
- oczywiście dokumenty, gwarancje, faktury, książki serwisowe, 2 x kluczyk i inne papiery posiadam i oddaję nowemu właścicielowi
- ubezpieczenie do końca 01.2025, przegląd do końca 12.2024
Sprzedaję z bólem, ale muszę kupić większe auto.
Zapraszam.