Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 1
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 2
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 3
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 4
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 5
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 6
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 7
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 8
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 9
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 10
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 11
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 12
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 13
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 14
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 15
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 16
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 17
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 18
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 19
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 20
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 21
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 22
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 23
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 24
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 25
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 26
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 27
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 28
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 29
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 30
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 31
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 32
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 33
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 34
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 35
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 36
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 37
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 38
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 39
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 40

1 / 41

Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 1
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 2
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 3
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 4
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 5
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 6
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 7
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 8
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 9
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 10
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 11
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 12
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 13
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 14
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 15
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 16
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 17
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 18
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 19
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 20
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 21
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 22
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 23
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 24
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 25
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 26
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 27
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 28
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 29
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 30
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 31
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 32
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 33
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 34
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 35
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 36
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 37
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 38
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 39
Ford Escape 2.3 4WD Hybrid - 40

Najważniejsze

Przebieg

218 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 261 cm3

Moc

135 KM

Opis

Samochód pochodzi z Californi, w Polsce od 2007, jestem drugim właścicielem od 2019.

Nadwozie: po zakupie cały spód i profile zamknięte został wypiaskowany i zabezpieczony antykorozyjnie, nie wymaga żadnych napraw blacharsko lakierniczych, nosi normalne ślady użytkowania, rysy i uszkodzenia elementów plastikowych widoczne na zdjęciach.

Podwozie: wypiaskowane i zabezpieczone, elementy zawieszenia sprawne, hamulce sprawne, ABS. Wysoki prześwit i wysoki profil opon sprawdzają się w prawie każdym terenie i warunkach.

Wnętrze: tapicerka skórzana (wygląda na naturalną ale nie wiem na pewno) nie zniszczona, normalne ślady użytkowania. Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, tylne oparcia kładą się w proporcji 1 do 2 tworząc płaskie przedłużenie podłogi bagażnika. isofix w tylnych siedzeniach.

Wnętrze bardzo przestronne z przodu i z tyłu, Z przodu wspólny podłokietnik ze schowkiem pod spodem, specjalny uchwyt na płyty CD. Gniazdo na 110V (system amerykański), gniazdo zapalniczki 1 odłączalne z zapłonem, 1 na stałe 12V. Wszystkie szyby i lusterka regulowane elektrycznie, tylne szyby oryginalnie przyciemnione. otwierana tylna szyba (w klapie bagażnika) bardzo wygodna przy pakowaniu zakupów. Radio z wyświetlaczem RDS (brak wejścia AUX) możliwa łączność z telefonem za pomocą transmitera FM. System audio wysokiej jakości 6 głośników + subwoofer oryginalnie zainstalowany w bagażniku. Odtwarzacz CD w radiu + oryginalna zmieniarka na 6 płyt pod fotelem pasażera (można ją zamienić na emulator CD z bluetooth i łączyć telefon z radiem tą drogą). Klimatyzacja manualna. Centralny zamek z pilotem, zamyka się też po uruchomieniu silnika.

Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne przód, boczne i kurtyny, poduszka pasażera odłączana automatycznie, pasy z napinaczami pirotechnicznymi.

Wspomaganie prowadzenia: Tempomat zwykły od 50 km/h w kierownicy, ABS, kontrola trakcji, napęd na 4 koła, łatwe prowadzenie na śliskiej nawierzchni. Skrzynia PRNDL, pozycja L to większa rekuperacja, większy odzysk energii elektrycznej przy zjazdach z górki, bardziej intensywne hamowanie po puszczeniu gazu. Dodatkowo zainstalowane lusterko wsteczne z rejestratorem na przód i tył pojazdu, w lusterku wyświetlacz podglądu z kamery cofania. Elektryczne wspomaganie kierownicy. Na wyświetlaczu w radiu spalanie chwilowe i średnie, stan baterii trakcyjnej, w tablicy liczników przewidywany zasięg. Reflektory, światła tylne, kierunkowskazy zgodne z polskimi normami.

Silnik, stan techniczny: Samochód przez cały okres mojego użytkowania nie stwarzał większych problemów. Akumulator 12V został wymieniony na nowy, Akumulator trakcyjny w dobrym stanie. Samochód uruchamia się z klucza jak każdy inny, po osiągnięciu odpowiedniej temp. (ok. 1 min.) przełącza się w tryb elektryczny i jednostka spalinowa gaśnie, wciśnięcie pedału gazu w pozycji R lub D/L powoduje ruszenie z miejsca w trybie elektrycznym, który wyłącza się (uruchamia się jednostka spalinowa) po osiągnięciu 50 km/h lub przy większym obciążeniu (ruszanie pod górę, gwałtowne ruszanie). Skrzynia ECVT bezstopniowa, po wciśnięciu gazu samochód rozpędza się do żądanej prędkości utrzymując od 3 do 4 tyś obr./min. (po wciśnięciu gazu do podłogi limit ten rośnie do 6 tyś obr./min.) a następnie obroty maleją do koniecznych do utrzymania prędkości (w praktyce od 1000 - 2500 obr./min.) Wbudowany układ Jumpstart (samochodu nie uruchomi się z popychu) umożliwia naładowanie baterii trakcyjnej z akumulatora 12V do poziomu umożliwiającego uruchomienie silnika, przydatne po okresie dłuższego postoju (1-2 miesiące). Wady i usterki to błąd P1000 niekasowalny, znika po usunięciu wszystkich usterek, P0A27 - otwarty obwód odłączania zasilania baterii trakcyjnej, "servis emission system". Błędy te nie mają żadnego wpływu na normalną eksploatację, wszystkie układy działają poprawnie. Poświeciłem mnóstwo czasu na sprawdzenie wszystkich forów polskich i amerykańskich i nikt nie daje sobie z tymi błędami rady, są powszechne i wygląda na to, że jest to jakiś błąd konstrukcyjny forda. Jedyny skutek to światełko "wrench light" widoczne na zdjęciach i komunikat "service soon". Przy utrzymywaniu długotrwale obrotów silnika powyżej 3 tyś występuje zwiększone zużycie oleju - wymagana kontrola jego poziomu lub zastosowanie oleju 5W40, obecnie to 5W30. Przy takiej ostrej jeździe zapycha się katalizator i samochód traci na mocy. Przy wysokich temperaturach otoczenia, powyżej 30 st. C słabo działa klimatyzacja, możliwe, że ma to wpływ na P0A27, być może to wina samego kompresora, czynnik ma właściwy poziom.

Dodatki i naprawy: Samochód wyposażony jest w hak, dodatkowo rejestrator przód/tył i kamera cofania. Wymieniony został akumulator 12V, zawór PVC odpowiedzialny za odpowietrzanie skrzyni korbowej (zalecane co 100 000 km, stary był sprawny), termostat, olej przekładniowy w skrzyni, napinacz paska wieloklinowego (klimatyzacja, pompa wody), rozrząd jest "wieczny", nie wymaga okresowych działań, wymiana czynnika w klimatyzacji w 2024 (po 10 latach od 2014 z 625g wg specyfikacji było 615g - brak nieszczelności), czyszczenie, wypalanie katalizatora. Dołączam instrukcję użytkowania w jęz. angielskim na papierze i jako plik instrukcję serwisową w razie zainteresowania.

W cenie: 4 dodatkowe koła, alufelgi ogumione oponami zimowymi. Przegląd do 02.2026.

Wystawiam fakturę VAT, płatność przelewem, w przypadku pytań proszę o kontakt tel., proszę wcześniej umawiać chęć oglądania lub jazdy testowej

 

11 lipca 2025 13:20

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Escape

Wersja

2.3 4WD Hybrid

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store