Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 1
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 2
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 3
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 4
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 5
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 6
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 7
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 8
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 9
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 10

1 / 11

Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 1
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 2
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 3
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 4
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 5
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 6
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 7
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 8
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 9
Ford Explorer EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM - 10

Najważniejsze

Przebieg

177 407 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 956 cm3

Moc

457 KM

Opis

Ford Explorer Limited 2018 2.3 AWD (OtoMoto nie pozwala wybrać właściwej wersji silnikowej) – sprowadzony z USA (stan Indiana). Bogato wyposażony SUV z udokumentowaną historią serwisową (raport CARFAX – 15 wpisów serwisowych). Samochód posiada amerykański tytuł SALVAGE po kolizji, jednak jest w pełni sprawny mechanicznie – odpala i jeździ bez zastrzeżeń. Raport CARFAX potwierdza przebieg ~108 tys. mil oraz odnotowuje dwie niewielkie kolizje w USA: 06.2024 (przód) i tą pokazaną na zdjęciach z 08.2025 (lewy bok i tył) – w drugim przypadku pojazd zaklasyfikowano jako “total loss” i sprzedano poprzez IAAI. Uszkodzenia miały charakter lekki, auto odpala i jeździ. Aktualnie nadwozie wymaga drobnych napraw blacharsko-lakierniczych po stronie kierowcy – widoczne jest uszkodzenie lewych przednich drzwi, lewego przedniego błotnika oraz delikatna wgiotka na klapie bagażnika (zgodnie ze zdjęciami). Poza tym karoseria bez korozji, podwozie i struktura pojazdu bez deformacji.


Silnik/napęd: 4-cylindrowy 2.3L EcoBoost o mocy ok. 280 KM zapewnia bardzo dobrą dynamikę, automatyczna skrzynia biegów pracuje płynnie, a inteligentny napęd 4x4 gwarantuje pewność prowadzenia w każdych warunkach. Zawieszenie ciche i komfortowe. Wnętrze w kolorze czarnym jest bardzo zadbane – skórzana tapicerka w świetnym stanie, regularnie czyszczona i konserwowana. Wszystkie elementy wyposażenia działają prawidłowo, brak błędów na desce rozdzielczej. Cena uwzględnia wszystkie opłaty celno-skarbowe oraz dostawę pod wskazany adres w Polsce, wg stanu jak na zdjęciach. Komplet dokumentów, jeden kluczyk.


Inne dostępne auta:

Grand Cherokee Limited 2014, 2 x 2015 i 2020 - w transporcie do Polski

Grand Cherokee Limited 2019 - zarejestrowany

Durango SXT 2015 - zarejestrowany

Durango GT 2018 - w naprawie,

VW Atlas Cross Sport 2020 - w naprawie

Cadillac Escalade 2018 - w naprawie


Podstawowe dane:


Rok produkcji: 2018

Silnik: R4 2.3L EcoBoost (benzyna, ~280 KM, turbodoładowany)

Napęd: 4x4 (stały napęd na cztery koła)

Skrzynia biegów: automatyczna (6-stopniowa)

Kolor nadwozia: Kremowy (beżowy)

Tapicerka: Skórzana, kolor czarny

Przebieg: 108 370 mil (oryginalny, potwierdzony)

Tytuł: Salvage (USA) – pojazd po lekkiej kolizji, sprawny


Historia serwisowa (pełna, potwierdzona raportem CARFAX)


05.2018 – 0 km – przegląd zerowy przy wydaniu z salonu Bosak Ford (Chesterton, IN)

06.2018 – rejestracja pierwszego właściciela (leasing, Atlanta GA)

01.2019 – 16 420 km – przegląd okresowy, kontrola hamulców, wymiana oleju i filtrów

07.2019 – 28 480 km – wymiana oleju, kontrola hamulców, rotacja opon

12.2019 – 36 870 km – serwis bieżący, wymiana oleju i filtrów

10.2020 – 53 160 km – przegląd ogólny, kontrola zawieszenia

12.2020 – aktualizacja producenta #20N11 – mocowanie relingów dachowych

06.2021 – 66 730 km – sprzedaż przez autoryzowany salon Ford, zakończenie leasingu

08.2021 – aktualizacja producenta #21N01 – przekaźnik wentylatora chłodnicy

11.2021 – 68 900 km – sprzedaż przez Ford Blue Advantage, auto certyfikowane (CPO)

03.2022 – przegląd w Quick Lane / Hubler Ford (Shelbyville, IN)

08.2022 – 84 420 km – wymiana oleju (Walmart Auto Care Shelbyville)

10.2022 – 90 540 km – olej + filtr w Hubler Ford

05.2023 – 103 250 km – olej + filtr, diagnostyka okresowa

10.2023 – 115 950 km – wymiana oleju, kontrola płynów

03.2024 – 129 030 km – przegląd, olej + filtr, serwis układu hamulcowego

04.2024 – 132 070 km – przegląd okresowy (Hubler Ford Shelbyville)

06.2024 – 138 940 km – serwis olejowy + wymiana opon (przód), kolizja – uszkodzenie przodu (minor)

12.2024 – 152 230 km – wymiana oleju, tylnych klocków hamulcowych, modułu diagnostycznego

02.2025 – 155 600 km – przegląd okresowy

03.2025 – 161 000 km – duży serwis (hamulce, ładowanie, akumulator, rotacja opon, olej, filtry)

08.2025 – 174 400 km – kolizja (lewy bok + tył, auto sprawne, jezdne)

09.2025 – 174 500 km – pojazd uznany przez ubezpieczyciela za „total loss”, wydano tytuł Salvage



Wyposażenie:


Nadwozie i stylistyka: kremowy lakier, felgi aluminiowe Ford (oryginalne), relingi dachowe, przyciemniane szyby fabryczne, reflektory projektorowe halogenowe z funkcją LED (światła do jazdy dziennej), światła przeciwmgielne.


Wnętrze: skórzana tapicerka (czarna), 7-miejscowa kabina (3 rzędy siedzeń) – trzeci rząd chowany w podłodze, przednie fotele podgrzewane i elektrycznie regulowane (kierowca z pamięcią ustawień), dwustopniowo podgrzewana kierownica wielofunkcyjna, klimatyzacja trójstrefowa automatyczna, podsufitka jasna materiałowa, schowki i uchwyty na napoje dla wszystkich rzędów.


Komfort i multimedia: system Keyless-Go (bezkluczykowy dostęp i uruchamianie), nawigacja fabryczna Ford SYNC (dotykowy ekran, aktualne mapy), kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył, tempomat (cruise control), wysokiej klasy system audio (Bluetooth, USB/AUX, odtwarzacz CD, sterowanie z kierownicy), komputer pokładowy, elektryczne sterowanie szyb i lusterek (podgrzewane, składane elektrycznie), elektrycznie otwierana klapa bagażnika (zdalnie z pilota), czujnik deszczu i zmierzchu, podgrzewane lusterka boczne.


Bezpieczeństwo i asysty: komplet poduszek powietrznych (czołowe, boczne przednie + kurtyny powietrzne dla wszystkich rzędów), systemy ABS + ESP + TCS (kontrola trakcji), napęd 4x4 z trybem terenowym, BLIS (monitoring martwego pola w lusterkach), kamera cofania (z dynamicznymi liniami pomocniczymi), ISOFIX (mocowania fotelików dziecięcych), alarm, immobilizer, system monitorowania ciśnienia w oponach.


Auto dostępne od ręki, po opłatach, komplet dokumentów i jeden kluczyk. W Polsce w połowie listopada.

 

11 października 2025 11:11

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Explorer

Wersja

EcoBoost Plug-in Hybrid PLATINUM

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2018

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

57610

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

TopCarsUSA

TopCarsUSA
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu