Jesteśmy rzetelną i szanowaną na rynku warszawskim i wrocławskim firmą specjalizującą się w branży elektroenergetycznej. Sprzedajemy zadbany i na bieżąco serwisowany samochód z polskiego salonu, użytkowany przez pracownika naszej firmy od nowości.
Samochód oznaczamy jako pierwszy właściciel, bo od nowości ma jednego użytkownika. Formalnie właścicielem był leasing, później nasza spółka.
Silnik 1,2 Duratec 60 KW, 82KM, 165 000 km
Dane do historii pojazdu:
1. VIN: WF0DXXGAKDGL49377
2. I rejestracja: 20.12.2016
3. Nr rejestracyjny: DW8J655
Przegląd i polisa OC - do grudnia 2025
Wyposażenie samochodu:
- elektryczne szyby przednie
- elektryczne lusterka
- odcinek lędźwiowy siedzenia kierowcy regulowany
- centralny zamek z pilota
- 2x kluczyk
- klimatyzacja manualna
- ESC (stabilizacja kontroli trakcji), ABS, HSA (system ruszania pod wzniesienie)
- światła do jazdy dziennej
- koło zapasowe, lewarek, trójkąt, gaśnica, komplet opon letnich
Posiadamy historię serwisowa pojazdu od jego zakupu. Ford był serwisowany przez okres gwarancji w ASO, później w nieautoryzowanym, sprawdzonym i szanowanym warsztacie.
Samochód w naszej firmie jest jednym z narzędzi pracy, dlatego zależało nam, aby były na bieżąco serwisowany, celem zmniejszenia ryzyka awarii.
Ważne - nie był to samochód przedstawiciela handlowego. Był normalnie użytkowany, także do celów prywatnych.
Kilka najważniejszych danych z historii pojazdu. Dysponujemy fakturami na potwierdzenie.
- olej, filtry, wymiana elementów eksploatacyjnych i przeglądy dokonywane co 12 – 15 tys. km
- wymiana szyby czołowej (styczeń 2019)
- sprzęgło (wrzesień 2020 – przy przebiegu 100 500 km)
- tarcze hamulcowe, klocki (marzec 2021 - przy przebiegu 107 000 km)
- rozrząd kpl. z pompą wody (lipiec 2021 – przy przebiegu 120 000 km)
- wymiana klocków hamulcowych (kwiecień 2024, przebieg 148 000 km)
- ostatnia wymiana oleju, filtrów oraz świec zapłonowych (grudzień 2024 - 160 500 km)
Samochód nie brał udziału w wypadku lub kolizji – jest bezwypadkowy. Posiada widoczne otarcie parkingowe (na zdjęciu). Lakier latem 2024 roku zabezpieczony woskiem Fusso Coat.
Silnik nie bierze oleju, brak jakichkolwiek wycieków, ma prawidłowy rozruch, nie kopci, parametry pracy prawidłowe.
Z rzeczy do naprawy : - usterka z stycznia 2025 roku - awaria jednego z czujników (wentyla) ciśnienia w oponie - oryginał kosztuje ok. 120 zł - można naprawić przy wymianie opon.
- mocowanie lampki oświetlenia wnętrza - koszt naprawy ok. 50 zł
Zachęcamy do oględzin w Warszawie.
Telefon do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00
Oględziny samochodu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00, inne godziny – do ustalenia.
tel.
Cena Brutto - wystawiamy fakturę VAT (możliwość odliczenia). Osoba kupująca prywatnie zwolniona z PCC.