1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
70 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Auta małe
Pojemność skokowa
1 499 cm3
Moc
200 KM
Opis
Witam,
Mam na sprzedaż swój prywatny samochód Ford Fiesta ST mk8 1.5L 205km, rejestracja grudzień 2018, modelowo 2019.
Ford w ciągłej eksploatacji, ale nie wymaga absolutnie żadnego wkładu. Auto jest całkowicie sprawne i gotowe w każdej chwili do jazdy. Używane na co dzień na ten moment przebieg to 70tyś.
Za mojej kadencji w maju 2024 przy przebiegu 62 tys zostało zrobione:
Silnik - Olej silnikowy (motul specific ford 5w20), płukanka, filtr oleju, filtr powietrza oraz nowe świece OEM Ford oraz została zamontowana większa miska olejowa mieszcząca 6.1L zamiast 4.8L.
Hamulce - Nowe klocki Brembo przód oraz tył, nowe tarcze Brembo również przód oraz tył.
Wydech - Został wspawany środkowy wydech z nowym złączem elastycznym interlock przy katalizatorze oraz wymieniony wieszak wydechu na OEM przy katalizatorze, razem z tym został wyrzucony Gpf oraz wykodowany.
Wydech końcowy jest oryginalny na przepustnicy sterowanych przyciskiem, ale zostały tylko zmienione końcówki.
Z zewnątrz - Założyłem dodatkowo cały pakiet maxtona: Przedni splitter, progi, tylne dokładki zderzaka oraz lotkę w wersji ze strukturą (która aktualnie nie jest dostępna)
Teraz w czerwcu 2025 przy przebiegu 69tys był dosyć spory serwis oraz pewne modyfikacje:
Silnik - Olej silnikowy, płukanka, filtr oleju.
Skrzynia - zamontowana nowa szpera firmy quaife (koszt 5000zł), olej w skrzyni (Motul Gear 300LS 75w90), płukanka w skrzyni oraz wymiana uszczelniaczy półosi (OEM Ford), przy okazji rewizja sprzęgła, ale jest w bardzo dobrym stanie i nie wymaga żadnych ingerencji.
Mam też downpipe ze sportowym katalizatorem i to wszystko w osłonie heatshield zrobionym na moje zamówienie. Dla mnie było za głośne, dlatego wróciłem do oryginalnego katalizatora ale mogę oddać w razie potrzeby (wtedy można zmienić intercooler i celować w moc 250km z informacji które uzyskałem od tunera)
Mam też filmik jak brzmi na postoju, na trybie sport/race oraz normal. Pod obciążeniem w wewnątrz brzmi dużo fajniej i sprawia sporo frajdy. 3 cylindry wydają charakterystyczny dźwięk, ale naprawdę rasowy w porównaniu do parzystej liczby cylindrów.
Aktualnie samochód jest na felgach Oxxo Oberon 4 oraz oponach Continental Sport Contact 5, przy montażu letnich opon zostały zamontowane nowe czujniki opon. Dodatkowo również mam prawie nowe zimowe opony (zrobiłem na nich przez jedną zimę około 1000km)
Wersja ST2, ale bogata, gdyż ma już szperę, launch controla, podgrzewana przednią oraz tylna szybę, podgrzewane fotele, największą nawigacje z systemami android auto/carplay z którymi może się łączyć bezprzewodowo, automatyczną klimatyzacje, elektryczne lusterka które są podgrzewane, isofixy, tempomat, czytanie znaków, kontrole pasa ruchu, automatyczne światła oraz wiele innych przydatnych rzeczy.
W trasie na tempomacie średnie spalanie to 6.5L/100km
W mieście są to okolice 8-9L/100km
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, nic nie skrzypi, nie wydaje dziwnych dźwięków. Zawieszenie w super stanie, świetnie wybiera jak w nowym samochodzie, nic nie stuka lub nie wydaje innych niepożądanych odgłosów.
Końcem 2024 roku fiesta przeszła pełna korektę lakieru oraz polerkę lamp wraz z położeniem powłoki na lakier i wygląda naprawdę zjawiskowo i świeżo. Natomiast dodatkowo jest możliwe ponowne odświeżenie lakieru w gratisie dla kupującego
22 sierpnia 2025 0:43
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
Fiesta
Kolor
Szary
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2018
Generacja
Mk8 (2017-)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Igor
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie