Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany. Jestem jego właścicielem od 4 lat i przejechałem nim około 21 tys km. W tym czasie zostały wymienione następujące rzeczy:
- rozrząd z pompą wody (2021)
- świece i przewody zapłonowe
- wahacze i tuleje przedniego zawieszenia
- tuleje tylnego zawieszenia
- łożyska i uszczelniacze półosi
- łączniki stabilizatora
- poduszki silnika
- tłumik końcowy
- termostat
Oprócz tego regularnie co roku wymieniane są wszystkie filtry, olej oraz robiony jest przegląd klimatyzacji.
Samochód posiadał obcierkę tylnego prawego błotnika, która nie została poprawnie naprawiona przez poprzedniego właściciela. Wspawałem reparaturkę oraz pomalowałem błotnik w profesjonalnym zakładzie blacharsko-lakierniczym. Samochód posiada drobne uszkodzenia powłoki lakierniczej, wszystkie widoczne na zdjęciach.
Samochód jest dynamiczny w ruchu miejskim. Różnica w wersjach 60KM i 82KM jest widoczna dopiero powyżej 3,5 tys. obrotów. W łatwy sposób można odblokować to ograniczenie (przymknięcie przepustnicy) za około 300 zł (to nie jest chip tunning, wgrywa się oryginalną mapę silnika).