Ford Fiesta 1.25 Trend - 1
Ford Fiesta 1.25 Trend - 2
Ford Fiesta 1.25 Trend - 3
Ford Fiesta 1.25 Trend - 4
Ford Fiesta 1.25 Trend - 5
Ford Fiesta 1.25 Trend - 6
Ford Fiesta 1.25 Trend - 7
Ford Fiesta 1.25 Trend - 8
Ford Fiesta 1.25 Trend - 9
Ford Fiesta 1.25 Trend - 10
Ford Fiesta 1.25 Trend - 11
Ford Fiesta 1.25 Trend - 12
Ford Fiesta 1.25 Trend - 13
Ford Fiesta 1.25 Trend - 14
Ford Fiesta 1.25 Trend - 15
Ford Fiesta 1.25 Trend - 16
Ford Fiesta 1.25 Trend - 17
Ford Fiesta 1.25 Trend - 18
Ford Fiesta 1.25 Trend - 19
Ford Fiesta 1.25 Trend - 20
Ford Fiesta 1.25 Trend - 21

1 / 22

Ford Fiesta 1.25 Trend - 1
Ford Fiesta 1.25 Trend - 2
Ford Fiesta 1.25 Trend - 3
Ford Fiesta 1.25 Trend - 4
Ford Fiesta 1.25 Trend - 5
Ford Fiesta 1.25 Trend - 6
Ford Fiesta 1.25 Trend - 7
Ford Fiesta 1.25 Trend - 8
Ford Fiesta 1.25 Trend - 9
Ford Fiesta 1.25 Trend - 10
Ford Fiesta 1.25 Trend - 11
Ford Fiesta 1.25 Trend - 12
Ford Fiesta 1.25 Trend - 13
Ford Fiesta 1.25 Trend - 14
Ford Fiesta 1.25 Trend - 15
Ford Fiesta 1.25 Trend - 16
Ford Fiesta 1.25 Trend - 17
Ford Fiesta 1.25 Trend - 18
Ford Fiesta 1.25 Trend - 19
Ford Fiesta 1.25 Trend - 20
Ford Fiesta 1.25 Trend - 21

Najważniejsze

Przebieg

155 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 242 cm3

Moc

60 KM

Opis

Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany. Jestem jego właścicielem od 4 lat i przejechałem nim około 21 tys km. W tym czasie zostały wymienione następujące rzeczy:

- rozrząd z pompą wody (2021)

- świece i przewody zapłonowe

- wahacze i tuleje przedniego zawieszenia

- tuleje tylnego zawieszenia

- łożyska i uszczelniacze półosi

- łączniki stabilizatora

- poduszki silnika

- tłumik końcowy

- termostat

Oprócz tego regularnie co roku wymieniane są wszystkie filtry, olej oraz robiony jest przegląd klimatyzacji.


Samochód posiadał obcierkę tylnego prawego błotnika, która nie została poprawnie naprawiona przez poprzedniego właściciela. Wspawałem reparaturkę oraz pomalowałem błotnik w profesjonalnym zakładzie blacharsko-lakierniczym. Samochód posiada drobne uszkodzenia powłoki lakierniczej, wszystkie widoczne na zdjęciach.


Samochód jest dynamiczny w ruchu miejskim. Różnica w wersjach 60KM i 82KM jest widoczna dopiero powyżej 3,5 tys. obrotów. W łatwy sposób można odblokować to ograniczenie (przymknięcie przepustnicy) za około 300 zł (to nie jest chip tunning, wgrywa się oryginalną mapę silnika).

 

9 czerwca 2025 20:27

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Fiesta

Wersja

1.25 Trend

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

Mk7 (2008-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store