Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 1
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 2
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 3
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 4
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 5
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 6
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 7
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 8
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 9
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 10
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 11

1 / 12

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 1
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 2
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 3
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 4
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 5
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 6
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 7
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 8
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 9
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 10
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS - 11

Najważniejsze

Przebieg

261 255 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 499 cm3

Moc

150 KM

Opis

Ford Focus MK3 ST-Line 1.5 EB 150KM z 2016r. skrzynia manual 6 biegów.


Silnik 4 cylindrowy!


Zadbany i doinwestowany egzemplarz.


Posiada instalacje 6 generacji z wtryskiem lpg w fazie ciekłej (bez straty na mocy).


Wszystko serwisowane i wymieniane na bieżąco - olej co 9 tys km.


Wersja z polskiego salonu.

Przebieg autostradowy.


Silnik w nienagannym stanie, nie pobiera oleju ani płynu chłodniczego. Była sprawdzana jakiś czas temu kontrolnie kompresja i kondycja cylindrów i tłoków, wszystko jest czyściutkie bez nagaru (dzieki LPG który wypala nagar), kompresja równa i wysoka na każdym cylindrze. Jeździ bez zarzutu zarówno na benzynie jak i gazie.


W aucie zamontowany jest dodatkowy Oil catch tank aby olej z mgiełki olejowej z odmy nie przedostawał się do dolotu (typowa sprawa dla konstrukcji tego typu silników) Sam dolot był czyszczony z oleju przy okazji wymiany chłodniczki IC niedawno.


Wg mechanika biorąc pod uwagę wymienione części osprzętu oraz kondycję silnika spokojnie auto zrobi drugie tyle przebiegu co ma obecnie jeśli będzie tak dbane jak do tej pory.


Od początku jak go posiadam wymieniłem sporo rzeczy (coś koło 15 tys zł):


rozrząd przy zakupie

sprzęgło z dwumasą i wysprzęglikiem

pompa paliwa HP / szklanka pompy

oryginalna turbina forda

chłodniczka wodna IC

półoś

wtryski / cewki / świece

czujnik temp wew

evap

kontrolowane luzy zaworowe

uszczelka cylindrów

półoś prawa / olej skrzyni / uszczelniacz wału

akumulator

amortyzatory przód

komplet tarcz i klocków przód i tył

sworznie wahaczy i łożysko amortyzatora

dezaktywowany system START/STOP

Nowy kompresor klimatyzacji oryginal Ford

Nowe tarcze przód ATE

Nowy tłumik końcowy

Auto ma radio Android za 1500 zł, 4GB ramu, z własnym Internetem. Wszystko śmiga płynnie i gra dobrze.


Na chwile obecna auto BEZ ŻADNEGO wkładu finansowego. Świeżo po serwisie instalacji lpg.


Przegląd do sierpnia 2026, OC do stycznia 2026.


Auto prowadzi sie świetnie. Sprzedaje bo potrzebuje czegoś większego ze względu na potrzeby rodzinne.


Nowe Opony wielosezonowe marki Goodyear Vector 4 seasons gen3.


Cena do lekkiej negocjacji.

 

23 października 2025 22:19

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

1.5 EcoBoost ST-Line ASS

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

Generacja

Mk3 (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

35000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni