- KOSZT REJESTRACJI JEDYNE 160 PLN
- KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPLATY SKARBOWEJ 2%
- FAKTURA VAT-MARŻA
- 100% AUTO BEZWYPADKOWE Z ORYGINALNYM LAKIEREM
- AUTO PO WSZYSTKICH OPŁATACH
- PO PRZEGLĄDZIE TECHNICZNYM
- UBEZPIECZONE
- 100% ORYGINALNY PRZEBIEG
- ŚWIEŻO PO SERWISIE
- KSIĄŻKA SERWISOWA
- 2 KLUCZYKI
- ŚWIEŻE OPONY WIELOSEZONOWE
- MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA AUTA POD DOM
Ford Focus Kombi MK3 z 2014r z wolnossącym prostym silnikiem BEZ TURBO 1.6 16V o mocy 125KM z automatyczną skrzynią biegów (NIE POWERSHIFT). Auto bardzo ładnie utrzymane środek nie zniszczony, zawieszenie nie wybite, świeże opony wielosezonowe Barum, silnik bardzo ładnie pracuje i ma moc, skrzynia pracuje idealnie, auto jest bardzo ekonomiczne a przy tym dość żwawe średnie spalanie na poziomie 7-8L/100km . Auto jest świeżo po przeglądzie technicznym. Olej z filtrami oraz płyn hamulcowy zostały wymienione przy przebiegu 102080km, kompletny rozrząd wymieniony przy przebiegu 89190km. Na dzień dzisiejszy nic po zakupie nie trzeba robić. Auto było na bieżąco serwisowane, co potwierdzają książka serwisowa, stan auta oraz zawieszki serwisowe. Auto ma piękny perłowy szary lakier.
Wyposażenie auta:
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Elektrycznie sterowane 4 szyby
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- Oryginalne chromowane nakładki progowe
- Wielofunkcyjna skórzana kierownica
- Tempomat
- System Sync
- Światła mijania z funkcją AUTO
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- System Bluetooth
- Nawigacja
- Złącza AUX i USB
- Podgrzewane fotele
- Podgrzewane przednia i tylna szyba
- Dodatkowy dogrzewacz silnika
- Gniazda i wieszaki w bagażniku
- Czujniki parkowania z wizualizacją na ekranie głównym
- Fabryczne alufelgi
- Wysokiej jakości materiałowa tapicerka
- Halogeny przeciwmgielne z przodu
- Dodatkowe schowki wewnątrz kabiny
- Regulacje wysokości fotela kierowcy
- Mocowania ISOFIX
- Wyłącznik poduszki pasażera do przewożenia fotelika na przednim fotelu
AUTO NAPRAWDĘ GODNE POLECENIA I SWOJEJ CENY. ZAPRASZAM NA OGLĘDZINY POJAZDU.
BEZPROBLEMOWO MOŻNA SPRAWDZIĆ AUTO MIERNIKIEM LAKIERU, KOMPUTEREM DIAGNOSTYCZNYM LUB POJECHAĆ DO SERWISU CZY NA STACJE DIAGNOSTYCZNĄ.