Ford Focus - 1
Ford Focus - 2
Ford Focus - 3
Ford Focus - 4
Ford Focus - 5
Ford Focus - 6
Ford Focus - 7
Ford Focus - 8
Ford Focus - 9
Ford Focus - 10
Ford Focus - 11
Ford Focus - 12
Ford Focus - 13
Ford Focus - 14
Ford Focus - 15
Ford Focus - 16
Ford Focus - 17
Ford Focus - 18
Ford Focus - 19
Ford Focus - 20
Ford Focus - 21
Ford Focus - 22
Ford Focus - 23

1 / 24

Ford Focus - 1
Ford Focus - 2
Ford Focus - 3
Ford Focus - 4
Ford Focus - 5
Ford Focus - 6
Ford Focus - 7
Ford Focus - 8
Ford Focus - 9
Ford Focus - 10
Ford Focus - 11
Ford Focus - 12
Ford Focus - 13
Ford Focus - 14
Ford Focus - 15
Ford Focus - 16
Ford Focus - 17
Ford Focus - 18
Ford Focus - 19
Ford Focus - 20
Ford Focus - 21
Ford Focus - 22
Ford Focus - 23

Najważniejsze

Przebieg

230 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

2 522 cm3

Moc

225 KM

Opis

Focus St 225 2006 rok produkcji . Pierwsza rejestracja 2007 rok Luty .


Co zostało zrobione :


Remont silnika :

-Zamknięcie bloku w Satistech z wszystkim co potrzebne czyli osiowaniem , honowaniem , polerowaniem wału itp. 3800 pln

-Regeneracja głowicy kompletna 1800 pln

-Regeneracja Turbo 1400 pln + Upgrade Dv'ki

-Panewki główne i korbowodowe King

-Rozrząd + PW

-Pompa Paliwa

-Nowy aku w 2025

-Cewki Beru + Świece Bosch

-Konwersja hamulce na 4 tłoki Brembo i tarcze przód 336 mm Focus RS Zimmermann + Kute przewody hamulcowe

-Tarcze tył Zimermann powiększone po konwersji jarzma na 302 mm + klocki w Pazdzierniku 2025

-Całe Zawieszenie przód + amortyzatory Monroe

Jako dodatek posiadam Zawieszenie gwintowane AP wartosci ponad 3 tys pln

-Cały układ klimatyzacji Nowy kompresor Valeo + nowy osuszacz + nowy skraplacz Lipiec 2025 + oczywiscie nabicie

-Łożyska przód SKF

-Nowa Szyba czołowa grzana w 2025 roku

-Dystanse x 4 koła 600 PLN ( przy hamulcach Brembo są niestety niezbędne)

-Intercooler Airtec

-Sportowa chłodnica Direnza sprowadzana z UK o grubości rdzenia 40 mm 1800 pln z cłami i podatkami

-Nowe węże chłodzenia częściowo sylikony czesciowo normalne

-zimny termostat otwarcie 82 stopnie + chłodnica oleju z Rs'a

-Radio Pioneer SPH DA 120 6.1 cala z bluetooth + usb 1600 pln


Focus posiada instlacje LPG Stag Qmax ze zbiornikiem uwaga 89 Litrów :)

-Nowy reduktor w Październiku 2025 KME TWIN v2

Instalacja oczywiście wbita w dowód



Od remontu silnika zostało zrobione około 30 tys km , wszystkie uszczelnienia zostały wymienione , w większości na oryginalne Volvo . Kute tłoki Wossner 83.5mm , blok zamknięty w profesjonalnej firmie , honowany , osiowany , polerowany wał , nowe panewki , oczywiscie uszczelniacze wału itp wymienione , olej w skrzyni , olej to dedykowany 0w40 Millers zmieniany co 8 tys km . Głowica zregenerowana , węże powymieniane , oczywiście nie będę sie rozpisywał że uszczelka pod głowicą została zrobiona bo jest to oczywiste . Nie oszczędzałem na częsciach nie regenerowałem dla przykładu kompresora klimy tylko wjechał od razu nowy komplet wszystkiego . Uwaga wszystkie naprawy robię sam , oczywiście posiadam faktury na części , od tłoków po kompressor , hamulce itp itd . Mały stosik faktur :) Zależało mi na dobrym i sprawnym silniku obecnie jest mapa na 280 koni od Vlada , którego zna cała grupa focusowa ST w Polsce . Posiadam od Vlada a'la Dreamscience z mapami które przez obd ładuje w kilka sekund . Mapa Stock , Stage 1 , Stage 2 i stage 2 Pops and bangs .

Posiadam kilka dodatkowych gratów których nie zdążyłem założyć jak dolot stal 3 cale , przepływka RS + stożek + Ecu relocator jakieś węże silikonowe wody plus dolotu itp . Do dogadania dodatkowo . Również posiadam 19 stki OEM Ford na lato jeśli ktoś będzie zainteresowany ( zdjęcie na czarnych felgach ) .


Na pewno zapomniałem o parę rzeczach które jeszcze wymieniłem .


Generalnie Focus jak na swój wiek prezentuje się bardzo dobrze lakier nie jest idealny ale myślę ze spokojnie mogę powiedzieć ze jest w bardzo dobrym stanie . Na masce są jakieś odpryski i jedno zarysowanie . Z zewnątrz auto jest w oryginale , bez żadnych zbędnych dupereli ale to kwestia gustu . Tak jak pisałem wcześniej dorzucam do auta gwint AP o wartości ponad 3000 PLN . Na chwile obecna stoi na ory amorach i sprężynach Eibach . Zbieżność była ostatnio ustawiana jakies 4 mc temu gdyz zmieniałem końcówki drążków . Silnik od czasu jak posiadam Focusa zawsze prawidłowo rozgrzewany i studzony . Wersja z grzaną przednią szybą , Xenony w czarnym środku , podsufitka czarna . Przyciemnione szyby z atestem , przednie legalne tylne ciemniejsze . Opony zima 18 stki OEM 2 razy Pirelli 2 x Continental . Opcjonalne 19 stki na GoodYear Eagle F1 235 35 19 Cena do dogadania . Dodatkowych rzeczy jak dolot itp również do dogadania na miejscu.


Z minusów zaczynam słyszeć lekko tylne łożyska ( ale tylko ja je słyszę) oraz na pewno jest do wymiany tylne zawieszenie bo na zbieżności zwrócono mi uwagę ze będzie do wymiany , więc poleciałbym oczywiście kompleksowo razem z wymianą na Gwint . Wszystkie wahacze i śruby od zbieżności itp . I to byłoby tyle z minusów .


Bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania bądź zapraszam na kawę pod Poznań i pogaduchy .

Focus posiada dwa kluczyki . Ciężko jest mi oszacować ile PLN wsadziłem w auto ale szacuje między 25 a 30 tys zł

 

28 grudnia 2025 18:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

Mk2 (2004-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

42500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni