1 / 24
Najważniejsze
Przebieg
230 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Auta małe
Pojemność skokowa
2 522 cm3
Moc
225 KM
Opis
Focus St 225 2006 rok produkcji . Pierwsza rejestracja 2007 rok Luty .
Co zostało zrobione :
Remont silnika :
-Zamknięcie bloku w Satistech z wszystkim co potrzebne czyli osiowaniem , honowaniem , polerowaniem wału itp. 3800 pln
-Regeneracja głowicy kompletna 1800 pln
-Regeneracja Turbo 1400 pln + Upgrade Dv'ki
-Panewki główne i korbowodowe King
-Rozrząd + PW
-Pompa Paliwa
-Nowy aku w 2025
-Cewki Beru + Świece Bosch
-Konwersja hamulce na 4 tłoki Brembo i tarcze przód 336 mm Focus RS Zimmermann + Kute przewody hamulcowe
-Tarcze tył Zimermann powiększone po konwersji jarzma na 302 mm + klocki w Pazdzierniku 2025
-Całe Zawieszenie przód + amortyzatory Monroe
Jako dodatek posiadam Zawieszenie gwintowane AP wartosci ponad 3 tys pln
-Cały układ klimatyzacji Nowy kompresor Valeo + nowy osuszacz + nowy skraplacz Lipiec 2025 + oczywiscie nabicie
-Łożyska przód SKF
-Nowa Szyba czołowa grzana w 2025 roku
-Dystanse x 4 koła 600 PLN ( przy hamulcach Brembo są niestety niezbędne)
-Intercooler Airtec
-Sportowa chłodnica Direnza sprowadzana z UK o grubości rdzenia 40 mm 1800 pln z cłami i podatkami
-Nowe węże chłodzenia częściowo sylikony czesciowo normalne
-zimny termostat otwarcie 82 stopnie + chłodnica oleju z Rs'a
-Radio Pioneer SPH DA 120 6.1 cala z bluetooth + usb 1600 pln
Focus posiada instlacje LPG Stag Qmax ze zbiornikiem uwaga 89 Litrów :)
-Nowy reduktor w Październiku 2025 KME TWIN v2
Instalacja oczywiście wbita w dowód
Od remontu silnika zostało zrobione około 30 tys km , wszystkie uszczelnienia zostały wymienione , w większości na oryginalne Volvo . Kute tłoki Wossner 83.5mm , blok zamknięty w profesjonalnej firmie , honowany , osiowany , polerowany wał , nowe panewki , oczywiscie uszczelniacze wału itp wymienione , olej w skrzyni , olej to dedykowany 0w40 Millers zmieniany co 8 tys km . Głowica zregenerowana , węże powymieniane , oczywiście nie będę sie rozpisywał że uszczelka pod głowicą została zrobiona bo jest to oczywiste . Nie oszczędzałem na częsciach nie regenerowałem dla przykładu kompresora klimy tylko wjechał od razu nowy komplet wszystkiego . Uwaga wszystkie naprawy robię sam , oczywiście posiadam faktury na części , od tłoków po kompressor , hamulce itp itd . Mały stosik faktur :) Zależało mi na dobrym i sprawnym silniku obecnie jest mapa na 280 koni od Vlada , którego zna cała grupa focusowa ST w Polsce . Posiadam od Vlada a'la Dreamscience z mapami które przez obd ładuje w kilka sekund . Mapa Stock , Stage 1 , Stage 2 i stage 2 Pops and bangs .
Posiadam kilka dodatkowych gratów których nie zdążyłem założyć jak dolot stal 3 cale , przepływka RS + stożek + Ecu relocator jakieś węże silikonowe wody plus dolotu itp . Do dogadania dodatkowo . Również posiadam 19 stki OEM Ford na lato jeśli ktoś będzie zainteresowany ( zdjęcie na czarnych felgach ) .
Na pewno zapomniałem o parę rzeczach które jeszcze wymieniłem .
Generalnie Focus jak na swój wiek prezentuje się bardzo dobrze lakier nie jest idealny ale myślę ze spokojnie mogę powiedzieć ze jest w bardzo dobrym stanie . Na masce są jakieś odpryski i jedno zarysowanie . Z zewnątrz auto jest w oryginale , bez żadnych zbędnych dupereli ale to kwestia gustu . Tak jak pisałem wcześniej dorzucam do auta gwint AP o wartości ponad 3000 PLN . Na chwile obecna stoi na ory amorach i sprężynach Eibach . Zbieżność była ostatnio ustawiana jakies 4 mc temu gdyz zmieniałem końcówki drążków . Silnik od czasu jak posiadam Focusa zawsze prawidłowo rozgrzewany i studzony . Wersja z grzaną przednią szybą , Xenony w czarnym środku , podsufitka czarna . Przyciemnione szyby z atestem , przednie legalne tylne ciemniejsze . Opony zima 18 stki OEM 2 razy Pirelli 2 x Continental . Opcjonalne 19 stki na GoodYear Eagle F1 235 35 19 Cena do dogadania . Dodatkowych rzeczy jak dolot itp również do dogadania na miejscu.
Z minusów zaczynam słyszeć lekko tylne łożyska ( ale tylko ja je słyszę) oraz na pewno jest do wymiany tylne zawieszenie bo na zbieżności zwrócono mi uwagę ze będzie do wymiany , więc poleciałbym oczywiście kompleksowo razem z wymianą na Gwint . Wszystkie wahacze i śruby od zbieżności itp . I to byłoby tyle z minusów .
Bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania bądź zapraszam na kawę pod Poznań i pogaduchy .
Focus posiada dwa kluczyki . Ciężko jest mi oszacować ile PLN wsadziłem w auto ale szacuje między 25 a 30 tys zł
28 grudnia 2025 18:45
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
Focus
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2006
Generacja
Mk2 (2004-2011)
VIN
Oblicz
Specyfikacja
Stan i historia
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Audio i multimedia
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Gniazdo USB
Ekran dotykowy
Komfort i dodatki
Systemy wspomagania kierowcy
Osiągi i tuning
Bezpieczeństwo
Informacje o sprzedającym
Maciej
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie