Jeździ, skręca, hamuje, przyspiesza (trochę dymi, ale diesel musi), EGR gwiżdże. Z rudą się lubi.
Klima coś tam dmucha, radio RDS5000 oryginał.
Z przodu szyby elektryczne, z tyłu korbotronic.
Lusterka boczne adaptacyjne manualtronic.
Najważniejsza część tego auta - hak do 1200 kg, montowany nowy z 3 lata temu, wbity w dowód, nie ciągał nic ciężkiego.
Silnik robiony kilka lat temu, na życzenie (oby nie) może mi się uda jeszcze gdzieś faktury znaleźć:
- regeneracja wtrysków i pompy
- regeneracja turbo
- wymieniony filtr paliwa
- robiona głowica
- robione kilka zaworów
Zawieszenie robione chwilę przed silnikiem:
- wahacze tylne
- przedni stabilizator
- końcówki drążków
- łączniki stabilizatorów (już pewnie wytłuczone)
Zbiera się ładnie jak na dziadka, jakąś budowę jeszcze obskoczy.
Nie zgłaszał też żadnych obiekcji do wyjazdu na Ukrainę, żeby wziąć udział w wysiłku wojennym.
Pomimo klekotania łączników stabilizatorów, ładnie się trzyma w zakrętach, jak na Fokę mark 1 przystało.
Z tyłu opony wielosezon Bridgestone A005 - stan do przyjęcia, z przodu - Continental EcoContact też do przyjęcia, wszystkie 4 na alu.
Przegląd do 24.08.25, OC do początku września.