Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 1
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 2
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 3
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 4
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 5
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 6
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 7
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 8
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 9
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 10
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 11
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 12
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 13
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 14
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 15
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 16
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 17
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 18
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 19

1 / 20

Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 1
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 2
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 3
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 4
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 5
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 6
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 7
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 8
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 9
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 10
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 11
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 12
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 13
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 14
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 15
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 16
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 17
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 18
Ford Focus Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X - 19

Najważniejsze

Przebieg

160 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 499 cm3

Moc

120 KM

Opis

Mam do sprzedania Forda Focusa Active X , czyli wersję podwyższoną, wzmocnioną oraz bardzo bogato wyposażoną zwykłego Focusa.


Dodatkowo auto ma nową automatyczną skrzynię biegów na gwarancji (wymagana wymiana oleju po przejechaniu 1000-1500 km), także na wiele tysięcy km spokój.


Kolejny przegląd techniczny 28.05.2026

Wymiana rozrządu w samochodzie była przy 138 tys.

Olej wymieniony przy 159 tys.

Wyposażony w hak i webasto.


Auto godne polecenia.

 

28 sierpnia 2025 17:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

Turnier 1.5 EcoBlue Start-Stopp-System ACTIVE X

Kolor

Beżowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2021

Generacja

Mk4 (2018-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

62900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Kuba

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni