Ford Focus - 1
Ford Focus - 2
Ford Focus - 3
Ford Focus - 4
Ford Focus - 5
Ford Focus - 6
Ford Focus - 7
Ford Focus - 8
Ford Focus - 9
Ford Focus - 10
Ford Focus - 11
Ford Focus - 12
Ford Focus - 13
Ford Focus - 14
Ford Focus - 15
Ford Focus - 16
Ford Focus - 17
Ford Focus - 18
Ford Focus - 19
Ford Focus - 20
Ford Focus - 21
Ford Focus - 22
Ford Focus - 23
Ford Focus - 24
Ford Focus - 25
Ford Focus - 26
Ford Focus - 27
Ford Focus - 28
Ford Focus - 29
Ford Focus - 30
Ford Focus - 31
Ford Focus - 32
Ford Focus - 33

1 / 34

Ford Focus - 1
Ford Focus - 2
Ford Focus - 3
Ford Focus - 4
Ford Focus - 5
Ford Focus - 6
Ford Focus - 7
Ford Focus - 8
Ford Focus - 9
Ford Focus - 10
Ford Focus - 11
Ford Focus - 12
Ford Focus - 13
Ford Focus - 14
Ford Focus - 15
Ford Focus - 16
Ford Focus - 17
Ford Focus - 18
Ford Focus - 19
Ford Focus - 20
Ford Focus - 21
Ford Focus - 22
Ford Focus - 23
Ford Focus - 24
Ford Focus - 25
Ford Focus - 26
Ford Focus - 27
Ford Focus - 28
Ford Focus - 29
Ford Focus - 30
Ford Focus - 31
Ford Focus - 32
Ford Focus - 33

Najważniejsze

Przebieg

277 504 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

145 KM

Opis

Instalacja BRC

Przegląd do: maj 2026

OC i AC do: październik 2025

Butla z homologacją do 2028, wpust przy korku paliwa (55litrowa)


- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

- Elektryczne szyby x4 (sterowane z kluczyka)

- Soczewki skrętne śledzące ruch kierownicy

- Halogeny

- Półskórzana tapicerka

- ISOFIX

- Czujnik deszczu

- Czujnik oblodzenia

- ESP, ABS, wspomaganie

- Sterowanie głosem

- Oryginalne radio SONY z manetką przy kierownicy

- Oryginalne nagłośnienie SONY

- USB/AUX Audio

- Immobilizer, 2 kluczyki

- Czujnik obecności kluczyka w aucie

- 3 gniazda 12V (2 z przodu i 1 w bagażniku)

- Sportowe pedały z wersji ST

- Przyciemniane szyby

- Lotka i relingi


Kupiony w Katowicach w 2001 roku z przebiegiem 184.000km.

Auto w bardzo dobrej kondycji mechanicznej, choć nieidealnej, do drobnych poprawek blacharsko lakierniczych i tapicerskich.

Wszystkie standardowe wymiany serwisowe robione na bieżąco.

W samochodzie nie było palone i nie były w nim wożone zwierzęta.

Szczególnie zadbany pod kątem czystości i sterylności.

Samochód używany na co dzień do dojazdów do pracy (12km w jedną stronę),na zakupy i 2 razy do roku na wakacje.


Zawieszenie było robione na bieżąco i jest w dobrej kondycji: samochodem na co dzień jeździliśmy w Holandii gdzie stan dróg jest idealny. Świetnie trzyma się drogi chodź nie jest typowo sztywne z czego słynie seria Focus.

Obecnie założone są nowe opony wielosezonowe IMPERIAL (kupione w lutym 2025).

W Komplecie posiadam również opony letnie, które sprzedaje w zestawie razem z samochodem:

- 2x TOYO (stan świetny, jak nowe)

- 2x Continental (stan bardzo dobry)

- 2x Firestone (stan dobry)

W rozmiarze 205/55 R16


Bardzo dobry silnik: proszę poczytać o 2.0 duratec montowanych w Focusach, praktycznie nic się w nim nie psuje. Bez wycieków i podejrzanych dźwięków. Bierze trochę oleju, co można zauważyć przy dłuższej trasie, ale te silniki ponoć tak już mają. Poza olejem płynów nie ubywa. Skrzynia działa bez zarzutów i ma wygodne, elastyczne przełożenia: biegi wchodzą płynnie, nie zgrzyta, nie szarpie. Silnik nie ma problemów z odpalaniem w zimę i zaskakująco szybko łapie temperaturę roboczą. Nigdy nas nie zawiódł, a robiliśmy nim bardzo wymagające trasy po kilka tysięcy kilometrów w jedną stronę. Nie było takiej sytuacji że samochód stał bez ruchu dłużej niż kilka dni.


Jest to bardzo praktyczny i tani w utrzymaniu samochód z ogromnym bagażnikiem. Ma wygodne siedzenia i daje poczucie przestrzeni. Jest przemyślany ergonomicznie i daje dobrą widoczność i poczucie bezpieczeństwa. Praktyczne rozwiązania jak regulowany dolot z klimatyzacji do dużego schowka. Nawet poważne naprawy jak wymiana sprzęgła, czy rozrządu to bardzo mały wydatek w porównaniu z innymi markami. Standardowe koszty serwisowe jak wymiana oleju, filtrów świec, czy hamulców są śmiesznie niskie. Bardzo oszczędny dzięki LPG: nasz rekord to 1100km za 100 euro z Polski do Holandii.


Wszystkie części, w tym szyby w samochodzie (poza przepustnicą) oryginalne.


Jak wspomniałem samochód wymaga niewielkich poprawek blacharskich: lekko przerysowany i wgnieciony próg z prawej strony przy przednim nadkolu. Gdzie nie gdzie standardowe odpryski lakieru i przy nich jedynie w dwóch miejscach niewielka, nieagresywna korozja. Generalnie blacha trzyma się dobrze: progi, nadkola i kielichy w pełni zdrowe. Na fotelach niewielkie przetarcia i przecięcia na skórze wymagające naprawy tapicerskiej, ale nie robiłem tego bo nam nie przeszkadza. Więcej szczegółowych zdjęć jak trzeba wyślę na e-mail albo przez ''Messenger'' lub ''What's App''. Proszę brać pod uwagę że te mankamenty są uwzględnione w cenie samochodu.


Oddaje z bólem serca ze względu na zmianę samochodu na nowszy przez zbyt duże holenderskie pseudo-ekologiczne podatki.

Na prośbę mogę wysłać dokładne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości drogą e-mail, na których widać wszystkie niedoskonałości blacharskie i tapicerskie oraz pakiet dokładnych zdjęć wszystkich elementów samochodu, w tym zawieszenie, butle, elementy silnika itp. Nie mam nic do ukrycia i chętnie podzielę się wszystkimi informacjami na temat historii samochodu i jego serwisów.


Samochód można będzie obejrzeć w Katowicach. Oczywiście z możliwością jazdy próbnej i sprawdzeniem stanu technicznego na dowolnej stacji kontroli pojazdów w okolicy. Samochód jest w pełni sprawny i nie wymaga wkładu finansowego, aczkolwiek warto byłoby zainwestować w drobne naprawy by doprowadzić go do stanu idealnego.


2001

olej + filtr olejowy

filtr powietrza

filtr kabinowy

filtr paliwa

wymiana świec i cewek zapłonowych

wymiana akumulatora

wymiana amortyzatorów: tył i przód

2002

olej + filtr olejowy

wymiana klocków i tarcz hamulcowych

olej + filtr olejowy z płukaniem silnika

wymiana końcówek drążków

pełen serwis klimatyzacji, nowy skraplacz

czyszczenie układu ozonem

dobijanie klimatyzacji i filtr kabinowy z węglem aktywnym

wymiana świec

wymiana uszczelki pod magistralą olejową

przegląd techniczny kompresji na tłokach

regulacja luzów zaworowych z delikatną korektą

nowe sondy lambda i zestrajanie ich z instalacją LPG

przegląd techniczny instalacji LPG i wymiana filtrów (udokumentowane)

olej + filtr olejowy

wymiana przepustnicy (starą posiadam)

filtr powietrza

2023

olej + filtr olejowy

regeneracja alternatora

wymiana regulatora napięcia (oryginalny z forda)

wymiana pasków

wymiana świec

naprawa ''zimnych lutów'' na desce za zegarami (standardowa usterka w fordach)

dobijanie klimatyzacji i filtr kabinowy z węglem aktywnym

czyszczenie układu ozonem

olej + filtr olejowy i uszlachetniacz

wymiana zderzaka przedniego

2024

wymiana akumulatora

wymiana amortyzatorów: przód

pełna zbieżność i geometria (udokumentowane wyniki korekty)

przegląd techniczny instalacji LPG i wymiana filtrów (udokumentowane)

olej + filtr olejowy

dobijanie klimatyzacji i filtr kabinowy z węglem aktywnym

czyszczenie układu ozonem

wymiana klocków hamulcowych z przodu

wymiana świec

przegląd techniczny silnika (rozrząd, zawory, tłoki)

2025

wymiana świec

olej + filtr olejowy

dobijanie klimatyzacji i filtr kabinowy

czyszczenie układu ozonem

 

26 sierpnia 2025 20:02

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

Mk2 (2004-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni