Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 1
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 2
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 3
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 4
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 5
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 6
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 7
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 8
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 9
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 10
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 11
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 12
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 13

1 / 14

Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 1
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 2
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 3
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 4
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 5
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 6
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 7
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 8
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 9
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 10
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 11
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 12
Ford Focus 2.3 EcoBoost RS - 13

Najważniejsze

Przebieg

69 100 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 300 cm3

Moc

350 KM

Opis

Na sprzedaż Ford Focus rs mk3.

Samochód krajowy, bezwypadkowy, bezkolizyjny, zadbany. Kupiony przeze mnie w październiku 2019. Jeden z ostatnich egzemplarzy sprzedanych w kraju (data pierwszej rejestracji 31.08.2018) z najdłuższa oferowaną gwarancją ford protect 7, a więc jest to jedna z ostatnich sztuk z wciąż aktualną gwarancją producenta (m. in. na silnik, skrzynię biegów, układ napędowy, elektronikę itp) do końca sierpnia 2025. Jest to ostatni wypust RS, także już bez wady uszczelki pod głowicą - samochód wyjechał z fabryki z prawidłowo złożonym motorem, nigdy nie był rozbierany/ naprawiany przez partaczy z aso w ramach akcji serwisowych, po prostu nigdy nie wymagał żadnych akcji serwisowych.

Samochód bogato wyposażony, oprócz standardowego wyposażenia wersji rs posiada opcjonalne:

-bixenony skrętne z dodatkowym statycznym doświetlaniem pobocza, skrzyżowania,

-tempomat z ogranicznikiem prędkości,

-fabryczna nawigacja, audio sony z subwooferem, system sync3 z carplay i android auto,

-lusterka boczne elektrycznie składane z oświetleniem pobocza,

-przyciemniane szyby z tyłu,

-kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi,

-szyba przednia podgrzewana quickclear,

-bezkluczykowy dostęp keyfree z możliwością programowania pilotów mykey,

-alarm,

-czarne, kute felgi 19',

-fotele kubełkowe recaro,

-lakier perła/metallic magnetic grey.


Samochód jest z grubsza seryjny, ale posiada kilka dodatków, które poprawiają największe bolączki tego modelu oraz polepszają odczucia z jazdy:

-zawieszenie gwintowane KW DDC z regulacją wysokości i elektroniczną

regulacją twardości zawieszenia (są 2 tryby twardości do wyboru tak jak w seryjnym zawieszeniu, można regulować zmieniając tryby jazdy bądź przyciskiem na kierownicy - koszt tego zawieszenia jeśli dobrze pamiętam to ok 14 tyś zł, ale jest warte każdej złotówki),

-tylny stabilizator whiteline z regulacją twardości, całkowicie eliminuje w tym aucie podsterowność

-wkładka powerflex tylnego mocowania silnika

-gałka zmiany biegów karbonowa ford oem

-szyny recaro obniżające fotel kierowcy o ok 5cm

-dystanse 15mm H&R


Samochód jest oczywiście na bieżąco serwisowany w aso forda, wszystkie przeglądy robione na czas i wymieniane wszystko, co wymaga producent, aby nie utracić gwarancji. Oczywiście fabryczne interwały nie są idealne, dlatego prywatnie wymieniałem olej dodatkowo poza aso, gdy przebieg oleju silnika przekraczał więcej niż 7/8 tys km. Świece silnikowe wymieniane również praktycznie co wymianę oleju (te silniki są bardzo wrażliwe na jakość świec zapłonowych), stosowałem świece ngk iridium, zawsze ze sprawdzaną i regulowaną szczeliną. Obecnie auto ma na liczniku ok 69100km i nie ma wymaga żadnego wkładu finansowego, wszystkie materiały eksploatacyjne są świeże:

-nowe tarcze przód wymienione w maju br.,

-Olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy wymieniony ostatnio w aso przy przebiegu 67960km

-świece ngk ltr7ix-11 wymienione w październiku '24 przy przebiegu 68000km

-nowe drążki kierownicze i końcówki drażków oem ford wymienione we wrześniu 24 przy przebiegu 67400km

-nowe oleje w skrzyni biegów (motul multi dctf), ptu (motul gear competition 75w140), rdu (red line 75w85 gl-5), płyn hamulcowy (motul rbf600), tarcze przód/tył, klocki tył oem, klocki przód ferodo ds2500 - wszystko wymienione we wrześniu 2023 przy przebiegu 63800km

-opony michelin ps4 wymienione latem 2022, stan oceniam na ok 3/4 opony nowej

Oprócz wymian eksploatacyjnych auto dostało:

-tuż po zakupie oklejenie folią ppf zderzaka przedniego, maski, reflektorów przednich, lusterek bocznych, listew progowych, słupków drzwi, progu bagażnika,

-mycie i konserwację podwozia woskami bezbarwnymi firmy forch, konserwację profili zamkniętych, drzwi, progów również specjalnymi woskami.

Na wszystko wymienione powyżej posiadam faktury bądź bogatą dokumentację zdjęciową.


Dodam, że samochód jest wyjątkowo zadbany. Nie jest to mój pierwszy, ani ostatni samochód sportowy, także był eksploatowany z głową, przez świadomego użytkownika, zawsze odpowiednio rozgrzewany i chłodzony, nie katowany. Uważam siebie za miłośnika modelu - wiem o RSach wszystko :) Obecnie jest to moje trzecie/czwarte auto, dlatego ostatnie przebiegi są znikome. W zimę auto rzadko jeżdżone, tylko dla lekkiej zabawy po śniegu, nie na co dzień. Poprzednią zimę 24/25 focus przestał całą w garażu. Samochód zawsze myty ręcznie, detailingowo, dlatego lakier w bardzo dobrej kondycji, ciężko na nim znaleźć 1 rysę. Nie był polerowany od nowości, ma fabryczną grubość. Obecnie ma nałożoną powłokę ceramiczną firmy gyeon. Od ideału odbiega lekkim zadrapaniem folii ppf w dolnej części zderzaka, mało widoczną wgniotką w okolicy dachu oraz małym wgnieceniem na przednim zderzaku. Wnętrze czyste, wciąż pachnie nowością, fotele, kierownica, pedały nie noszą żadnych oznak zużycia. W aucie nie było nigdy palone ani nie przewoziłem żadnych zwierząt, jedynie od czasu do czasu dziecko do przedszkola. Auto od nowości zawsze garażowane i zawsze tankowane benzyną 98 - te silniki charakteryzują się bardzo zaawansowaną kontrolą stuku, także paliwo 98 jest wskazane nie tylko dla lepszych osiągów i spalania, ale także dla długowieczności motoru.


Na samochodzie nigdy nie oszczędzałem. Jestem miłośnikiem tego modelu i auto docelowo miało ze mną zostać na zawsze, bo zadbane RSy nie tracą na wartości, ale jak to w życiu bywa plany się zmieniają. Sprzedaję, bo zamówiłem już nową zabawkę i wiem, że nie będę miał czasu jeździć 4 autami na raz.


Cena za samochód tak jak stoi to 138 tyś zł, sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży. Cena do negocjacji na miejscu - gwarantuję, że jeśli szukasz zadbanego RSa to na moim się nie zawiedziesz. Mogę jeszcze obniżyć cenę przywracając wybrane elementy do serii, np zawieszenie na seryjne ze sprężynami eibach, stabilizator seryjny, bez gałki/ szyn fotela itp. Za dopłatą dorzucę drugi komplet felg 19 oem focus rs (srebrne, wzór 20-ramienny) w stanie niemal perfekcyjnym (+3000zł) lub komplet czarnych felg 18 z oponami zimowymi (+2000zł). Nie jestem zainteresowany zamianą.

 

21 sierpnia 2025 1:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

2.3 EcoBoost RS

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2018

Generacja

Mk3 (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

138000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni