Przedmiotem oferty jest trzydrzwiowy hatchback Ford Focus ST mk2 2006 2,5T 285bhp/460Nm z LPG.
W moim posiadaniu od końca grudnia 2022 roku. Aktualnie posiada przebieg 256k km i rośnie, jest w ciągłym użytku.
Przez czas mojego użytkowania był (nadal jest) garażowany, w
samochodzie nie palone.
Nie jeżdziłem nim po bułki czy do kościoła.. jeździłem "wszędzie" nawet tam gdzie już byłem..
Nigdy nie pałowałem na zimnym i tak samo wystudzałem po agresywniejszej jeżdzie. Olej leje 5W50 co 5-7k km. Kupiony ze zmodyfikowanym wydechem (downpipe decat z usuniętym środkowym tłumikiem) podoba mi się i tak już zostało,
nie jest przesadnie głośny.
Założona została instalacja gazowa (Stag Q-Max Plus 6)
2019 przy przebiegu 230k km został wymieniony rozrząd i wymienona uszczelka kolektora wydechowego.
Samochód przeszedł kilka modyfikacji, pod moje upodobania.. klasyfikuję go jako "TrackDaily", użytkowany w codziennej jeździe, jak również dający kupę frajdy na torze.
Poniższe modyfikacje wykonane przez FSV Performance. *wzmacniane półosie z wymiennymi przegubami wewn.
(oryginalne są wystrugane z kija do miotły, a przeguby z ciasta francuskiego)..
*LSD - szpera MFactory / olej w skrzyni
*tuleje poliuretanowe - przód + tył [+malowanie el. zawieszenia)
*sprężyny Eibach + amory Bilstein B6
*sprzęgło z RS'a (wym docisk + tarcza + wysprzęglik]
*przewody hamulcowe w stalowym oplocie
*poduszka pod akumulatorem
*RBF660
*intercooler Fmic
*MAP sensor
*MAF sensor
*rura dolotowa od IC - usuniety sound symposer
*elektrozawór (boost solenoid) Mac Valve
*wtryski z RSa
*mapa 285bhp/460Nm - posiadam wykres
*nowy alternator
*membrana aktuatora
*nowa chłodnica cieczy
*nowa chłodnica klimatyzacji
*rozpórka tył
*zakute węże do zewnetrznej chłodnicy oleju [Airtec) + termostat Mocal + wentylator 7 cali [wcześniej była chłodniczka/wymiennik z RSa)
*wloty powietrza na masce z Rsa
*płyn wspomagania
*regeneracja sprzegła klimatyzacji
*łożyska przód+tył
Inne modyfikacje (poza FSV)
*wkładka K&N
*short shifter
*dystanse H&R (przód&tył]
*nowy akumulator
*poduszka silnika
*poduszka skrzyni poliuretan
*tylne lampy led smoked homologowane
*zamek maski z mondeo na lince
*tarcze ATE Power Disc przód & tył
*klocki Galfer przód / Hawk 5.0 tył
*kustomowy grill by 6Nylon
*dodatkowy nawiew układu chłodzenia oleju (kierownica powietrza]
*dodatkowy nawiew chłodzący układ hamulcowy [rury dolotowe do osłony tarcz)
*odświeżone przemalowane zaciski przód/tył
Jedną z bolączek foczek są półosie i przeguby: można poczytać w necie... ja osobiście miałem słabe z tym
przygody. jak ori padły, sprowadziłem jakieś wzmacniane z UK.. rozsypały mi się w Niemczech na autostradzie.. tak po powrocie na lawecie natrafiłem na FSV i się zaczęło ;) Półosie FSV są bezproblemowe, a jeśli jest potrzeba to można wymienić same przeguby wewnetrzne..
Kolejną bolączką po zmianie mapy silnika - wysokie temperatury.
Stąd też ten kustomowy grill dla większego przepływu powietrza, oraz kierownica powietrza do chłodnicy oleju. Dodatkowe nawiewy pod osłony tarcz hamulcowych również spisują się idealnie. Auto daje kupę frajdy, byłem nim kilka razy na torze Nurburgring [Nordschleife] ->
youtu.be/ZuQ-WGGAmik
Felgi 18 aluminiowe- opony Pirelli sottozero 2 225/40 z 2023r.
Cena do negocjacji