Ford Focus ST - 1
Ford Focus ST - 2
Ford Focus ST - 3
Ford Focus ST - 4
Ford Focus ST - 5
Ford Focus ST - 6
Ford Focus ST - 7

1 / 8

Ford Focus ST - 1
Ford Focus ST - 2
Ford Focus ST - 3
Ford Focus ST - 4
Ford Focus ST - 5
Ford Focus ST - 6
Ford Focus ST - 7

Najważniejsze

Przebieg

256 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 522 cm3

Moc

225 KM

Opis

Przedmiotem oferty jest trzydrzwiowy hatchback Ford Focus ST mk2 2006 2,5T 285bhp/460Nm z LPG.


W moim posiadaniu od końca grudnia 2022 roku. Aktualnie posiada przebieg 256k km i rośnie, jest w ciągłym użytku.


Przez czas mojego użytkowania był (nadal jest) garażowany, w


samochodzie nie palone.


Nie jeżdziłem nim po bułki czy do kościoła.. jeździłem "wszędzie" nawet tam gdzie już byłem..


Nigdy nie pałowałem na zimnym i tak samo wystudzałem po agresywniejszej jeżdzie. Olej leje 5W50 co 5-7k km. Kupiony ze zmodyfikowanym wydechem (downpipe decat z usuniętym środkowym tłumikiem) podoba mi się i tak już zostało,


nie jest przesadnie głośny.


Założona została instalacja gazowa (Stag Q-Max Plus 6)


2019 przy przebiegu 230k km został wymieniony rozrząd i wymienona uszczelka kolektora wydechowego.


Samochód przeszedł kilka modyfikacji, pod moje upodobania.. klasyfikuję go jako "TrackDaily", użytkowany w codziennej jeździe, jak również dający kupę frajdy na torze.


Poniższe modyfikacje wykonane przez FSV Performance. *wzmacniane półosie z wymiennymi przegubami wewn.


(oryginalne są wystrugane z kija do miotły, a przeguby z ciasta francuskiego)..


*LSD - szpera MFactory / olej w skrzyni


*tuleje poliuretanowe - przód + tył [+malowanie el. zawieszenia)


*sprężyny Eibach + amory Bilstein B6


*sprzęgło z RS'a (wym docisk + tarcza + wysprzęglik]


*przewody hamulcowe w stalowym oplocie


*poduszka pod akumulatorem


*RBF660


*intercooler Fmic


*MAP sensor


*MAF sensor


*rura dolotowa od IC - usuniety sound symposer


*elektrozawór (boost solenoid) Mac Valve


*wtryski z RSa


*mapa 285bhp/460Nm - posiadam wykres


*nowy alternator


*membrana aktuatora


*nowa chłodnica cieczy


*nowa chłodnica klimatyzacji


*rozpórka tył


*zakute węże do zewnetrznej chłodnicy oleju [Airtec) + termostat Mocal + wentylator 7 cali [wcześniej była chłodniczka/wymiennik z RSa)


*wloty powietrza na masce z Rsa


*płyn wspomagania


*regeneracja sprzegła klimatyzacji


*łożyska przód+tył


Inne modyfikacje (poza FSV)


*wkładka K&N


*short shifter


*dystanse H&R (przód&tył]


*nowy akumulator


*poduszka silnika


*poduszka skrzyni poliuretan


*tylne lampy led smoked homologowane


*zamek maski z mondeo na lince


*tarcze ATE Power Disc przód & tył


*klocki Galfer przód / Hawk 5.0 tył


*kustomowy grill by 6Nylon


*dodatkowy nawiew układu chłodzenia oleju (kierownica powietrza]


*dodatkowy nawiew chłodzący układ hamulcowy [rury dolotowe do osłony tarcz)


*odświeżone przemalowane zaciski przód/tył


Jedną z bolączek foczek są półosie i przeguby: można poczytać w necie... ja osobiście miałem słabe z tym

przygody. jak ori padły, sprowadziłem jakieś wzmacniane z UK.. rozsypały mi się w Niemczech na autostradzie.. tak po powrocie na lawecie natrafiłem na FSV i się zaczęło ;) Półosie FSV są bezproblemowe, a jeśli jest potrzeba to można wymienić same przeguby wewnetrzne..


Kolejną bolączką po zmianie mapy silnika - wysokie temperatury.


Stąd też ten kustomowy grill dla większego przepływu powietrza, oraz kierownica powietrza do chłodnicy oleju. Dodatkowe nawiewy pod osłony tarcz hamulcowych również spisują się idealnie. Auto daje kupę frajdy, byłem nim kilka razy na torze Nurburgring [Nordschleife] ->

youtu.be/ZuQ-WGGAmik


Felgi 18 aluminiowe- opony Pirelli sottozero 2 225/40 z 2023r.


Cena do negocjacji

 

18 maja 2025 21:57

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

ST

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

Mk2 (2004-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

44000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store