Na sprzedaż moje prywatne auto, używane na co dzień, nie ukrywam, że z małym żalem, ale sprzedaje bo służyło mi naprawdę bardzo dobrze jako auto na co dzień jak i do sporadycznej zabawy. Czas przesiąść się na coś większego i szybszego. Bardzo bezproblemowe mechanicznie auto.
Informuje, że nie jestem handlarzem. Wyposażenie auta jak wyżej. Zgadzam się na sprawdzenie w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej. Auto posiada OC od 05.2026
Auto sprowadzone z USA w 2015 roku z przebiegiem 8800 km, jako uszkodzone - lewy tył, oraz tył. Naprawiany przez 1 właściciela w Polsce, ja jestem drugim właścicielem. Kupiłem w 29/05/2015 przy przebiegu 9300 km i od tamtej pory użytkuje na co dzień, więc przebieg może rosnąć, aczkolwiek rzadko używam pojazdu na dłuższe trasy, przemieszczam się nim raczej lokalnie/po mieście. Na dłuższe trasy używam drugiego auta.
Posiadam wycenę ze zdjęciami przed zakupem pojazdu, od rzeczoznawcy do wglądu na życzenie. W wycenie rzeczoznawca zawarł opis powłoki lakierniczej na elementach pojazdu (stan na maj 2015). Od tamtego czasu malowany był tylny zderzak 2019 rok - szczegółowy opis niżej. Jeżeli ktoś poszukuje idealnego auta, to nie w tych pieniądzach ;)
Posiadam zdjęcia jak było uszkodzone. Nie ma najmniejszego problemu żeby je przesłać/pokazać do wglądu.
Z napraw/wymian elementów, których pamiętam mogę wymienić:
- wymiana lewy przód łącznik stabilizatora w 2016
- plastikowa osłona chłodnicy
- prawa osłona nadkola
- półka oddzielająca/zasłaniająca bagażnik
- lusterko boczne (samo lusterko - wkład)
- moduł sterownika poduszki powietrznej
- krociec wodny
- malowanie tylnego zderzaka (kierowca innego pojazdu najechał na mój tylny zderzak na parkingu)
- w ramach akcji serwisowej Forda na całym świecie, była wymieniana wiązka kabli. Problemem był błąd komputera, który objawiał się niewystarczającą kompresją w wiązce przewodów silnika łączących się z czujnikiem ciśnienia bezwzględnego w kolektorze (MAP) co mogło dostarczać nieprawidłowe sygnały do modułu sterującego układu napędowego (PCM). Widocznym objawem były falujące obroty podczas przyspieszania jak i na postoju. Po wymianie wiązki problem znikł.
W aucie zamontowane są tarcze EBC Turbo Groove - nacinane przód (przy przebiegu około 80 tys.) km oraz tarcze EBC Standard nie nacinane tył (120 tys. km). Nowe sportowe klocki hamulcowe od EBC Yellow Stuff na przednią oś, oraz tył (bardzo popularne i bardzo dobrej jakości) - (przy przebiegu 120 tys.).
Olej (Total Quartz 5W30) oraz filtry wymieniam regularnie co 10 000 tys. km, raz jedynie został wymieniony przy 15 000 tys. km.
Posiadam 2 komplety kół czarnych w oryginalnym Fordowskim wzorze od modelu ST, przemalowanych na czarno w rozmiarze 18 cali. Letnie opony przód spokojnie na 2 sezony, tył 1 sezon. Zimowe są do wymiany. Drugi komplet felg i opon w cenie.
Auto nie katowane! Bez upalania, nie strzelam ze sprzęgła spod świateł. Nie jeździłem nigdy po torze. Jeżdżę nim dynamicznie, ale bez głupot. Po takiej jeździe, odczekuje 2-3 minuty przed zgaszeniem pojazdu, żeby ostudzić auto. Generalnie na co dzień spokojna jazda, do sklepu i na siłownie - pracuje w domu.
Tankowane tylko PB98.
Po za wymienionymi hamulcami na dużo lepsze (oryginały to tragedia i nie nadają się do tego auta), auto nie było modyfikowane, ani pod kątem mocy, ani zawieszenia, ani wydechu.
Auto sprawia dużo radochy z jazdy, 250 KM na przednią oś daje w pełni radę jak na gabaryty tego auta. Ford słynie z dobrego zawieszenia i prowadzenia w zakrętach. Bardzo dobry wybór jak na początek ktoś chce się przesiąść na coś bardziej usportowionego, bo auto dużo wybacza i jest łatwe w opanowaniu. Zawieszenie nie jest za twarde, więc spokojnie można użytkować na co dzień. Bardzo wygodne i dobrze trzymające fotele Recaro w dwukolorowej pomarańczowo-czarnej skórzano-materiałowej tapicerce. Zestaw głośnomówiący razem z bluetooth, odtwarzaczem płyt oraz USB mp3. Nawigacja aktualizowana w 2018 roku, menu w języku Polskim (aczkolwiek trzeba przełączać bo domyślnie po uruchomieniu jest język angielski).
Gwarantuje, że z tym kolorem (Tangerine Scream) nie raz zorientowani motoryzacyjnie ludzie będą się obracać, albo zagadywać o auto.
Przyzwoite oryginalne nagłośnienie SONY z subwooferem w bagażniku.
Jeżeli chodzi o naprawy, części oraz koszty, to auto jest relatywnie bezawaryjne, po za standardowo zużywającymi się elementami. Ceny napraw są rozsądne. Czytając fora, nie znalazłem informacji, o większych problemach z tym silnikiem i jego awaryjności oraz większych problemach z innym podzespołami. Nigdy nie było sytuacji, że auto stało tygodniami u mechanika w celu naprawy czegokolwiek. Większość to typowe przeglądy, wymiany olejów, filtrów, klocków.
Auto nosi ślady normalnego użytkowania, tak na zewnątrz, jak i w środku. Standardowe, odpryski na przednim zderzaku oraz masce. W kilku miejscach niedoskonałości na lakierze - do poprawek lub malowania element. Drobny odprysk na przedniej szybie. Zdjęcia do wglądu po kontakcie. W środku, kierownica oraz gałka lewarka noszą ślady użytkowania, reszta bez zarzutu. Stan tapicerki na fotelach oceniam na bardzo dobry jak na ten przebieg.
Filmik z prezentacji auta z zewnątrz:
https://youtube.com/shorts/rWnTspIkoo4?feature=share
Cena jest do rozsądnej negocjacji.
Propozycje pod tytułem "Panie 10-15 tysięcy taniej i biorę", proszę zachować dla siebie. Nie odpowiadam na maile i smsy.