Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 1
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 2
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 3
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 4
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 5
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 6
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 7
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 8
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 9
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 10
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 11
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 12
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 13
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 14
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 15
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 16
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 17
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 18
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 19

1 / 20

Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 1
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 2
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 3
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 4
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 5
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 6
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 7
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 8
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 9
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 10
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 11
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 12
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 13
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 14
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 15
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 16
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 17
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 18
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 19

Najważniejsze

Przebieg

168 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

999 cm3

Moc

100 KM

Opis

Ford Focus 2012 1,0 Ecoboost Econetic 100KM 168000km przebiegu.

Samochód był kupiony mną dla żony, miał zerwany pasek rozrządu. Za ostatni pół roku sporo przy nim zrobiono:

- regeneracia glowicy (sprawdzona na mikropięknięcia, wymieniony zawór, prowadnice, uszczelniacze; zrobiona regulacja luzu zaworowego, frezowanie plaszczyzny; nowa uszczelka glowicy oraz śruby; scieżki gniazd są idealne, zachowują fabryczne trzy kąta, dobrze trzymają vacuum)

- zalożone nowe pierścienie, panewki oraz wszystkie uszczelniacze

- odświeżona plaszczyzna bloku

- honowane cylindry

- czyszczona pompa olejowa

- wymieniony nowy rozrząd (INA), razem z pompą wody; również nowe dwa termostaty i płyn do chłodnicy

- nowy olej oraz filtry

- nowe sprzęglo (LUK) razem z hydraulicznym dociskiem

- nowe świece zaplonowe.

Jest to wersja Titanium, ma wygodne fotele, ladny w środku, podgrzewana przednia szyba i przednie fotele. Start-Stop-Start. Sprowadzony z Szwecji, więc światła zawsze wlączone (też bardzo wygodnie), pierwsza rejestracja w kraju 11.2023. Opłaty do konca roku, akumulator pół roku jeszcze na gwarancji. Dwa kluczyki, dwa kompleta kół na alufelgach. Blacharka zdrowa, brak zapachów w środku, kierownica jak nowa. Dobrze się nim jezdzi, w zimie szybko się nagdzewa, z turbiną fajnie sie zbiera, turbina ok (brak luzów). Zapraszam do kontaktu. Negocjacja przy samochodzie.

 

31 lipca 2025 7:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Wersja

1.0 EcoBoost Titanium

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2012

Generacja

Mk3 (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19950

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni