Ford Inny - 1
Ford Inny - 2
Ford Inny - 3
Ford Inny - 4
Ford Inny - 5
Ford Inny - 6
Ford Inny - 7
Ford Inny - 8
Ford Inny - 9
Ford Inny - 10
Ford Inny - 11
Ford Inny - 12
Ford Inny - 13
Ford Inny - 14
Ford Inny - 15
Ford Inny - 16
Ford Inny - 17
Ford Inny - 18
Ford Inny - 19
Ford Inny - 20
Ford Inny - 21
Ford Inny - 22
Ford Inny - 23
Ford Inny - 24
Ford Inny - 25
Ford Inny - 26
Ford Inny - 27
Ford Inny - 28
Ford Inny - 29
Ford Inny - 30
Ford Inny - 31
Ford Inny - 32
Ford Inny - 33
Ford Inny - 34
Ford Inny - 35
Ford Inny - 36
Ford Inny - 37
Ford Inny - 38
Ford Inny - 39
Ford Inny - 40

1 / 41

Ford Inny - 1
Ford Inny - 2
Ford Inny - 3
Ford Inny - 4
Ford Inny - 5
Ford Inny - 6
Ford Inny - 7
Ford Inny - 8
Ford Inny - 9
Ford Inny - 10
Ford Inny - 11
Ford Inny - 12
Ford Inny - 13
Ford Inny - 14
Ford Inny - 15
Ford Inny - 16
Ford Inny - 17
Ford Inny - 18
Ford Inny - 19
Ford Inny - 20
Ford Inny - 21
Ford Inny - 22
Ford Inny - 23
Ford Inny - 24
Ford Inny - 25
Ford Inny - 26
Ford Inny - 27
Ford Inny - 28
Ford Inny - 29
Ford Inny - 30
Ford Inny - 31
Ford Inny - 32
Ford Inny - 33
Ford Inny - 34
Ford Inny - 35
Ford Inny - 36
Ford Inny - 37
Ford Inny - 38
Ford Inny - 39
Ford Inny - 40

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

2 898 cm3

Moc

22 KM

Opis

Ford Model T 1923 – Pionier motoryzacji w wyjątkowej zabudowie autobusowej!


Przedstawiamy unikatowy egzemplarz Ford Model T z 1923 roku, który jest nie tylko ikoną historii motoryzacji, ale także rzadkim pojazdem w zabudowie autobusu.


Kilka słów o Fordzie Model T:


Debiutujący w 1908 roku Ford Model T to prawdziwy pionier motoryzacji. Był innowacyjny pod wieloma względami:


Silnik z wszystkimi cylindrami w jednym bloku, przykryty jedną, zdejmowaną głowicą.

Przekładnia planetarna z dwoma biegami do przodu i biegiem wstecznym, sterowana za pomocą kombinacji trzech pedałów nożnych i dźwigni.

Do 1927 roku wyprodukowano aż 16,5 miliona egzemplarzy w różnych wersjach nadwoziowych: roadstery, tourery, pick-upy, coupe, kombi oraz podwozia do zabudowy.


Oferowany egzemplarz:


Numer seryjny silnika potwierdza rok produkcji – 1923.

Pojazd trafił do Szwecji, gdzie w stoczni w Karlstad zabudowano go nadwoziem autobusu, które pozwalało na przewóz ludzi, zwierząt lub towarów – prawdziwa rzadkość na rynku!


Stan zachowania jest bardzo dobry – podwozie stalowe, ale zabudowane deskami, w pełni oryginalne, co świadczy o tym, że auto nie było intensywnie eksploatowane.


Samochód jest w pełni sprawny i jeżdżący, po kosmetycznej renowacji wykonanej w połowie lat 90-tych.

Niedawno wymieniona chłodnica z nowym rdzeniem, co podnosi komfort i bezpieczeństwo użytkowania.


Dlaczego warto?


To nie tylko samochód, ale kawałek historii motoryzacji i świetnie zachowany eksponat muzealny, który jednocześnie można użytkować.

Unikalna zabudowa autobusowa, wykonana ręcznie w Szwecji, czyni ten egzemplarz wyjątkowym na skalę światową.


Pomimo ponad 100 lat, pojazd jest gotowy do jazdy i z pewnością wzbudzi sensację na każdym wydarzeniu motoryzacyjnym, zlocie czy paradzie.


Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia tego niezwykłego Forda Model T – prawdziwej legendy motoryzacji, która nadal zachwyca i inspiruje!

 

13 sierpnia 2025 16:16

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Inny

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

9

Rok produkcji

1923

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

89900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Sprzedajemy Klasyki

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu