Ford Inny - 1
Ford Inny - 2
Ford Inny - 3
Ford Inny - 4
Ford Inny - 5
Ford Inny - 6
Ford Inny - 7
Ford Inny - 8
Ford Inny - 9
Ford Inny - 10
Ford Inny - 11
Ford Inny - 12
Ford Inny - 13

1 / 14

Ford Inny - 1
Ford Inny - 2
Ford Inny - 3
Ford Inny - 4
Ford Inny - 5
Ford Inny - 6
Ford Inny - 7
Ford Inny - 8
Ford Inny - 9
Ford Inny - 10
Ford Inny - 11
Ford Inny - 12
Ford Inny - 13

24 kwietnia 2024 11:15

ID: 6084673340

Szczegóły

Oferta od

Firma

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

1915

Przebieg

5 km

Pojemność skokowa

2 960 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

16 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Kolor

Czarny

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Opis

FORD model "T" pierwszy popularny samochód amerykański produkowany masowo o wyjątkowej wytrzymałości i wszechstronności zastosowań. Produkowany z wykorzystaniem unikalnych i najnowocześniejszych wówczas rozwiązań technicznych. *Nadwozie otwarte (roadster), 1-drzwiowe, z karoserią oparta na ramie ze stalowych kształtowników i wzmacniane drewnem. Nakładany miękki dach podtrzymywany składanym stelażem. Dzielona i składana szyba przednia. *Zawieszenie zależne na przedniej sztywnej belce i sztywnym tylnym moście. Długie wahacze skośne i dwa poprzeczne resory piórowe. Cztery koła drewniane niewymienne z oponami fartuchowymi. Ogumienie pneumatyczne, dętkowe o wymiarach: przód: 30x3,00 tył: 30x3,50 firmy Firestone. *Silnik gaźnikowy, czterocylindrowy, rzędowy czterosuwowy, dolnozaworowy, o pojemności skokowej 2960ccm i stopniu sprężania 4:1. Moc maksymalna 16,5 kW (22,5 KM) przy 1600 obr./min, maksymalny moment obrotowy 8 kgm przy 900 obr/min. Blok silnika żeliwny. Gaźnik zasilany opadowo. Brak filtru powietrza. Chłodzenie cieczą z obiegiem termosyfonowym i wentylatorem. *Układ napędowy na tylną oś. Planetarna skrzynia biegów sterowana pedałami o 2 przełożeniach do przodu i jednym do tyłu. Przekładnia główna stożkowa o przełożeniu 3,63 : 1. *Hamulec główny mechaniczny, bębnowy, taśmowy, bez wspomagania, działający tylko na koła tylne. hamulec awaryjny ręczny mechaniczny na tylne koła. Hamulec postojowy - przez włączanie biegu bezpośredniego. *Układ kierowniczy: Przekładnia kierownicza planetarna o przełożeniu 5:1 bez wspomagania z systemem dźwigni sterujących zwrotnicami. Wał kierownicy jednoczęściowy, obudowany. Kierownica zamontowana po lewej stronie auta. *Oświetlenie drogowe elektryczne jednoświatłowe, oświetlenie pozycyjne - naftowe. Sygnał dźwiękowy jednotonowy, pneumatyczny. Rok produkcji: 1915 Nr nadwozia: 796379 Pojazd wpisany w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Warszawie. Samochód używany i eksponowany jako składnik prywatnej kolekcji zabytkowych pojazdów. Stan techniczny samochodu oryginalny i dobry. Serwis wykonywany na bieżąco. Elementy metalowe podwozia i nadwozia posiadają właściwe zabezpieczenie antykorozyjne. Auto posiada wybitne kolory historyczno-techniczne i poznawcze odnoszące się do historii amerykańskiej i światowej myśli technicznej związanej z przemysłem samochodowym z początku istnienia motoryzacji w XX wieku. W prezentowanej mosiężnej wersji roadster jest jedynym egzemplarzem w Polsce! OGŁOSZENIE NIE STANOWI OFERTY HANDLOWEJ W ROZUMIENIU ART.66 KODEKSU CYWILNEGO 

Informacje o sprzedającym

Ford BIG Autohandel Gdańsk

Ford BIG Autohandel Gdańsk
  • Autoryzowany Dealer

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (1) tego sprzedawcy

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Naprawy blacharskie icon

    Naprawy blacharskie

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Przegląd techniczny icon

    Przegląd techniczny