1 / 13
26 kwietnia 2024 21:14
ID: 6122241937
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
FordModel pojazdu
FusionRok produkcji
2017
Przebieg
132 550 km
Pojemność skokowa
2 688 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
325 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaSpalanie Poza Miastem
5.0 l/100km
Spalanie W Mieście
10 l/100km
Typ nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
CzerwonyRodzaj koloru
Perłowy
Kraj pochodzenia
Stany ZjednoczoneData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Opis
Cześć! Mam do sprzedania moje oczko w głowie – mocarnego Forda Fusion Sport. Auto kupiłem przez pośrednika, na aukcji w USA w Kalifornii, we wrześniu 2019. Do końca 2019-go trwała procedura związana z jego przypłynięciem do Europy, naprawą uszkodzonego zawieszenia trzymającego lewe przednie koło, powiązaną z tym blacharką oraz rejestracja w Polsce. Zatem oficjalnie stałem się użytkownikiem auta od stycznia 2020. Parametry auta, listę wyposażenia oraz jego historię, można wyszukać w Internecie po numerze VIN (3FA6P0VP2HR242303), zatem nie będę się na tym w opisie skupiać, oczywiście chętnie odpowiem na pytania związane z tymi zagadnieniami oraz prześlę zdjęcia do osób zainteresowanych. Samo auto to najwyższa półka fordowska z rodziny wszystkomających – wyposażenie jest bardzo bogate i trudno się doszukiwać czegoś więcej w obecnie produkowanych autach, nawet klasy premium (choć nigdy nie zrozumiem dlaczego Ford nie założył przednich czujników parkowania - do tego trzeba nieco się przyzwyczaić). Na rynku europejskim to auto jest rozpoznawane jako Mondeo MK5 (gdzie MK5 jest bardzo ładne swoją drogą), ale diabeł tkwi w szczegółach - Fusion wygląda lepiej od Mondeo, bardziej agresywnie i dynamicznie, najlepiej to widać, gdy stoją te auta obok siebie, wtedy Mondeo wydaje się jakby ugłaskane albo zawstydzone… Fusion powala wyglądem i wygodą i choć to rodzinny sedan, to tak naprawdę auto GT z mocno i zachłannie bijącym sercem. Jak już to serce załomocze, wszystko zaczyna się dziać się szybko, a czasem nawet brutalnie. Najlepszych wrażeń auto dostarcza w warunkach drogowych na naszych krajówkach, gdy trzeba dynamicznie pojechać, złapać prędkość na krótkim odcinku i objechać rząd maruderów, wtedy Fusion potrafi wyrwać kierownicę z rąk. Połączenie 325 koni mechanicznych i napędu na wszystkie 4 koła potrafi zaskoczyć, nawet spodziewając się takiego rezultatu. Auto ewidentnie lubi się rozpędzać – to słychać i czuć, podwójnie uturbiona V6-stka mruczy, że ciarki chodzą, Fusion pędzi przed siebie czasem aż za bardzo i trzeba go wstrzymywać, jak nieco narowistego konia. Za to w jeździe autostradowej to wygody GT, sunie niewzruszony, ale wyczulony na moc dostępną pod prawa stopą. W dynamice jazdy sądzę że można je porównać do niemieckich mocarnych sedanów, które jednak kosztują rząd wielkości więcej, a którym Fusion Sport nie ustępuje drogi. Ostatnio auto u mnie prawie nie jeździ, po zmianie pracy wsiadam do mojego Fusiona, tylko żeby nim pojechać raz w tygodniu na zakupy albo nawet rzadziej. Szkoda mi patrzeć jak stoi na parkingu pod blokiem, bo on w swojej naturze ma pochłaniać kilometry i mruczeć sześcioma cylindrami a nie zarastać kurzem… P.S. Mam do Fusiona komplet opon zimowych w doskonałym stanie, dorzucam w cenie auta.
Informacje o sprzedającym
Mariusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie