Wersja 150KM(zrobiona na 192)Przed mapą była szczegółowa diagnostyka silnika, wszystko w jak najlepszym porządku, Wszystkie podzespoły mają bezpieczny zakres i spory zapas temperatury, samochód stał się przyjemniejszy i bardziej dynamiczny. Na wyposażeniu z najważniejszych: keyless go, asystent parkowania, pakiet winter (grzana szyba, grzana kierownica, grzane fotele przód), czujnik otwierania bagażnika za pomocą ruchu nogi Easy Open, gniazdko z tyłu,
fabrycznie przyciemnione szyby, skrętne reflektory, oryginalny hak do którego mogę dorzucić bagażnik Thule
na 2 rowery + belki poprzeczne na relingi. System Start/Stop wyprogramowany, silnik nie był nim męczony.
W styczniu 2023 przy przebiegu 82 522 zjechałem na gwarancyjną naprawę łożyska oporowego,
przy "okazji" wymieniłem dwumase i sprzęgło(Mam faktury z ASO).
Przy 98 tys. w zeszłym roku wymieniony rozrząd, felgi zmienione na czarne 18' wraz z oponami wielosezonowymi
Pirelli + grill, dokładka zderzaka i ramki halogenów zmienione na Piano Black, oryginalne seryjne dorzucam jako
zapasowe. Przy zmianie kół zakupiłem nowe czujniki ciśnienia opon i dostałem albo nie te co powinienem
albo z wadą fabryczną (tak stwierdził sklep z którego były zakupione) więc co 10 -15 km po przypisaniu
aktualnego ciśnienia wyrzuca błąd, po władowaniu kilku tysięcy w dodatki, felgi i opony po prostu czujniki
już odpuściłem i jeżdżę tak jak jest. Przez okres gwarancji rozszerzonej serwisowane w ASO, oprócz tych serwisów
olej zmieniany w prywatnym warsztacie co rok lub 10 000 k. Większość przebiegu nabite w trasie Niemcy - Polska.
W aucie na ten moment wszystko sprawne, nie ma nic do zrobienia oprócz czujników ciśnienia opon.
Aktualnie samochód stoi i czeka na nowego nabywcę, zapraszam do kontaktu telefonicznego lub sms :)